Aloitin thyroksin lääkityksen viime viikon keskiviikkona eli noin 1,5 vkoa sitten. Kilppariarvoni olleet aina normaalit, mutta yritetään pienentää struumaa. Annokseni on 1/2 tabletti siitä 0,1 vahvusesta napista.Viime yön valvoin kun oli niin maan penteleen huono olo ja rytmihäiriöitä. Tänään sydän tykyttää hirmuista tahtia, paleltaa, maha sekaisin ja tosi huono olo. Täysin voimattomat raajat ja tuntuu silmissä mustenevan kun yritän olla pystyssä.Aamulla kävin kilpparikokeissa ja mielenkiinnolla odotan tuloksia. Saa nähdä voiko lääke tehdä tään vai olenko kehittänyt jonkin uuden vaivan...
tämmöistä tänään
tykyttää
2262
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Viitaten edelliseen vuodatukseeni. jos nyt olis niin ettei tuo thyroksin mulle jostain syystä sovi edes 1/2 napin annoksella, niin mahtaisko parempi olla se armour vai mikä se oli?
... joille tyroksiini ei passaa (ei riitä poistamaan oireita tai tulee vielä entistä kipeämmäksi) on saaneet avun Armourista. Semmonen tuli mieleen, että oisko hyvä aloittaa 1/4 tabletilla - monet saa liikatoimintatyyppisiä oireita liian kovasta lääkityksen aloituksesta, vaikka annoksessa ei sinänsä lopulta ois mitään vikaa.