Terve
Kysymys koskee Venton ovipahvien irroitusta.
Auto on vm. -96, jonka ikkunat ovat manuaalitoimiset.
Kun olin irroittanut ovesta ikkunakammen, yms. ja vetokahvan kuoren. Kurkistin ovipahvin koloista, ja siellä näytti olevan vielä jonkinlaiset ???-kiinnikkeet, jotka olivat kiinni ovipahvissa. Niiden oikeaoppisen irroitustavan haluasin tietää...kuinka siis? En oikeastaan osaa tässä vaiheessa paremmin kyseisiä kiinnikkeitä kuvailla, mutta niillä joilla on asiasta kokemusta, osaavat varmasti auttaa.
Kiitän vastauksista jo etukäteen... nyt jään vain odottelemaan....
VW Vento ovipahvit
4
1617
Vastaukset 4
- Vento -92
vetämällä ainaki itselläni lähti ja ehjänä vielä..
- tombstone91
Itsellä on juuri saman vuosimallin vento, samanlainen yksilo( manuaalitoimisilla ikkunoilla) Kerran olen irrottanut ovipahvin vetämällä, mutta muutamalle kiinnikkeelle kävi vähän kehnosti. Olisin siis itsekin kiinnostunut samasta asiasta johtuen siitä että lähitulevaisuudessa olisi tarkoitus verhoilla venton ovipahvit uudestaan ja mieluiten ilman kiinnikkeitä rikkomatta :D
- nimimerkki10
Niitä kiinnikkeitä saa uusia.
- Näin se menee
Paras työkalu pahvin irrottamiseksi on tylsä leveä leipäveitsi. Lähde kuljettamaan sitä pahvin välissä siten, että veitsi menee noin 50 mm syvälle, nyt kun tunnet, että nasta tuli eteen, niin peruutat veistä noin 15 mm, sitten väännät kevyesti veistä niin, että se saa hyvän otteen pahvin puolelta, sitten viet terän uudestaan nastaan kiinni ja väännät pahvin irti. (tämä perutus siksi, että siellä on kahdenlaisia kiinnikkeitä ja näistä osa on sellaisia, että veitsi menee kaksiosaisen kiinnikkeen väliin jolloin saattaa tulla repeämä. Veitsi pitää olla siksi leveä, että kiinnikkeen levike ei jää veitsen selkäpuolen väliin). Näin napsit kaikki kiinnikkeet irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302206
- 511009
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160897Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
- 67636
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.153634- 53627
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136586- 4539
- 6534
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463