hei. kertokaas mistä saa kuntaseitsikon halvimmat polttopuut..lehdissä ilmottelevat kauppiaat pitävät törkeitä hintoja klapeillaan
mistä
5
3683
Vastaukset
- talon äijä
en tiedä mutta kyllä ne osaa pyytää 50 egee motilta eli kuutiolta. mutta pinoappas ne niin eipä siitä tuukkaa mottia, vaan noin 0.6 mottia, eli saatuasi todellisen motin puita olet maksanut vajaat 100 egee. ja muistaako ne ilmoittaa joka motista verottajalle.
muttqa kun kysyit mistä puita niin ehdotan että soitat Oravalaan Hasulle. numeron saat kuusaan nakkarilta siitä Penan Grillistä. ei ehkä halvin , mutta rehellisin- Grillin
Numero on kyllä sen entisen Saukkosen puumyynti ei Hasun...Nykyinen grillin omistaja on joko poika tai tytär joka jatkoi myyntiä siinä...Siellä kyllä on parhaimmat piirakat nakilla... Ja se Saukkonen on kymenlaakson kallein puun myyjä..Olen itse 2 kertaa tilannut sekapuita 3 mottia.. Puut ovat homeisia(kiva kun perheessä astmaatikkoja) ja kiva kun 2 puolikasta halkoa löytyy koivua!! Haapaa ja mäntyä tuli polteltua Kuusi mottia... Mutta katso Tuomon leipomo tai vastaava leipomon numero Oravalasta niin on kunnon puita je edullisia.. ja saa reilun motin...
- se meni
Grillin kirjoitti:
Numero on kyllä sen entisen Saukkosen puumyynti ei Hasun...Nykyinen grillin omistaja on joko poika tai tytär joka jatkoi myyntiä siinä...Siellä kyllä on parhaimmat piirakat nakilla... Ja se Saukkonen on kymenlaakson kallein puun myyjä..Olen itse 2 kertaa tilannut sekapuita 3 mottia.. Puut ovat homeisia(kiva kun perheessä astmaatikkoja) ja kiva kun 2 puolikasta halkoa löytyy koivua!! Haapaa ja mäntyä tuli polteltua Kuusi mottia... Mutta katso Tuomon leipomo tai vastaava leipomon numero Oravalasta niin on kunnon puita je edullisia.. ja saa reilun motin...
tuokin Saukkonen ei myy enää puita vaan Voikkaan polttopuu jatkaa saukkosen hommaa ja puut on niin kuivia että meinaa syttyä jo auton kyydissä kun saavat ilmaa.Ne on niin halpoja että moni ottaa enemmän kuin literiin tai pihalle sopii.Toimipiste näkyy olevan Voikkaalla Mattilassa numerokin näkyy kun ajaa Multamäkeen päin
- puljun nimi
se meni kirjoitti:
tuokin Saukkonen ei myy enää puita vaan Voikkaan polttopuu jatkaa saukkosen hommaa ja puut on niin kuivia että meinaa syttyä jo auton kyydissä kun saavat ilmaa.Ne on niin halpoja että moni ottaa enemmän kuin literiin tai pihalle sopii.Toimipiste näkyy olevan Voikkaalla Mattilassa numerokin näkyy kun ajaa Multamäkeen päin
oli myös Voikkaan polttopuu.....
- mutta nykyinen
puljun nimi kirjoitti:
oli myös Voikkaan polttopuu.....
yrittäjä jatkaa samalla nimellä. Jussilta olen puut ostanut, eikä valittamista hinta/laatusuhteesta ole ollut. Pihaan tuotuna valmiikisi pilkottua kuivaa puuta, pääsekö palkoille itse tehden??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207