ostin muutama kuukausi sitten uudet hackmannin savonia-aterimet ja nyt jo veitset ovat ruosteessa. kahdessa veitsessä on pari suurta ruostekiekkoa, yhdessä veitsessä noin seitsemän pienempää. aterimia on käytetty ja pesty erinomaisesti, joten ei todellakaan voi johtua omasta käytöstä nuo ruosteet. tuotteillahan on muistaakseni 10 vuoden takuu, kuittikin on tallessa, mutta iittalan sivuilta sain vähän ristiriitaista tietoa siitä, että korvataanko ruosteisia aterimia. miten on?
onko muilla kokemuksia aterimien ruosteesta? meillä on ollut toistakymmentä vuotta savonian aterimet ja noissa vanhoissa ei ole mitään ruosteen merkkejä. uudet vaihdettiin vaan sen takia, koska vanhoissa on jo iän tuomia naarmuja ja pinta haalistunut, joten haluttiin kiiltävät ja tuliterät savoniat =)
ruostetta uusissa aterimissa
2
1070
Vastaukset 2
- Fiskars
Fiskarsin uusimmissa musta-oranssin värisissä keittiöveitsissä ihan sama ongelma. Ruostetta tulee pintaan joka pesun jälkeen. Syy on heikkolaatuisen metallin käyttäminen veitsissä.
Veitset on kivoja käyttää, mutta terän materiaali on tosiaan surkeaa.
Voiton maksimointi ei tunne mitään rajaa, laatua voidaan tiputtaa näköjään kuinka alas tahansa.
Ja hintaa nostetaan, tietysti.
Lyhytnäköistä toimintaa perinteikkäältä hyvämaineiselta yhtiöltä. - tgu.
mennä nettiin ja etsiä hackmannin asiakaspalvelun puhelinnumero tai kysyä se lähimmästä tuotteita myyvästä liikkeestä ja tehdä niistä reklamaatio.. valmistusvirheitähän sattuu.. uskon että saat tuotteista hyvityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510