Sepeli sampo???

Kukkajussi

Onko kenelläkään kokemuksia tästä sepelisammosta. Eli saako sieltä hyvää multaa ym ym... Hinnat tiedän mutta uskaltaako sieltä tilata? Siis onko heidän mullat ja muut ainekset hyviä, vai puhuvatko vain lämpimikseen???

5

4901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manselainen

Tampereella olevaa liikettä, en tiedä onko niitä muualla? Laadusta en osaa sanoa, kun ainut kokemukseni perustuu mainokseen ja siinä nähtyihin hintoihin.
      Jos tarvitset enemmän kuin yhden kuutiollisen "säkin" haluamaasi tuotetta, niin tilaa se joltakin kuljetusyritykseltä.
      Itse tilasin juuri paikalliselta (Ruskossa) kuljetusyritykseltä multaa 20 kuutiota 300€:lla.
      Kiviaineksia saa 8-9 kertaisen määrän samaan rahaan muualta, sikäli mikäli menekkiä löytyy isommalle määrälle.
      Sepeli-Sammon "säkkihinnat" ihan älyttömän hintaisia.
      Kyseinen firma voi olla ihan hyvä, mutta hintatietoisena en ole sinne itse eksynyt ainakaan vielä...

• kallista on

Itse värkkäilen terassia ja muutakin pihan laittoa ja tarvetta on sepelille, hiekalle ja murskeelle. Tarve on kuitenkin suht vähäinen joten ei kannata tilata esim kuutiota sepeliä kuorma-autolla koska kuljetus olisi jo kalliimpi kuin itse tavara.
        Näin tuon sepelisammon ilmoituksen lehdessä ja ajattelin että siinä olisi ratkaisu mutta soitto firmaan ja hinnan kuuleminen ajoi minut keksimään muita ratkaisuja.

Ratkaisu on yksinkertainen ja edullinen. Lohja Ruduksella on useita myyntipisteitä Pirkanmaalla ja peräkärryllä hakien hintaa on kympin per kärryllinen. Tuleehan siinä toki tonnille hintaa pari kymppiä mutta jo pelkkä kuljetus maksaisi lähes satasen jos jostain tilaisi.

Tuohon multahommaan tämä ei ole ratkaisu ja itselläni olisi myös tarvetta parille multakuutiolle.
        Pitänee lähestyä paikallisia maajusseja joiden olen nähnyt täällä multaa kuskailevan traktoreillaan.

• säästäväinen

Noudin itse peräkärryllä multaa tuolta, maksaa vain murto-osan säkin hinnasta. Samoin kuulemma muutkin tuotteet. Lisäksi ymmärsin, että voi tilata kotiin tuotuna myös ilman säkkiä edullisemmin jos ottaa isomman erän.

• Kiire tuli...

Itse olen tyytyväinen tähän kyseiseen yritykseen. Tilasin heiltä multaa kun en meinannut mistään enään saada ja he toimittivat multakuorman vielä samana päivanä kun tilasin!!! Ja hintakaan ei ollut kova kun otin mullan kipattuna pihaan. Säkit olivat kyllä kalliita mutta jos ei mahdu kasa pihaan niin mikäs siinä auttaa?!?!

• Kivimies60

On kokemuksia työn puolesta ja voin suositella. Osaavat hommansa, laatu on hyvää ja saa sitä mitä tilaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe