oinaat ihania?

diippadaappa

Niin, kun tääl nyt on noit kaikenmaailman otsikoita, että: 'Oinaat veemäisiä' 'Oinaat hankalia' jne. Ni päätimpä vain kertoa että oinaat on ihania. Ainaki mä. Muhahhah :'D

5

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diippadaappa

      Ja älkää ihmiset ottako horoskooppeja niin tosisanne. Jos yksi jonkun merkin edustaja on veemäinen, niin ei se varmaan silloin tarkoita, että ->kaikki sen merkin edustajat olisivat.

      • oli Oinas :)

        Tai oikeastaan Härän ja Oinaan välimaastossa. Eli et ihan kauheen väärässä ole :)

        Ja toi aloitus oli taas oikein oinasmainen kommentti. Minäminäminä ja sitten vasta muut jos pystyvät.

        Kerronpa sinulle, miten tämä homma oikein menee. Eläinradalla on 12 merkkiä, jonka oinas aloittaa. Oinas on siis ensimmäinen ja eläinradan lapsi. Sitten tulee härkä, kaksonen jne. Jokainen meistä elää yhden elämän/merkin kerrallaan aloittaen siis oinaasta. Aina kun opimme yhdestä merkistä tietyn asian, siirrymme seuraavaan. Näin ollen Kalat on viimeinen merkki ja vanhuuden ja viisauden vertauskuva. Jollei Kala ole oppinut läksyään, niin se aloittaa uudelleen Oinaasta.

        Siksi Oinas on se, joka lyö päätään seinään useammin kuin moni muu. Ei se Oinaan vika ole, se on vaan lapsellinen tarve tulla huomatuksi.

        Joo, mutta niinkuin sanoit, ei oteta näitä liian vakavasti :)


      • .........
        oli Oinas :) kirjoitti:

        Tai oikeastaan Härän ja Oinaan välimaastossa. Eli et ihan kauheen väärässä ole :)

        Ja toi aloitus oli taas oikein oinasmainen kommentti. Minäminäminä ja sitten vasta muut jos pystyvät.

        Kerronpa sinulle, miten tämä homma oikein menee. Eläinradalla on 12 merkkiä, jonka oinas aloittaa. Oinas on siis ensimmäinen ja eläinradan lapsi. Sitten tulee härkä, kaksonen jne. Jokainen meistä elää yhden elämän/merkin kerrallaan aloittaen siis oinaasta. Aina kun opimme yhdestä merkistä tietyn asian, siirrymme seuraavaan. Näin ollen Kalat on viimeinen merkki ja vanhuuden ja viisauden vertauskuva. Jollei Kala ole oppinut läksyään, niin se aloittaa uudelleen Oinaasta.

        Siksi Oinas on se, joka lyö päätään seinään useammin kuin moni muu. Ei se Oinaan vika ole, se on vaan lapsellinen tarve tulla huomatuksi.

        Joo, mutta niinkuin sanoit, ei oteta näitä liian vakavasti :)

        Syntynyt kylläkin 20.4. Itse olen syntynyt samana päivänä kuin Hitler ja olen Oinas. Riippuu rajapäivänä syntyneillä kovasti kellonajasta kumpi on...
        Halusin vain korjata, että Hitler oli härkä ;)


      • .......
        oli Oinas :) kirjoitti:

        Tai oikeastaan Härän ja Oinaan välimaastossa. Eli et ihan kauheen väärässä ole :)

        Ja toi aloitus oli taas oikein oinasmainen kommentti. Minäminäminä ja sitten vasta muut jos pystyvät.

        Kerronpa sinulle, miten tämä homma oikein menee. Eläinradalla on 12 merkkiä, jonka oinas aloittaa. Oinas on siis ensimmäinen ja eläinradan lapsi. Sitten tulee härkä, kaksonen jne. Jokainen meistä elää yhden elämän/merkin kerrallaan aloittaen siis oinaasta. Aina kun opimme yhdestä merkistä tietyn asian, siirrymme seuraavaan. Näin ollen Kalat on viimeinen merkki ja vanhuuden ja viisauden vertauskuva. Jollei Kala ole oppinut läksyään, niin se aloittaa uudelleen Oinaasta.

        Siksi Oinas on se, joka lyö päätään seinään useammin kuin moni muu. Ei se Oinaan vika ole, se on vaan lapsellinen tarve tulla huomatuksi.

        Joo, mutta niinkuin sanoit, ei oteta näitä liian vakavasti :)

        http://www.kozmikhoroscopes.com/hitler.htm


    • rouvaO

      Heh, samaa mieltä olen!!! Mua ärsyttää tyhmät ja yksinkertaiset ihmiset kun olen itse niin helvetin viisas joka asiassa. Ja jos joku naputtaa vastaan ni saa naputtaa ihan rauhassa, en jää kuuntelemaan...Ja sitten vielä, mä kerron rehellisesti kaunistelematta miten asiat on ja jos joku loukkaantuu ni voi voi, ei paljoo kiinnosta. Rehellisyys maan perii ja silleen. Pidän myös itse siitä että minulle kerrotaan asiat suoraan, eikä mitään kanamaista kaartelua tai jahkailua..=)))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe