terve,oisko kellää tietoo että saako synnin viemää kirjaa enää mistää?
synnin viemää
7
677
Vastaukset
- laura..88
ainakin heinolasta saa suomalaisesta kirjakaupasta, tilaavat kirjan vaik hlökohtaisesti juuri sinulle. varmaan muissakin suomalaisissa sama palvelu mahdollisuus. ja kirppiksiltä ei koskaan tiedä mitä löytää:)
- Myrskykatti
Huuto.net on täynnä niitä.
- rokkari69
Mä ainakin nappasin sen kirjaston hyllyltä, vaikka tää onkin pieni paikkakunta ni silti löyty. Koska toinen osa tulee?
- Walo
Ostin huutonetistä ;)
- ....
kävin suomalaisessa kirjakaupassa ja siellä ei ollut ja ne koitti soittaa muihinkin paikkakunnille olisko muilla,mutta ei ollut..tuolta huuto.netistä aattelin, mutta haluisin ihan uuden, mutta ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole.
- Walo
.... kirjoitti:
kävin suomalaisessa kirjakaupassa ja siellä ei ollut ja ne koitti soittaa muihinkin paikkakunnille olisko muilla,mutta ei ollut..tuolta huuto.netistä aattelin, mutta haluisin ihan uuden, mutta ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole.
kerran luettu ja ei tosiaankaan huomannut et olis.Ihan kuin uusi.
- sleepwalkingpasthope
Jos joku kaipaa niin tuolla näemmä edullisesti vielä saatavilla
http://www.kirkkonummenkirjakauppa.fi/HIM-synnin-viemaeae
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059