Kaksosmies

on kyllä

eläinradan lapsellisin ja naiivein merkki.
Laukoo välillä niin tyhmiä että hävettää, ei mieti sanomisiaan yhtään.

Ja sitten kaksosmies tunkee aina fiksumpaan seuraan kuin mitä itse on, saa kai sillä huonoa itsetuntoaan tyydytettyä.

9

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -epäilijä-

      Oikeinko kaikki kesäkuun lapset on tuollaisia. Olisko mahdollista ettei horoskoopilla olisi mitään tekemistä asian kanssa vaan persoonalla?

    • katkerako??

      mielestäni yleistät kaksosmiehiä viestilläsi.taidat olla katkera jollekin kaksosmiehelle kun noin napakasti annat mielipitettesi lennellä.tuollainen on lapsellista ja todella typerää.ota järki käteen j lakkaa haukkumasta muita.itse olen tyytyväinen siihen kun olen kaksonen, samoin mieheni.mieheni ei ole ollenkaan sellainen kuin mitä kirjoitit.minusta tuntuu että sinussa on vika tai olet saanut kunnolla nenillesi joltakin kaksosmieheltä.

      • vaatii laatua = )

        Olen itse kaksosnainen ja mieheni kaksosmies. Eikä hassumpi mies olekaan!

        Lapsellinen on joskus, niin kuin kaikki miehet, veikkaisin. Ei tunge itseään fiksumpaan seuraan vaan päin vastoin. Toisaalta mitenhän sitä fiksuutta sitten mitataan?

        Kaksosmies on eläinradan hurmuri ja hyvin tunteellinen ja eroottinen miehekäs mies. Ulkonäöltään ei välttämättä mikään komistus mutta persoonallisella ja tyylikkällä tavalla puoleensa vetävä.

        Kaksosmieheni pitää myös naisestaan huolta vaikka vähän naistenmiehen vikaa onkin. Oma nainen on kuitenkin aina ykkönen jos vain nainen on rotunainen ja antaa miehelle sekä älyllistä että fyysistä hastetta.

        Meidän kaksoliittomme on kestänyt 25 vuotta!


      • tuosta
        vaatii laatua = ) kirjoitti:

        Olen itse kaksosnainen ja mieheni kaksosmies. Eikä hassumpi mies olekaan!

        Lapsellinen on joskus, niin kuin kaikki miehet, veikkaisin. Ei tunge itseään fiksumpaan seuraan vaan päin vastoin. Toisaalta mitenhän sitä fiksuutta sitten mitataan?

        Kaksosmies on eläinradan hurmuri ja hyvin tunteellinen ja eroottinen miehekäs mies. Ulkonäöltään ei välttämättä mikään komistus mutta persoonallisella ja tyylikkällä tavalla puoleensa vetävä.

        Kaksosmieheni pitää myös naisestaan huolta vaikka vähän naistenmiehen vikaa onkin. Oma nainen on kuitenkin aina ykkönen jos vain nainen on rotunainen ja antaa miehelle sekä älyllistä että fyysistä hastetta.

        Meidän kaksoliittomme on kestänyt 25 vuotta!

        vastauksesta. Pakko myöntää että vähän provosoin mutten ilkeyttäni vaan koska halusin saada mielipiteitä.
        Tuo "tunteellinen ja eroottinen" ilahdutti minua erityisesti. Olen uumoillut eräässä kaksosmiehessä ihan samaa.
        Ja tuo että pitää huolta naisestaan jos nainen on laadukas, ihan hyvä.
        Mutta siitä en tahtoisi antaa periksi etteikö kaksosmies puhuisi vähän lapsellisia ja typeriä joskus.


      • kaksosvaimo
        tuosta kirjoitti:

        vastauksesta. Pakko myöntää että vähän provosoin mutten ilkeyttäni vaan koska halusin saada mielipiteitä.
        Tuo "tunteellinen ja eroottinen" ilahdutti minua erityisesti. Olen uumoillut eräässä kaksosmiehessä ihan samaa.
        Ja tuo että pitää huolta naisestaan jos nainen on laadukas, ihan hyvä.
        Mutta siitä en tahtoisi antaa periksi etteikö kaksosmies puhuisi vähän lapsellisia ja typeriä joskus.

        Totta on, että kaksosmies(kin)puhuu lapsellisia ja typeriä sekä tyhmiäkin joskus. Ilmeisesti ärhäkkänä ja vilkkaana luonteena ei aina mieti mitä sanoo tai ei kerkiä miettiä.

        Annettakoon se hänelle anteeksi, kaikissahan meissä on jotakin kehitettävää =)


      • -.---taurus
        kaksosvaimo kirjoitti:

        Totta on, että kaksosmies(kin)puhuu lapsellisia ja typeriä sekä tyhmiäkin joskus. Ilmeisesti ärhäkkänä ja vilkkaana luonteena ei aina mieti mitä sanoo tai ei kerkiä miettiä.

        Annettakoon se hänelle anteeksi, kaikissahan meissä on jotakin kehitettävää =)

        Kaksosmies on ikuinen lapsi. :D Ei pahalla vaan hyvällä tavalla. Joskus (ainakin oma kaksosukkoni) tunkee omasta mielestään ''viisaiden'' seuraan, vaikka seura on samalla aaltopituudella kuin hän itse. :)
        Oma kaksomieheni ei suostu myöskään myöntämään olevansa hieman naistenmies, vaikka näin on: kaksosmiehet tykkää flirttailla ja paljon! :D


      • katriinakakkonen
        -.---taurus kirjoitti:

        Kaksosmies on ikuinen lapsi. :D Ei pahalla vaan hyvällä tavalla. Joskus (ainakin oma kaksosukkoni) tunkee omasta mielestään ''viisaiden'' seuraan, vaikka seura on samalla aaltopituudella kuin hän itse. :)
        Oma kaksomieheni ei suostu myöskään myöntämään olevansa hieman naistenmies, vaikka näin on: kaksosmiehet tykkää flirttailla ja paljon! :D

        Jeps. Eräs pari vuotta mua nuorempi kaksosmies vei aikoinaan jalat alta. Harmillista vain, et nk. entinen naisystävä ei sit lähtenytkään kuvioista. Kaveri asui kaukana, joten seurustelu rajoittui enemmänkin puhelinkeskusteluihin...
        Nyttemmin menivät naimisiin... Hyvä niin.


      • olet
        vaatii laatua = ) kirjoitti:

        Olen itse kaksosnainen ja mieheni kaksosmies. Eikä hassumpi mies olekaan!

        Lapsellinen on joskus, niin kuin kaikki miehet, veikkaisin. Ei tunge itseään fiksumpaan seuraan vaan päin vastoin. Toisaalta mitenhän sitä fiksuutta sitten mitataan?

        Kaksosmies on eläinradan hurmuri ja hyvin tunteellinen ja eroottinen miehekäs mies. Ulkonäöltään ei välttämättä mikään komistus mutta persoonallisella ja tyylikkällä tavalla puoleensa vetävä.

        Kaksosmieheni pitää myös naisestaan huolta vaikka vähän naistenmiehen vikaa onkin. Oma nainen on kuitenkin aina ykkönen jos vain nainen on rotunainen ja antaa miehelle sekä älyllistä että fyysistä hastetta.

        Meidän kaksoliittomme on kestänyt 25 vuotta!

        Kaksosmies, joka on sinut itsensä ja elämänsä kanssa on todella hellä, huomaavainen hurmuri. En vaihtaisi päivääkään pois hänen kanssaan. Olen itse myös kaksonen ja me eletään täysillä, harrastetaan, matkustellaan, lenkkeillään jne. yhdessä. Toisaalta osataan kyllä löhötä ja nauttia yhdessä olosta ihan kotona. Parasta kaksosmiehessä on että hän osaa puhua, pussata ja paijata rakastaan.


      • Sydänrikki
        olet kirjoitti:

        Kaksosmies, joka on sinut itsensä ja elämänsä kanssa on todella hellä, huomaavainen hurmuri. En vaihtaisi päivääkään pois hänen kanssaan. Olen itse myös kaksonen ja me eletään täysillä, harrastetaan, matkustellaan, lenkkeillään jne. yhdessä. Toisaalta osataan kyllä löhötä ja nauttia yhdessä olosta ihan kotona. Parasta kaksosmiehessä on että hän osaa puhua, pussata ja paijata rakastaan.

        Ehkä jos kaksi kaksosta on yhdessä, niin homma toimii. Itse olen todella pettynyt ja järkyttynyt siitä, miten nopeasti kaksosmies vain lopettaa "rakastamasta"! Viisi ja puoli vuotta takana, pari ensinmäistä vuotta ihan ok, mutta niissäkin outoja mielenvaihteluita.. Vaihtoi suuntaa vähän väliä, enkä tiennyt missä mennään. Ei kyllä pitänyt huolta naisestaan, vaan jätti usein yksin hankalan tilanteen jälkeen, vain katosi tunteettomasti. Suuttui aivan älyttömän pienistä asioista, jotka paisui valtaviksi riidoiksi.. Ei koskaan puhunut asioista, vaan piti kaiken sisälläään, jotka sitten purkautui raivona ulos.. Hellä oli vain harvoina hetkinä sängyssä.. Hellyyttä ei päivällä, eikä huomiota juurikaan.. Osasi loukata sanallisesti, mutta myös agression tullessa kävi muutaman kerran käsiksi. Anteeksi pyyntöjä sai odotella, kun niistä hänelle jälkeenpäin sanoi, niin sit vasta.
        No en kai ollut mikään "rotunainen", kun niin huonosti kohteli. Ja minä jäin, ja odotin ja toivoin.. Asuimme erillämme, ja niin monet illat odotin häntä luokseni.. Ei näkynyt.. Minä melkein aina ajoin hänen luokseen viikonlopuksi.. Itseäni saan tietty syyttää, kun tähän jäin, ilman sitä aitoa rakkauden tunnetta. En ymmärrä mikä sai aina palaamaan takaisin hänen luo, vaikka kohteli aika kurjasti monesti. Toki riitaan tarvitaan kaksi, mutta hän sai sen hienosti aina alulle ja syytti minua milloin mistäkin.. Seksi toimi kyllä, mutta se ei ollut kuitenkaan tämän kaiken väärti. Nyt olen lähtökuopissa, yli viiden vuoden odotus päättyi pettymykseen.. Hän sai minut ajettua jatkuvalla raivoisalla käytöksellään ajettua pois luotaan.. Ja nyt kuulin, että ollut jo toinen kuvioissa...
        Itseäni tästä syytän, miksi jäin näin kurjaan suhteeseen.. Sydän veres lihalla näiden vuosien jälkeen, ja hän ei ole moksiskaan.. Ei siis rakkautta ehkä lainkaan..

        Nyt kun sain tämän kirjoitettua, niin minähän olen ollut todella typerä ja naiivi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe