Mites on, odotatteko jo kuumeisesti uutta levyä? Oletteko kuulleet uusia kappaleita? Itse olen kuullut kokonaan 3 ja pätkiä 6-7 kappaleesta ja kuulostaa varsin lupaavalle!
jokos odotatte uutta plattaa?
just older
1
269
Vastaukset
- *H*
En! Tykkään bändistä ihan hulluna, mutta tää uus tuotanto ei iske. Sanotukset on niin syvältä ja musiikista puuttuu se muna jota siinä kasarilla, ja ysärilläkin oli...:( Muutenkin mun mielestä bändin paras levy on Bon Jovi, se ihan eka, jossa on Runaway.
Tätä uutta balldia, en muista nimee, on hehkutettu, ja tietty kuuntelin sen ihan innolla, mutta eih. Taas joutu pettyyn... It´s my lifen jälkeen pelkkää shittiä :b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602809- 422313
- 251773
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701556- 481556
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050