Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitkä merkit ihastuu kaksosiin..

KaksosT

Täällä on saanut lukea kaikkea mahdollista niin kysytäämpäs nyt jotain mahdotontakin..

Onks teillä kokemusta mihin merkkeihin me kaksosnaiset erityisesti vedotaan.. Nouseeko merkkiä yli muiden?

Tämä sen vuoksi että itselläni näyttää sille että mun ympärillä näyttää pyörivän melkein pelkästään tiettyjen merkkien edustajat niin haluaisin tietää miten muilla?

28

13506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

      Muhun on kovasti oinas miehet uponneet. Oinaitten kanssa mulla suhde ja seksi pelaa mainiosti!

    • tällee

      kauris, vesimies, skorpioni,jousimies, oinas. Paras suhde vesimieheen.. eniten passaa kaksoselle.

    • liehakoivat

      Eniten tielleni on eksynyt neitsyt-miehiä (nykyään entisiä neitsyitä - ehe-ehe...). Pidemmän päälle suhteella ei ole kestävyyttä, mulle on aina tullut seinä vastaan.

    • kaksosille

      Minulla synkkaa parhaiten kaksosmiesten kanssa ja tuntuu, että pitävät (ja ihastuvat) seurastani. Myös kokemusta skorpioneista ja oinaista, jotka kovasti tykkäävät tyylistäni.

      • DareijA

        kalat ja oinas ei passaa,molempia testattu, vesimies uskollisin tosi ystävä,"parasta mitä olen kokenut housut jalassa",vaaka ja jousimies ehkä kävis,kaksosten kanssa ei tule muuta kun sanasota ja suunnilleen ruumiita!!


    • leijonia

      kalatkin,muttei onnistu.vaaka??

    • kaksostytteli

      Oinaan kanssa yleensä olen ihastunut päätä pahkaa ja suhde ollut molemmin puolin varsinaista menoa. Oikeastaan jo alusta asti tiedän oinaiden kanssa, ettei suhde tule pelaamaan pitemmän päälle, mutta haluan kuitenkin aina kokeilla, koska pidän hirveästi oinas-ihmisistä :D Liika omapäisyys kummankin puolelta vaan yleensä ajaa erilleen...

    • kakssxss

      Oinaat Se on ihan selvä juttu. Niiden ekasta vilkaisusta huomaa, että menoa on. Toinen on leijonat. Älyni hurmaa ne ihan saman tien :)

      Kaksosmiehet pitävät minusta myös, mutta eri tavalla: meillä on kaveruussuhde useimmiten.

      Moni härkä kiinnostuu saman tien, mutta syttyy hitaammin.

      • KaksosTytsy

        Onks teil kokemuksia härkämiehestä..

        Millainen se on kun se on kiinnostunut? Onko se ujo vai syttyykö vaan hitaammin.

        Mulla on pienimuotoinen tilanne erään härkämiehen kanssa ja voisin melkein vannoa et hän on kiinnostunut minusta kun siihen suuntaan on silmäpeli ja ympärillä kiertely ollut mutta en saa selvää. Ei se tee asioille mitään, häärii vaan. Siinä on mies kenestä en vaan ota selvää mikä se on. En tiedä itsekään olenko ihastunut ehkä vähän, kiinnostaa :).


      • Riitu-62
        KaksosTytsy kirjoitti:

        Onks teil kokemuksia härkämiehestä..

        Millainen se on kun se on kiinnostunut? Onko se ujo vai syttyykö vaan hitaammin.

        Mulla on pienimuotoinen tilanne erään härkämiehen kanssa ja voisin melkein vannoa et hän on kiinnostunut minusta kun siihen suuntaan on silmäpeli ja ympärillä kiertely ollut mutta en saa selvää. Ei se tee asioille mitään, häärii vaan. Siinä on mies kenestä en vaan ota selvää mikä se on. En tiedä itsekään olenko ihastunut ehkä vähän, kiinnostaa :).

        Eihän siitä ota mikään selvää!Yritin 2 vuotta,seksi hyvää,mutta kun juttu ei vaan edistynyt.En jaksanut tajuta onko se vaan hiljainen vai saamaton? Luotettavan ystävän siitä sain silti.:-)


      • pullasorsanne
        KaksosTytsy kirjoitti:

        Onks teil kokemuksia härkämiehestä..

        Millainen se on kun se on kiinnostunut? Onko se ujo vai syttyykö vaan hitaammin.

        Mulla on pienimuotoinen tilanne erään härkämiehen kanssa ja voisin melkein vannoa et hän on kiinnostunut minusta kun siihen suuntaan on silmäpeli ja ympärillä kiertely ollut mutta en saa selvää. Ei se tee asioille mitään, häärii vaan. Siinä on mies kenestä en vaan ota selvää mikä se on. En tiedä itsekään olenko ihastunut ehkä vähän, kiinnostaa :).

        sanoa, että monen merkkisiä miehiä elämässä, kaikkien kanssa suhteet, ystävänä, on toiminut erittäin hyvin, kykenen olemaan puhekaveri, ystävä monenlaisten ihmisten kanssa, myötämielisyys ja avoimmuus on monen kanssa toiminut.
        Rakastuminen vieläkin, on yhtä nopeaa ja tulista, kuin nuorenpanakin.


    • Hmm.....

      Itse olen kokenut pienoista ihastusta Vaa'alta, Neitsyeltä, Kauriilta ja Kaksosilta.

      • Hmm.....

        ... Myös Leijonalta.


      • jesmer
        Hmm..... kirjoitti:

        ... Myös Leijonalta.

        nyt olette kyllä joutuneet väärille vesille Kannattaisi varmaan hypätä veteen jossa on kaloja, sillä kalat on ainoa oikea kaksosille.


      • Riitu62
        jesmer kirjoitti:

        nyt olette kyllä joutuneet väärille vesille Kannattaisi varmaan hypätä veteen jossa on kaloja, sillä kalat on ainoa oikea kaksosille.

        Miksi ei vaaka? eikö toimi?


      • gilpeys
        Riitu62 kirjoitti:

        Miksi ei vaaka? eikö toimi?

        Kyllä mulla ainakin on kokemuksia vaakasta,ja hyvin on suhde toiminut.Vaaka osaa olla hyvinkin diplomaattinen , ja hurmaava sekä ihana käsittelemään naista kun puhutaan hellyydestä.Iho muistaa...


    • pipinghot

      mä oon ainaki huomannu et vesimiesten kans menee parhaiten... ja niit on eniten ollu tähän asti. :D

      • parhain

        ykkönen....ihanaa...


    • se on!!

      Härkämies on ylitse muiden....se on taas sitten eri juttu kuinka kauan se toimii, ainakin haasteellinen ja mielenkiintoinen yhdistelmä, jos yritystä löytyy eikä anna periksi.

      • pois

        pidemmissä suhteissa olen ollut vain oinaan ja härän (miehiä) kanssa. oinaan kanssa samalla aaltopituudella, ei todellista seksuaalista vetovoimaa. härkämiehen kanssa ei oikein nähdä asioita samalta kantilta, mutta seksielämä kukoistaa. härkä ehdottomasti miehekkäämpi. riitely rattoisaa molempien kanssa, mutta sen suhteen voikin jo katsoa itseään peiliin!! härkämieheen taidan jäädä koukkuun.


      • LadyAvenue
        pois kirjoitti:

        pidemmissä suhteissa olen ollut vain oinaan ja härän (miehiä) kanssa. oinaan kanssa samalla aaltopituudella, ei todellista seksuaalista vetovoimaa. härkämiehen kanssa ei oikein nähdä asioita samalta kantilta, mutta seksielämä kukoistaa. härkä ehdottomasti miehekkäämpi. riitely rattoisaa molempien kanssa, mutta sen suhteen voikin jo katsoa itseään peiliin!! härkämieheen taidan jäädä koukkuun.

        Itselläni on ehkä eniten säätöä ollut noiden sarvipäiden kanssa, eniten oinaiden kanssa. Ei vain kärsivällisyys meinaa riittää oinasmiesten saamiseksi lopullisesti rinnalleen (tosin aina on jälkeenpäin huomannut että ilman on hyvä) Älykkyys ja omat ajatukset, sekä puhetaidot on viehättäneet oinaita.

        Myös rapujen kanssa on ollut pitempiä elinikäisiä ystävyyssuhteita joilla saattaa olla rakkaustausta.

        Skorppiooneja on muutama pyörähtänyt elämässä, niissä on enemmän seikkailunmakua ollut mutta kaksostytön seikkailunmakuinen seksuaalisuus on vedonnut noihin veijareihin.

        Yksi vesimies oli pitemmän aikaa sulaa vahaa sosiaalisen sulavuuden ja supliikkiyden, sekä antautumistaidon vuoksi.

        Kaloja on paljon ystävinä.


    • Kaksosnainen

      Nyt ollaan jumissa tunteellisen Ravun kanssa. Kauriskaan ei ollut hyvä, sai pompotella menemään miten tykkäs, ei ollut kauriissa haastetta tarpeeksi ja alkoi tympimään. Liian kiltti. Eikä Härkäkään ollut se oikea. Vaa'asta kokemusta ystävänä.:)

      • rapu on hallanlettas

        Liian kiltti sinulle. Etsi scorppari. Luotettava sellainen. Särmää löytyy ja rakastaa sinua ehdoitta ja hulluja ihania ideoitasi!


    • Shiruke

      Minusta itselleni sopii parhaiten toinen kaksonen rinnalle... Toisia merkkejä on skorpioni ja oinas ja vesimies... Maa-elementti ei oikein tunnu parisuhteessa minusta toimivan :

    • Kaksostyttö

      Olen laittanut merkille, että maamerkit kiinnostuvat helposti.. Esimerkiksi härät ovat kehuneet aina eloisuuttani ja iloista asennetta, tykkäävät kuulemma katsella kun puhun ja elehdin ja sinkoilen sinne tänne. Mutta suhde härkämiesten kanssa ei ole minulla koskaan onnistunut, koska olen kyllästynyt heidän hitauteensa jo tapailuvaiheessa. He ovat sellaisia mietiskelijöitä ja nautiskelijoita.
      Toinen merkki, joka yleensä on osoittanut kiinnostustaan on neitsyt. He ovat kuulemma tykästyneet puheliaisuuteeni ja huumorintajuuni, ja heidän kanssaan olenkin yleensä tullut aina todella hyvin juttuun. Tunnetasolla on kuitenkin ollut neitsytmiesten kanssa hieman ongelmia, koska he eivät pidä oikein ailahtelevasta mielestäni (järkevinä ihmisinä heistä siinä ei ole mitään "järkeä", että mieli muuttuu tai tunteet kuohuvat).
      Mitenkään itseäni kehumatta täytyy kuitenkin sanoa, että minuun ihastutaan aika helposti, merkistä riippumatta.. Johtuuko se sitten siitä sellaisesta hieman etäisestä olemuksesta, sitoutumattomuudesta? Koska en kovin helposti ala seurustelemaan, olen vähän sellainen "hard to catch", mikä on miehille suomeksi "ota haaste vastaan". Olen kuitenkin seurustellut, ja parhaiten juttu on onnistunut vesimiesten, vaakojen ja leijonien kanssa.

    • ninute

      Mä vetoan ainakin härkiin ja rapuihin sillain ensinäkemältä. Tai kyllä kaikenmerkkiset kiinnostuvat, mutta jotenkin kokisin että nämä em. merkkien edustajat kiinnostuvat eniten kunnon romanttisessa mielessä. Tai ehkä mä itse vaan näen heidät sellaisina, en tiedä. En ole tähän päivään mennessä kuitenkaan noitten kanssa onnistunut, johtuuko sitten horoskoopista vai mistä, vaikken kyllä tunnustaudukaan kaikkein tyypillisimmäksi kaksoseksi. Olen ehkä vähän rauhallisempi tapaus. Ehkä siksi nuo merkit kiinnostuukin.

    • OikunOma

      kaikista merkeistä osuvin on ollu oinas ja nytkin on elämänkumppanina sarvipää :D tulinen ja ihana persoona :D

    • Ne toimii.

      Ihastuu aina joko jellonat tai vesimiehet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe