oinaat ihania?

diippadaappa

Niin, kun tääl nyt on noit kaikenmaailman otsikoita, että: 'Oinaat veemäisiä' 'Oinaat hankalia' jne. Ni päätimpä vain kertoa että oinaat on ihania. Ainaki mä. Muhahhah :'D

5

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diippadaappa

Ja älkää ihmiset ottako horoskooppeja niin tosisanne. Jos yksi jonkun merkin edustaja on veemäinen, niin ei se varmaan silloin tarkoita, että ->kaikki sen merkin edustajat olisivat.

• oli Oinas :)

Tai oikeastaan Härän ja Oinaan välimaastossa. Eli et ihan kauheen väärässä ole :)

Ja toi aloitus oli taas oikein oinasmainen kommentti. Minäminäminä ja sitten vasta muut jos pystyvät.

Kerronpa sinulle, miten tämä homma oikein menee. Eläinradalla on 12 merkkiä, jonka oinas aloittaa. Oinas on siis ensimmäinen ja eläinradan lapsi. Sitten tulee härkä, kaksonen jne. Jokainen meistä elää yhden elämän/merkin kerrallaan aloittaen siis oinaasta. Aina kun opimme yhdestä merkistä tietyn asian, siirrymme seuraavaan. Näin ollen Kalat on viimeinen merkki ja vanhuuden ja viisauden vertauskuva. Jollei Kala ole oppinut läksyään, niin se aloittaa uudelleen Oinaasta.

Siksi Oinas on se, joka lyö päätään seinään useammin kuin moni muu. Ei se Oinaan vika ole, se on vaan lapsellinen tarve tulla huomatuksi.

Joo, mutta niinkuin sanoit, ei oteta näitä liian vakavasti :)

• .........
        oli Oinas :) kirjoitti:

Tai oikeastaan Härän ja Oinaan välimaastossa. Eli et ihan kauheen väärässä ole :)

Ja toi aloitus oli taas oikein oinasmainen kommentti. Minäminäminä ja sitten vasta muut jos pystyvät.

Kerronpa sinulle, miten tämä homma oikein menee. Eläinradalla on 12 merkkiä, jonka oinas aloittaa. Oinas on siis ensimmäinen ja eläinradan lapsi. Sitten tulee härkä, kaksonen jne. Jokainen meistä elää yhden elämän/merkin kerrallaan aloittaen siis oinaasta. Aina kun opimme yhdestä merkistä tietyn asian, siirrymme seuraavaan. Näin ollen Kalat on viimeinen merkki ja vanhuuden ja viisauden vertauskuva. Jollei Kala ole oppinut läksyään, niin se aloittaa uudelleen Oinaasta.

Siksi Oinas on se, joka lyö päätään seinään useammin kuin moni muu. Ei se Oinaan vika ole, se on vaan lapsellinen tarve tulla huomatuksi.

Syntynyt kylläkin 20.4. Itse olen syntynyt samana päivänä kuin Hitler ja olen Oinas. Riippuu rajapäivänä syntyneillä kovasti kellonajasta kumpi on...
        Halusin vain korjata, että Hitler oli härkä ;)

• .......
        oli Oinas :) kirjoitti:

http://www.kozmikhoroscopes.com/hitler.htm

• rouvaO

Heh, samaa mieltä olen!!! Mua ärsyttää tyhmät ja yksinkertaiset ihmiset kun olen itse niin helvetin viisas joka asiassa. Ja jos joku naputtaa vastaan ni saa naputtaa ihan rauhassa, en jää kuuntelemaan...Ja sitten vielä, mä kerron rehellisesti kaunistelematta miten asiat on ja jos joku loukkaantuu ni voi voi, ei paljoo kiinnosta. Rehellisyys maan perii ja silleen. Pidän myös itse siitä että minulle kerrotaan asiat suoraan, eikä mitään kanamaista kaartelua tai jahkailua..=)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      265
      4630
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3011
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2807
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1771
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1503
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1370
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1262
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1139
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    Aihe