Karvia ikkunat

Teppe

Älkää vaan hyvät ihmiset valitko ikkunoiksenne Karvian alumiinipuite ikkunoita. Toki jos haluatte kuivata lasien välin joka kerta kun on satanu vettä ikkunaan päin. Tehtaalla kukaan ei ota vastuuta. Kiinnostus meni heti kun tehdas sai rahansa. Kuluttaja-asiamiehelle tehty valitus mutta mitäs tuo niille meinaa.

15

8014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotaa

      Nyt on sitten kaksi ikkunamerkkiä huonoja. Karvia kyllä pärjäsi TM-testissä, mutta Pihlahan osoitti hyvyytensä siellä. Tkihan kyseessä oli puuikkuna, muttei sekään saisi vuotaa.

    • moppi kädessä

      Hemmetti soikoon, meillä sama juttu. Viime syksynä laitettu, puoli vuotta vanha ikkuna ja jo vuotaa kun sataa reippaammin. Minä otan samoin yhteyden kuluttaja-asiamieheen, jos eivät meinaa tehtaalla mitään. Ja haloo kaikki muut Karvian ylipolkemat, tehkää sama juttu, toivottavasti tepsii edes vähän. Ja ihan takuulla en suosittele tuotetta jatkossa kenellekään ja pidän myös huolen, että mahdollisimman moni kuulee huonoista ikkunoista, jos yhtiö ei ota vastuuta!!!

      • Teppe

        Ne ei sieltä ota mitään vastuuta olen jo kokeillut. Minulla kanssa syksyllä ostetut. Kauppias vannoi ennenkuin tein ostopäätöksen että vtt testin viat on korjattu. Paska puheita nyt ihmiset valittamaan vaan niin saa karvia ikkunatkin vähän miettimistä.


    • Simo

      Karvialle olen lähettänyt noin kymmenkunta kirjalllista reklamaatiota heidän ikkunoistaan, mutta kukaan ei suostu vastaamaan niihin. Syykin on selvä: Firma on taloudellisesti huonoissa kantimissa. Tarkistakaa luottotiedot, konkurssi uhkaa Karviaa.

    • asensin keväällä itse

      ja on monta vesi-myrsytuula käynyt karvia ikkunoihin; hyvin pelaavat, eikä vettä näy väleissä

    • Ostamassa ikkukoita

      Ammattitaidontonta henkilökuntaa. Onko työvoima palkkatuella palkattua?

    • .....

      Kannttasi nyt ensihätään säättää ikkunan saranat, niin taitaisi hieman se vesiongelma hellittää.

      • anteeksi miten

    • JAXAa

      Kuulostaa vähän siltä, että asensit ikkunat perseelleen eli tuli asennusvirhe ja on se kumma kun ei kukaan muu ota vastuuta sun mokasta hah hah

      • hattiwat

        Justiinsa juu, olen asentanu muuta sata ikkunaa ja karvian ikkuna ainoana joka on aiheuttanu ongelmia.
        Ikkunoiden laatu heikko ja paljon tehtaalla tulleita jälkiä esim.saranat väärin kohdistettu,halkeamia korjattu naulaimella, alumiini puite paukkuu auringon paistaessa.


      • jamppa t
        hattiwat kirjoitti:

        Justiinsa juu, olen asentanu muuta sata ikkunaa ja karvian ikkuna ainoana joka on aiheuttanu ongelmia.
        Ikkunoiden laatu heikko ja paljon tehtaalla tulleita jälkiä esim.saranat väärin kohdistettu,halkeamia korjattu naulaimella, alumiini puite paukkuu auringon paistaessa.

        Meillä 2010 asennetut karvian ikkunat ja ovet, tosi hyvin pitänyt sääolot ja katu metelin ulkopuolella. Ainut miinus niin yksi karmi napsaa aika kovasti kun lämpötila ulkona muuttuu nopeasti ja ulkopuolella smyygipellit olis voinu kuulua hintaan, muuten hyvät.


      • jeppe641
        jamppa t kirjoitti:

        Meillä 2010 asennetut karvian ikkunat ja ovet, tosi hyvin pitänyt sääolot ja katu metelin ulkopuolella. Ainut miinus niin yksi karmi napsaa aika kovasti kun lämpötila ulkona muuttuu nopeasti ja ulkopuolella smyygipellit olis voinu kuulua hintaan, muuten hyvät.

        Ne on nykyään samaa paskaa kuin SKAALA !!!


    • Nainen

      Meillä samanlainen tapaus Karvia-ikkunoiden kanssa. Talo ostettiin 2005 rakentajalta suoraan, lähes kaikki ikkunat vuotavat, vesi tulee ikkunalasin pintaa pitkin. Se tiiviste ikkunan vierestä näyttää kuin sulaneelta pois. Oltu yhteydessä Skaalaan jo reilu 1v sitten, hidastelevat vastauksissa ja kiertelevät asiaa. On käynyt Skaalan ikkunamyyjäkin katsomassa, yllättävää kun ei enää mitään kuulu, kummasteli vain. Paskaa myyvät kyllä, mutta tälläiset asiat ei hoidu! Takuu kattaa kuulemma vain 2v. , eli ikkunat vaihdettaisiin kahden vuoden välein, ihanan halpaa. Soitin kuluttaja-asiamiehelle, pitää olla firmaan vielä yhteydessä, mutta taitaa aika kiva aukko olla kun takuu on niin lyhyt ja valmistusvirheille ei kai ole mitään määritelty. Eli siis n.20 ikkunaa vaihdettavissa piakkoin, hienoa. Mistä saisi asiantuntevan ihmisen katsomaan voiko jotain tehdä itse? Vai veisikö lasiliikkeeseen yhden ikkunan katsottavaksi. Olisi jotain muutakin tekemistä kuin luututa ikkunavälejä päivittäin. Huurtunuthan nuo on jo ainakin 5v, muttei niille mitään silloin tehty..

    • ammattiapua

      Netistä löydät ikkunan huoltoyrityksiä ja kuntotarkastajia.

    • Anonyymi

      Mistä saisi uudet alumiiniset välipienat karvian ikkunoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe