Mistä pk-seudulta saa siirtonurmea?
Siirtonurmi
5
3893
Vastaukset
- Vihdistä
Otettiin juuri kahden talon yhtiöön siirtonurmea ko. yrityksestä. Toimitus oli juuri silloin kun oli sovittu, rahti kohtuullinen ja nurmikko oli hyvälaatuista. Tällä hetkellä kastellaan ja näyttää kyllä tosi hyvältä.
- JussiKK
Ja mistä sitä voisi itse hakea pk-seudulla tai järkevän ajomatkan päästä? Netraudasta saa kyllä tilata, mutta pienen paikkaustarpeen kustannukset ovat järkyttävän korkeat.
- jormadyy
ainakin www.finnnurmi.fi pystyy noutamaan, kentät 40km HKI:stä hangon suuntaan. varattava etukäteen
- viherpiiperö
Vihertyö Riihelä www.siirtonurmi.net. Siirtonurmea voi noutaa myös itse ennakkovarauksella. Paikka on Hikiällä. Helsingistä noin tunnin ajomatkan päässä.
- jes012
Tähän sellainen Vinkki kaikille että kattokaan noiden kuljetuskustannusten perään. Niiden kautta jotkut firmat koittaa rahastaa. Oulusta toimitetaan auto helsinkiin 100€lla ja nuo koittaa veloittaa 370€ tunnin ajomatkasta. Kun itse vähän kaivoin niin alkoi tulla järkeviä kuljetuskustannuksia vastaan n. 170€ tasoa ja matkaa 150km. Siirtonurmi.net tuli hyvä tarjous. laadusta en tiedä koska en ole tilannut vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2676258- 506150
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925804Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405132Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524814Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264158Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513666
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393242Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163