Kaksosmies

julia

osaako kukaan sanoa miten kaksosmies ja kalat nainen sopivat toisilleen????
millainen kaksonen on kumppanina ja rakastajana?
onko hän ennemmin yksikseen viihtyvä kuin kumppania hakeva, eli ei halua sitoutua mistään hinnasta?????
monia kysymyksiä toivottavasti jollakin on kokemusta / tietoa
tapasin talvella kaksosmerkeissä syntyneen miehen mutta en saa häneen oikein mitään "otetta". Silloin kun nähdään hän on todella ihana mutta menee viikkoja että hän ei ota yhteyttä, ja jos minä otan yhteyttä hän ei vaivaudu edes vastaamaan puhelimeen tai jos vastaa niin on todella vihaisen oloinen soitostani.
kannattaako tuhlata aikaa moiseen?????

14

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

hei Julia
      tiedän mistä puhut, minulla on kohta vuoden ollut etä/ hätä "suhde" kaksosmieheen jota en kanssa ymmärrä. Hän on juuri samanlainen, on läsnäollessa todella ihana ja kun ei ole paikalla ei hän juurikaan soittele tai jos soittaa on minun oltava aina valmiina ja tunnen huonoa omaatuntoa jos en häntä pystykkään tapaamaan juuri sillä hetkellä, kun muutenkin nähdään niin vähän. Luulempa että minun tilanteeni on että hän ei uskalla sitoutua ja pitää minualähinnä sänkykumppanina jolta varmasti saa kun hänellä sattuu olemaan aikaa. Itse en ole uskaltanut ottaa puheeksi seurustelua sillä silloin hän todennäköisesti lakkaa käymästä, mutta sen olen luvannut itselleni että en häntä jää odottelemaan enää vaan elän omaa elämää ja toivottavasti en seuraavaksi tapaa sitoutumiskammoista kaksosmiestä. T. Kippana

• ei pidä

antaa luulla että häntä kaivataan. Naisen kannattaa olla mahdollisimman itsenäinen ja elää elämäänsä kaksosmiehessä roikkumatta.
        Mitä enemmän otat etäisyyttä sen tulisemmin kaksomiehen roihu palaa.

En suosittele herkälle kalalle niin pinnallista ja kylmää miestä. Kaksosmiehen kanssa on ainainen peli käynnissä. Aikaa myöten sellainen vie hermot.

• kalafisuvonkale

ns. "välinpitämätön" kaksosmiestä kohtaan.joka päivä tulee monen monta viestiä ja lirkuttelua miehen puolelta...taitaa valitettavasti tepsiä=D.

• täällä

hmmm.hieman hankala sanoa kun ei henkilökohtaista kokemusta fisuista ole,mutta kala sinänsä on herkullista syötävää..valitettavasti meille pitää ehdottomasti antaa haastetta ja meillä on jonkinlainen pakonomainen tarve saada valloittaa ja hurmata nainen,joten siihen pitää antaa aihetta..ja itse kaksosena olen todella tunteella käyvä ja tuo välinpitämättömyys voisi olla todellakin hyvä temppu,kunhan se ei mene liiallisuuksiin kun olemme myöskin aika kärsimättömiä,älä sinäkään vastaa puhelimeen ihan joka kerta nii voi olla että kaveri alkaa paukuttaa viestiä ja soittelemaan perään ;)) ja todella tärkeää on myös muistaa että kaksosluonteen omaavan ihmisen päässä tapahtuu niin järjettömän suurta ajatusten vilinää ettei sitä aina edes ymmärrä itsekkään,joten tästä johtuen tarvitsemme myöskin älyllistä vastinetta..

• kalafisuvonkale
        täällä kirjoitti:

hmmm.hieman hankala sanoa kun ei henkilökohtaista kokemusta fisuista ole,mutta kala sinänsä on herkullista syötävää..valitettavasti meille pitää ehdottomasti antaa haastetta ja meillä on jonkinlainen pakonomainen tarve saada valloittaa ja hurmata nainen,joten siihen pitää antaa aihetta..ja itse kaksosena olen todella tunteella käyvä ja tuo välinpitämättömyys voisi olla todellakin hyvä temppu,kunhan se ei mene liiallisuuksiin kun olemme myöskin aika kärsimättömiä,älä sinäkään vastaa puhelimeen ihan joka kerta nii voi olla että kaveri alkaa paukuttaa viestiä ja soittelemaan perään ;)) ja todella tärkeää on myös muistaa että kaksosluonteen omaavan ihmisen päässä tapahtuu niin järjettömän suurta ajatusten vilinää ettei sitä aina edes ymmärrä itsekkään,joten tästä johtuen tarvitsemme myöskin älyllistä vastinetta..

että kaksoset ovat kovia ajattelemaan.Näistä saa myös hyvin älyllistä juttuseuraa.yhden kaksosen kanssa olin vasta tuntenut muutaman päivän,mutta silti tuntui siltä, kuin oltaisiin tunnettu jo monta vuotta.jotenkin tultiin juttuun heti=D.

• Julia
        kalafisuvonkale kirjoitti:

että kaksoset ovat kovia ajattelemaan.Näistä saa myös hyvin älyllistä juttuseuraa.yhden kaksosen kanssa olin vasta tuntenut muutaman päivän,mutta silti tuntui siltä, kuin oltaisiin tunnettu jo monta vuotta.jotenkin tultiin juttuun heti=D.

Kiitos kaikille vastauksista.
        Nyt "tiedän" että kaksonen käyttäytyy noin,
        mutta kalaihmisenä haluan kumppanin jonka kanssa saan viettää yhteistä aikaa, helliä ja paappoa häntä ja tietenkin odotan myös itse saavani huomiota enemmän kuin mitä nykyinen kaksosmies voi
        antaa.

• täällä naiskaksonen
        täällä kirjoitti:

Olen kiintynyt kaksosmieheen,olemme syntyneet jopa samana päivänä.Meillä on tosi hauskaa,silloin harvoin kun tapaamme.Eikö kaksosmies koskaan pysty seurustelemaan yhden kanssa,pitääkö aina olla monta?

• julia
        täällä naiskaksonen kirjoitti:

Olen kiintynyt kaksosmieheen,olemme syntyneet jopa samana päivänä.Meillä on tosi hauskaa,silloin harvoin kun tapaamme.Eikö kaksosmies koskaan pysty seurustelemaan yhden kanssa,pitääkö aina olla monta?

olen miettinyt omalla kohdallanikin tuota kaksosmiehen uskollisuutta.... kun on viikkoja että ei kuulu mitään niin väkisinkin tulee mieleen että jossain on joku toinen.. varsinkin näin "suhteen" alussa. Jos nyt mistään suhteesta voi edes puhua kaksosmiehen kanssa. Oliskin mielenkiintoista tietää muiden kokemuksia kaksosmiehen uskollisuudesta. Kaksosmiehelle ei varmaan ole ongelma saada naisseuraa, koska heihin ei voi olla ihastumatta / rakastumatta :(

• fisunN
        julia kirjoitti:

olen miettinyt omalla kohdallanikin tuota kaksosmiehen uskollisuutta.... kun on viikkoja että ei kuulu mitään niin väkisinkin tulee mieleen että jossain on joku toinen.. varsinkin näin "suhteen" alussa. Jos nyt mistään suhteesta voi edes puhua kaksosmiehen kanssa. Oliskin mielenkiintoista tietää muiden kokemuksia kaksosmiehen uskollisuudesta. Kaksosmiehelle ei varmaan ole ongelma saada naisseuraa, koska heihin ei voi olla ihastumatta / rakastumatta :(

Mun kaksos-mies 3v:n seurustelun aikana ei pettänyt kertaakaan. Mutta valehteli kyllä Monista asioista jotka kertoi sitten loppuvaiheessa kun omatunto alkoi kolkuttamaan..!

• julia
        fisunN kirjoitti:

Mun kaksos-mies 3v:n seurustelun aikana ei pettänyt kertaakaan. Mutta valehteli kyllä Monista asioista jotka kertoi sitten loppuvaiheessa kun omatunto alkoi kolkuttamaan..!

omalla kohdallanikin olen törmännyt kaksosmiehen valehtelemiseen tai sitten jos et itse tiedä / huomaa jotain asiaa ja kysyt niin hän ei vastaa mitään jättää kokonaan noteeramatta koko asian ja siirtyy sulavasti hänelle turvallisemmalle alueelle

• fisunenN

Itse olin 3v kaksosmiehen kanssa, ja yhtä vuoristorataa oli. Enää en koskaan aio sekaantua kaksosiin, se on varma!! Kyllä rakkautta oli ja paljon ja tunteella, mutta luonteet loppupeleissä niin erilaiset, että molemmilla tuntui, että kohta ollaan mielisairaalassa toisen takia. Itse vihdoin pystyin tän miehen jättämään ja sen jälkeen olen ollut tosi onnellinen. Kaksonen vieläkin olis halunnut viettää loppuelämämme yhdessä ja mennä naimisiin ym.

• kalat

Kalat kaksonen suhde vaatii työtä! Kaksonen on hajamielinen ja liioittelee, ei osaa relata vaan koko ajan on oltava menossa. Kalat taas haluaa kutea kaikessa rauhassa.. Osaa kaksonen olla aivan ihana kun sille päälle sattuu, ei kai sen kanssa muuten olisi kohta kymmenen vuotta vierähtänyt, mutta nyt aletaan olla ratkeamispisteessä. Luonteen erot alkavat korostua ja loppujen lopuksi kaikesta kalat ja kaksonen ajattelee vähän eri tavalla. Olisko molemmat alussa vähän teeskennelleet ja olleet samalla aaltopituudella vaikkei oikeasti olleetkaan....? Aikamoisia näyttelijöitähän kalatkin ovat! Kaikkein raivostuttavinta on se, että kaksonen on fiksu, mutta sitten yhtäkkiä käyttäytyy ääliömäisesti. Kun on töitä tehty suhteen eteen ja soviteltu omat erimielisyydet ja sovittu jotain, hän saattaa ykskaks unohtaa kaiken ja toimia juuri päinvastaisesti ja kirkkain silmin sanoa, että miks sä olet noin hankala?
        Minun kaksoseni on uskollinen, ei ainakaan pettäjäksi sovi ja raha-asioissa jämpti, toisin kuin kalat. Perusturvallisuus kunnossa siis, mutta tunne-elämä myrskyä!

• sanoa
        kalat kirjoitti:

Kalat kaksonen suhde vaatii työtä! Kaksonen on hajamielinen ja liioittelee, ei osaa relata vaan koko ajan on oltava menossa. Kalat taas haluaa kutea kaikessa rauhassa.. Osaa kaksonen olla aivan ihana kun sille päälle sattuu, ei kai sen kanssa muuten olisi kohta kymmenen vuotta vierähtänyt, mutta nyt aletaan olla ratkeamispisteessä. Luonteen erot alkavat korostua ja loppujen lopuksi kaikesta kalat ja kaksonen ajattelee vähän eri tavalla. Olisko molemmat alussa vähän teeskennelleet ja olleet samalla aaltopituudella vaikkei oikeasti olleetkaan....? Aikamoisia näyttelijöitähän kalatkin ovat! Kaikkein raivostuttavinta on se, että kaksonen on fiksu, mutta sitten yhtäkkiä käyttäytyy ääliömäisesti. Kun on töitä tehty suhteen eteen ja soviteltu omat erimielisyydet ja sovittu jotain, hän saattaa ykskaks unohtaa kaiken ja toimia juuri päinvastaisesti ja kirkkain silmin sanoa, että miks sä olet noin hankala?
        Minun kaksoseni on uskollinen, ei ainakaan pettäjäksi sovi ja raha-asioissa jämpti, toisin kuin kalat. Perusturvallisuus kunnossa siis, mutta tunne-elämä myrskyä!

että vihdoinkin joku on samaa mieltä kanssani. Minäkin kaurisnaisena seurustelin kaksosen kanssa ja onneksi lähdin ajoissa. Mies oli uskollinen, mutta todellakin välinpitämätön. Turvallisuudenhakuiselle kauriille täysi katastrofi. En jaksanut enää sitä että vaikka olin hänen tyttöystävä niin minut hän ignoorasi täysin toisten seurassa. semmonen kylmä ja itsenäinen nainen paras kaksoselle...

• Melissa
        sanoa kirjoitti:

että vihdoinkin joku on samaa mieltä kanssani. Minäkin kaurisnaisena seurustelin kaksosen kanssa ja onneksi lähdin ajoissa. Mies oli uskollinen, mutta todellakin välinpitämätön. Turvallisuudenhakuiselle kauriille täysi katastrofi. En jaksanut enää sitä että vaikka olin hänen tyttöystävä niin minut hän ignoorasi täysin toisten seurassa. semmonen kylmä ja itsenäinen nainen paras kaksoselle...

Itse olen tässä nyt tapaillut yli puoli vuotta itseäni melko reilusti vanhempaa kaksosmiestä, ja virallisesti ollaan myös yhdessä. Oli kiva eksyä lukemaan näitä viestejä kun olen tässä taas illan ollut niin raivoissani kun mies ei ole voinut vastata päivällä lähettämääni viestiin ja tapaaminen on nyt siirtynyt tässä..Toisaalta tajusin täällä lukiessani että ehkä mulla meneekin jokseenkin hyvin kun vastausta ei yleensä tarvitse odottaa pahimmillaan kuin "vain" vuorokauden ;D

Välihuomautus: Oho, tuli viesti jopa ;) Hän tosiaan taitaa aistia nämä mun mielialat :D

Meidän piti alun perin olla ihan vain kavereita..ainakin minun osalta ;) Käyttäydyin tosi kauan erittäin veemäisesti ja osasin olla todella ärsyttävä..mutta joku se vain jaksoi yrittää ja yrittää ;) Sitten kävi niin kuin kävi...intohimoa on ollut alusta asti ihan räjähdysmäisesti, mutta ei sekään kyllä minulta vielä jalkoja alta vienyt heti ;)

Täytyy sanoa että olen kyllä saanut kokea elämäni romanttisimpia juttuja hänen kanssaan ja intohimous on puhjennut kukkaan hänen myötään. Olemme suurimmaksi osaksi erittäin samanlaisia hänen kanssaan...en sitten tiedä toisaalta kuinka hyvä asia se on jos on samanlainen kuin minä :D Itse olen siis kalaneito, hallitseva merkki kuitenkin oinas, mikä kyllä näkyy minussa todellakin..toisaalta selittäisikö kala-puoli sen että olen itse ollut aikamoinen peluri miesten kanssa..Tämä kaksosmieheni on ollut alusta alkaen suhteeni melko varovainen ja sanonutkin että on pelännyt sanoa rakastavansa jne, ja toisaalta tuntuu olevan myös hieman peloissaan pelaanko jotain peliä hänenkin kanssaan.

Mustasukkaisuuttakin olen saanut hänessä välillä aikaa..ja minä kun luulin että se olisi suorastaan mahdottomuus ;) On välillä tosissaan hermostunut, jos en ole useampaan tuntiin hänelle vastannut tai peräti koko yönä.

Itsellänikin käynyt kyllä useasti mielessä nuo uskollisuus-epäilykset..tosin hän sattuikin minulle erään mustasukkaisuus-puuskan jälkeen selittämään että vaikka haluaa minun olevan tietyllä tavalla vapaa niin että eihän kumpikaan koskaan olla kenenkään toisten kanssa :D

Ikinä emme varsinaisesti ole tapelleet, mutta hän kyllä vaistoaa heti jos saatan olla jostain ärsyyntynyt ja silloin useesti alkaa pommitus ;) Pääosin on ollut ihanaa aikaa, mutta eniten todellakin suututtaa se, ettei aikaa tunnu löytyvän tarpeeksi eikä aina ilmota itsestään mielestäni kohtuullisessa ajassa. Ja itse kun en todellakaan halua mitään sellaista, että nyhjätään yhdessä käsikkäin tuntitolkulla tai nähtäisiin joka päivä, mutta edes hiukan useammin. Välillä tietysti ollaan nähtykin monia kertoja viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      10
      4475
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      24
      3175
    3. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      87
      3036
    4. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      110
      2719
    5. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      64
      2536
    6. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      18
      2250
    7. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      110
      2004
    8. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      37
      1958
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      129
      1841
    10. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      34
      1234
    Aihe