Vaakanainen-Skorparimies

libretta

Onko kokemuksia?Elämäniän kestävä liitto?

10

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakuli*

      Mua on pitkään ahdistanut, et skorppari haluaa kaiken tapahtuvan heti ja nyt :/ jo kaks skorppari tullut vastaan enkä eroa heissä näe :S

      • vaaka n

        Naimisiinkin pitäisi mennä, jos ei tänä päivänä, niin seuraavana. Kauhea analyyttinen selvitys ja papatus joka asiasta.


    • Moonaliisa.

      Voin kertoa kokemuksesta,että vaakanaisella ja skorpparimiehellä yhden yön juttuja.Skorppari ei halua muuta vaakanaisesta.Ikävä kyllä vaikka sielunkumppanilta vaikuttaisi.Mun kokemus.

      • mehiläinenmaija

        Ikinä en oo skorpparimiehen kanssa suhteeseen asti edenny vaikka sielunkumppaanuudelta on tuntunu. Eli toiminut vaan skorpparin himojen tyydyttäjänä, ei sekään hassumpaa, mutta suhteeksi asti.. ei. Skorpioni lähtee karkuun vaikka horoskoopit väittää muuta.


      • Moonaliisa.
        mehiläinenmaija kirjoitti:

        Ikinä en oo skorpparimiehen kanssa suhteeseen asti edenny vaikka sielunkumppaanuudelta on tuntunu. Eli toiminut vaan skorpparin himojen tyydyttäjänä, ei sekään hassumpaa, mutta suhteeksi asti.. ei. Skorpioni lähtee karkuun vaikka horoskoopit väittää muuta.

        Veit sanat suustani,pakenee kun aamu valkenee....Vältän tästä lähtien.


      • Kallellaan ollaan?
        Moonaliisa. kirjoitti:

        Veit sanat suustani,pakenee kun aamu valkenee....Vältän tästä lähtien.

        Munkin kokemus skorppareista on, että kiihotan niitä, mutta lähinnä seksuaalisesti. Siinä suhteessa kiinnostus ei laannu ja skorppari katselee perään vielä vuosienkin päästä haikaillen. Mutta parisuhde..ei helposti. Heti, jos esim. osoitat jotain omaa tahtoa, lähtee skorpparin auto pihasta.

        Paras on kun "antaa skorpparin ymmärtää", mutta ei "ymmärrä antaa". Skorpparit antaa paljon itsestään jo pyöriessään ympärillä ja vaikka seksi onkin kuumaa, siitä jää ainakin mulle skorpparin jäljiltä "tyhjä olo", valitan ): Tolla varmaan tekemistä just tunnepuolen kohtaamattomuuden kanssa. Semmoisia ajatuksia mulla.


      • Nimetön
        Kallellaan ollaan? kirjoitti:

        Munkin kokemus skorppareista on, että kiihotan niitä, mutta lähinnä seksuaalisesti. Siinä suhteessa kiinnostus ei laannu ja skorppari katselee perään vielä vuosienkin päästä haikaillen. Mutta parisuhde..ei helposti. Heti, jos esim. osoitat jotain omaa tahtoa, lähtee skorpparin auto pihasta.

        Paras on kun "antaa skorpparin ymmärtää", mutta ei "ymmärrä antaa". Skorpparit antaa paljon itsestään jo pyöriessään ympärillä ja vaikka seksi onkin kuumaa, siitä jää ainakin mulle skorpparin jäljiltä "tyhjä olo", valitan ): Tolla varmaan tekemistä just tunnepuolen kohtaamattomuuden kanssa. Semmoisia ajatuksia mulla.

        mulla vaakanaisena kokemusta skorpparista sen verran et hyvä miespuolinen ystävä on. ja hyvin tullaan toimeen jos ei liian usein nähdä. pari päivää samassa paikassa kiristää molempien hermoa!! mut muuten oikeen mielenkiintosia keskusteluja ja hömöilyjä.. hauskaa ei puutu!!


      • jutta-r
        Nimetön kirjoitti:

        mulla vaakanaisena kokemusta skorpparista sen verran et hyvä miespuolinen ystävä on. ja hyvin tullaan toimeen jos ei liian usein nähdä. pari päivää samassa paikassa kiristää molempien hermoa!! mut muuten oikeen mielenkiintosia keskusteluja ja hömöilyjä.. hauskaa ei puutu!!

        kokemuksia teillä skorppareista . . . itselläni vain hyvää sanottavaa skorppari miehestä. Oltiin sentään 10 vuotta yhdessä ja suhde tuntui joka aamu kun oltaisiin juuri tavattu.
        Muut asiat ajoi kuitenkin eri teille . . . jälkeenpäin ajatellen ei olisi sittenkään pitänyt erota, vaan korjata ongelmat ;=(((


    • horoskoopeissa sanotaan EI

      Siis ainakin kaikissa horoskoopeissa mitä mä olen koskaan lukenut, sanotaan, ettei vaaka ja skorppioni sovi yhteen... no mä olen kaks vuotta asunu skorpparin kanssa ja kihloissakin ollaan oltu puoltoista vuotta... ja mun mielestä ollaan onnellisia! Riidat on kyllä tulisia, mutta niin on sovinnotkin ;) Aikomus ainakin on pysyä yhdessä koko elämä. Hyvät puolet voittaa huonot. Niin ja mä siis olen itse vaaka.

      • skopu-vaaka

        miehen äiti on itse vaaka ja hänen miehensä skorpioni ja ovat olleet yhdessä parikymmentä vuotta ja onnellisia, muutaman talonkin rakentaneet. Itse olen skorpioni ja eronnut vesimiehestä, nyt seurustelen vaakamiehen kanssa ja täytyy sanoa, etten ole niin hellää ja herkkää miestä ennen tavannut, tietty vähän päättämätön on ja on itsekin sen sanonut, mut kenessäpä ei "vikoja" olisi, niitä löytyy itsestäkin..Yhdessä on niin tajuttoman hyvä olla..ollaan juteltu, et ollaan sielunkumppaneita..Minä kuulemma seuraan aina hänen sydämessään, minne ikinä hän meneekin..
        Kaiken kaikkiaan ihana mies...
        Tsemppiä vaan kaikille skopu-vaaka liitoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe