onko kenelläkään kokemuksia angeliq homonikorvaushoidosta ? Aloitin itse eilen ja toivon siitä olevan apua kuumiin aaltoihin. Sain sen käsityksen että se on aika mieto valmiste.
angeliq
14
12021
Vastaukset
- Kuumiin aaltoihin
Itselläni alkoivat joitakin kuukausia takaperin nämä "ihanat" kuumat aallot, ja varsinkin juuri öisin.Aloin syödä Efamol-kapseleita- ja parin viikon kuluttua kuumat aallot olivat tipotiessään, ja muutenkin olo paljon virkeämpi.Suosittelen!!
- Efamol
Joku yrttivalmiste? Käytän muutakin lääkitystä ja lääkäri sanoi ettei mitään yrttilääkitystä saa käyttää. Nyt vasta ostin Neurobion fortee (tältä palstalta sain vinkin), mutta olen syönyt niin vähän aikaa, että vaikutus tuskin on alkanut. Tuntuu, että tässä söis vaikka mitkä myrkyt, että olo helpottuisi. Sehän siinä vaan on, että toinen valmiste käy toiselle ja toiselle ei. Mutta kiitos neuvosta, tutustun tuotteeseen!
- kirjoittaja
Efamol kirjoitti:
Joku yrttivalmiste? Käytän muutakin lääkitystä ja lääkäri sanoi ettei mitään yrttilääkitystä saa käyttää. Nyt vasta ostin Neurobion fortee (tältä palstalta sain vinkin), mutta olen syönyt niin vähän aikaa, että vaikutus tuskin on alkanut. Tuntuu, että tässä söis vaikka mitkä myrkyt, että olo helpottuisi. Sehän siinä vaan on, että toinen valmiste käy toiselle ja toiselle ei. Mutta kiitos neuvosta, tutustun tuotteeseen!
Olisi pitänyt tutkia ennekuin hutkia (eli kysellä):) Elikkä ottaa selvää netistä. Otin nyt Efamolista selvää ja meinaan heti ostaa sitä. Minulla kun on kaiken päälle vielä paha psoriasisihottuma, mikä on ruvennut kukkimaan nyt oikein kunnolla ja tuote kuulema hillitsee sitäkin. Nyt kauppaan, kunhan aukeevat...:) Myydänköhän sitä apteekissa vai terveyskaupassa?
- Hormoonihurmio
Efamol kirjoitti:
Täsmennykseksi on ehkä syytä mainita, että Neurobion Forte on B-vitamiinivalmiste, ei mikään hikipuuskiin tehoava yrttilääke, jos joku edellisestä viestistä sattui saamaan sellaisen käsityksen. Olen havainnut sen auttavan psyykkisiin vaihdevuosioireisiin, hermostuneisuuteen ja ärtyvyyteen.
- myös..
...mielialaan? Hikipuuskatkin saisivat jäädä, mutta suurin "ongelmani" on vaihtelevat mielialat ja väsymys ja voimattomuus. Saatan olla iloinen ja kohta tulee itku ihan syyttä suotta eikä katso aikaa eikä paikkaa. Hyvä kun tässä kohta kauppaan uskaltaa lähteä :)
- Hormoonihurmio
myös.. kirjoitti:
...mielialaan? Hikipuuskatkin saisivat jäädä, mutta suurin "ongelmani" on vaihtelevat mielialat ja väsymys ja voimattomuus. Saatan olla iloinen ja kohta tulee itku ihan syyttä suotta eikä katso aikaa eikä paikkaa. Hyvä kun tässä kohta kauppaan uskaltaa lähteä :)
B-vitamiinilla saattaa olla vaikutusta myös mielialojen vaihteluun. Ärtyvyys ja helppo pillastuminen liittyy mielialojen vaihteluun, joten kannattaa kokeilla. Ei siitä mitään haittaakaan ole, koska ylimäärä tulee virtsan mukana pois.
Annoksen pitää vain olla huomattavasti suurempi kuin monivitamiinitableteissa oleva. Neurobion Forte on juuri tuollainen vahva B-vitamiinivalmiste.
B-vitamiinia sanotaan hermovitamiiniksi, joten sillä saattaa olla vaikutusta kaikkiin psyykkisiin oireisiin. - Anonyymi
Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nplink.net/t9gmnzae
Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!
- Trisekvensiä,
mutta kerran pidin kuukauden tauon, eikä valmiste tehonnut enää toivotulla tavalla, vaikka popsin sitä monta viikkoa.
Vaihdoin Angeliqiin ja se on toiminut hyvin. Tehoamaan alkaa vasta parin/kolmen viikon kuluttua kunnolla. - avun saanut
Olen käyttänyt noin kolmeviikkoa ja olen avun saanut kuumiin aaltoihini. Nyt nukun hyvin paitsi kun nyt on taas muuten niin kuuma kun noi ilmat ovat niin kuumat.Olen tyytyväinen angelig hoitoon.
- annw
oliko sinulla alussa mitään sivuvaikutuksia kuten unettomuutta ja masentuneisuutta.menikö ne ohi ajan kanssa jos oli ?
- dsa 3
Olisi mukava tietää vieläkö Angeliq hormoni hoitoon yllä näkyvät kirjoittajat ovat tyytyväisiä.
- Emäntä68
Olen 47-vuotias nainen, kuukautiset jäivät pois aiemmin tänä vuonna. Alkukesästä lähtien kärsin järkyttävistä kuumista aalloista, ensin iltaisin sitten lähes tunnin välein. Menin gynekologille, joka perusteellisen tarkastuksen ja haastattelun perusteella suositteli Angeliq-hoitoa. Nyt on vasta viikko kulunut ja hiet ovat jo poissa :) Ihanaa. Elämä jatkuu. Toistaiseksi en ole huomannut sivuvaikutuksia. (En ole synnyttänyt ja kohtu on tallella.)
- enene
Minkä vahvuisia hormooneja syötte? Onko se painon mukaan vai minkä?
- Anonyymi
onko kenellekään jäänyt käyttämättä Angeliq 1/2 mg . tarvitsisin kipeästi.
Margetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346