Tyokaveria

Nina

Tämä sattui vuosi sitten kun olin työharjoittelussa opiskelujeni parista eräässä yrityksessä. Avustin vähän kaikkia erilaisissa töissä ja kun ala on miesvaltaista niin sain aikalailla kaksimielisiä heittoja. Kun en itseäni rumaksikaan tunnusta. En innostunut vaikka jotkin miehistä olivat komeitakin. Sattui tämä tapaus. Mies oli aika tavallisen näköinen, ei ruma eikä komeakaan. Yli 3-kymppinen. Mutta hänessä oli jotakin mukavaa ja auttavaista, eikä mitään törkyisiä juttuja. Aloin hakeutumaan hänen töittensä pariin ja viihdyin hänen seurassa. Kunnes yksi kesäpäivä kesken päivän tajusin että haluan tuota miestä! Pimppaani kuumotti koko aamupäivän ja tunsin kuinka kostuin. Työ oli vaikeaa kun ei osannut keskittyä.
Kun päivä läheni loppuaan rohkaisin mieleni ja kysyin mieheltä minnepäin hän ajaa töiden jälkeen. Kysyin että pääsisinkö kyydissä kun minulle tulee kiire. Asia sopi hänelle. Päivä oli kuuma aurinkoinen kesäpäivä. Kun nousimme häneen autoonsa kerroinkin että ei minulla olekaan kiire, että ystäväni soitti ja perui yhteisen juttumme.
Johon mies että sittenhän ehdimme pysähtyä jäätelölle kun on niin pirun kuuma.
Ostimme jätskit kioskilta ja mietin kuumeisesti mitä tehdä! Että saisin miehen kiinnostumaan ja tekemään jotakin. Yritin tietenkin jutella mukavia, mutta mitä muuta? Jäten hänet penkille istumaan ja menin nojailemaan kaiteeseen maisemia muka ihaillen. Toivoin että mies olisi kuten muutkin ja katselisi hameen peittämää peppuani ja ruskettuneita sääriäni. Sitten palasin ja otin laukustani pannan, nostin käteni päänpäälle tekemään ponnaria ja toivoin että mies kiinnostuisi t-paidan peittämistä rinnoistani. Olin tietenkin käynyt ennen töistä lähtöä vessassa riisumassa rintsikkani laukkuuni. Sidoin ponnariani ja kääntyilin katselemaan puolelta toiselle niin että mies voisi rauhassa katsella sivustakin. Minua jännitti ja ihmettelin mitä oikein olen tekemässä. Tämä ei tosiaankaan ollut minun tapaista!
-ihana ilma, tekis mieli kävelemään tuonne. Sanoin ja katselin puiston peittämää rantaa.
-mennään vain, mulla on vähän aikaa. Jos siis haluat seuraa. Mies sanoi.
-kiva, mennään. Sanoin iloisena.
Niinpä käveltiin ja juteltiin. Kunnes saavuttiin polkua pitkin kivaan rantapaikkaan. Siellä ei ollut ketään ja se oli osittain puiden varjossa. Käännyin ja katsoin miestä, mies katsoi minuun. Hymyilin hieman hämilläni, en tiennyt miten edetä. Onneksi mies tajusi minua. Hän astui eteeni ja suuteli minua epäröiden. Vastasin suudelmaan ja laskin käteni miehen paidan rintamukselle. Tunsin miehen kädet omilla rinnoillani, hyväili ja puristeli varovasti. Suutelin rohkeammin ja mies laski kätensä minun lantioille. Sitten hyväili ohuen hameen peittämiä pakaroitani. Olin ihan valmis kun mies painoi minut puuta vasten ja nosti paitani rintojeni yli. Mies katseli rintojani ja hyväili niitä. Otti nännit suuhunsa ja imi ja näykki. Nänninin tuli aivan koviksi ja tunsin miten taas kostuin. Suljin silmäni ja mies laskeutui eteeni polvillen. Tunsin miten kädet nousivat reisiäni pitkin ylös, tartuvat pikkuhousuihini ja vetivät ne alas. Avasin reisiäni ja pian mies oli nustanut hameeni ja tunsin hänen kielen nuolemassa pilluani. Se tuntui ihanalta. Sitten mies nousi ja käänsi minut ympäri. Nojasin puuhun ja kuulin kuinka hän avasi housunsa. Käänsin päätäni ja katsoin olkapään yli hänen kovaa penistä. Nostin hameen vyötärölleni ja otin paremman asennon puuta vasten. Nostin peppuani ja tarjosin itseni hänelle. Olin märkä, minua jännitti, halusin ihanan jännittävän nainnin kesäkuumassa!
Mies tarttui pakaroihin ja hieroi niitä. Liikutin peppuani hänen käsiään vasten. Hän tarttui ponnariini, veti päätäni sivulle ja suuteli kaulaani. Toinen käsi ohjasi penistä sisääni. Kova kalu tunkeutui sisääni ja voihkaisin nautinnosta. Mies tarttui rintoihini takaapäin ja alkoi naimaan hitaasti. Työntelin takapuoltani häntä vastaan ja kynteni upposivat puun kaarnaan. Mina kiihotti olla paita rintojeni yli rullattuna, hame vyötärölläni ja miehen naimassa minua. Toivoin salaa että joku katselisi meitä jostakin salaa. Olin niin märkä että olin varma että nainnin ääni kuuluu kauas kun miehen lantio hakkasi peppuani ja kova kyrpä liikkui kosteassa pillussani. Tunsin miehen kädet hyväilemässä kaikkialla kropallani. Koko päivän kiihotukseni laukesi orgasmiin siinä puuta vasten. Mies kietoi kätensä tiukasti vyötäröni ympäri teki muutaman lujan työnnön ja tunsin miten hänkin suihkusi sisääni.

Ihana kesäpäivä! Onko muilla vastaavia kokemuksia??

2

10950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu nou huu

      Juuh hassu yhteensattuma, kerroinkin tässä yksi saunailta kollegoilleni sinusta kuinka itkit ja pierit allani silloin....huipulla ollessasi...

      He haluaisivat kokea sen myös......

      • Nina

        No voih, mikä reaktio miesrukalla!! :)) Et kai vain ole kateellinen ja yritä nolata....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe