kalamiehet parisuhteessa

041177

Eli minkälaisia he ovat/olette parisuhteessa?
Kokemuksia ja myös itse kalat saatte kertoa :)

19

8903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasellasenpysyy

      Hellä, lojaali ja luotettava. Kestää kaiken ja jaksaa puolison viat, marmatuksen ja valitukset. Tekee ja sopeutuu puolison toiveisiin, kunnes huomaa olevansa hyväksi käytetty suhteessa.

      Sitten onkin helev.... irti.

      Sen jälkeen onkin vaikea kotona pideltävä, uusi elämä houkuttaa ja, niin. Elämme vain kerran, eikä kala jaksa epäloogisia tai epädemokraattisia ihmisiä.

      Jos kalan luonteen tunnistaa, saa elinikäisen ja maailman parhaimman kumppanin, t o d e l l a luotettavan ja u s k o l l i s e n! Mutta se kaikki on puolisosta kiinni.

      Onnea!

      • kalamies Keijo Katiska

        Ymmärtäväinen ja lempeäluontoinen.
        Kestää paljon ärsykkeitä,sovitteleva ja turvallinen.
        Joudumme yleensä vaimon hirmuvallan alle,ja sille kun antaa pikkusormensa onkin kalamies yleinen syysäkki ja syntipukki.
        Tuttu.luotettava ja turvallinen ukkohan kalamies on,suhteen kestäessä yleensä naisten silmissä ominaisuus muuttuukin saamattomaksi hissukaksi jossa ei ole särmää,nääs siihen turvalliseen ja luotettavaan mieheen tottuu ja sekös alkaa ahdistaa.
        Kalamiehen kohtalo onkin olla vaimon pilkankohde sekä piikittelyn kohde.
        Kalamiehen toinen yllättävä piirre tuleekin esille vasta kun vieteri on täynnä.
        Kalamies tekee ratkaisunsa ennalta varoittamatta ja kerrasta poikki periaatteella.
        Joku voisikin sanoa että se on ihan oikein kalamiestä vuosia nöyryyttäneelle vaimolle,kalamies onkin hyvin liukas kettu ja naisten suosikki missä liikkuukin ja kalamies tietää sen kyllä.
        Tyypillinen "kala meni kotia" tapaus onkin että kalalla on jo uusi koto valmiina kun tämä vasta ilmoittaa asian vanhaan kotoonsa.
        Pitäkää naiset kalamiehiä hyvin,ettei kala vaihda kotoa.


      • olikin

        että koko ajan sai olla varpaisillaan.Kalamiestä pitää kohdella kultahansikkain muuten hän ahdistuu.Silti hän haluaa pitää oman vapautensa ja ne ihanat naiset.taitava peittämään salaelämänsä jäljet.Itsekäs,ilkeä toisen mitätöijä.


      • tuttua
        olikin kirjoitti:

        että koko ajan sai olla varpaisillaan.Kalamiestä pitää kohdella kultahansikkain muuten hän ahdistuu.Silti hän haluaa pitää oman vapautensa ja ne ihanat naiset.taitava peittämään salaelämänsä jäljet.Itsekäs,ilkeä toisen mitätöijä.

        Nimenomaan jatkuvasti täytyy huomioida.Eikä siinä mitään mutta liika on liikaa kelle tahansa.Omat menot,pienet valheet ja toisen syyllistäminen...huoh,sitä se oli.


      • jok"ikisessä asiassa
        olikin kirjoitti:

        että koko ajan sai olla varpaisillaan.Kalamiestä pitää kohdella kultahansikkain muuten hän ahdistuu.Silti hän haluaa pitää oman vapautensa ja ne ihanat naiset.taitava peittämään salaelämänsä jäljet.Itsekäs,ilkeä toisen mitätöijä.

        ruma käytös takaa sen, hyi helvata.


      • että kalatmieh..
        kalamies Keijo Katiska kirjoitti:

        Ymmärtäväinen ja lempeäluontoinen.
        Kestää paljon ärsykkeitä,sovitteleva ja turvallinen.
        Joudumme yleensä vaimon hirmuvallan alle,ja sille kun antaa pikkusormensa onkin kalamies yleinen syysäkki ja syntipukki.
        Tuttu.luotettava ja turvallinen ukkohan kalamies on,suhteen kestäessä yleensä naisten silmissä ominaisuus muuttuukin saamattomaksi hissukaksi jossa ei ole särmää,nääs siihen turvalliseen ja luotettavaan mieheen tottuu ja sekös alkaa ahdistaa.
        Kalamiehen kohtalo onkin olla vaimon pilkankohde sekä piikittelyn kohde.
        Kalamiehen toinen yllättävä piirre tuleekin esille vasta kun vieteri on täynnä.
        Kalamies tekee ratkaisunsa ennalta varoittamatta ja kerrasta poikki periaatteella.
        Joku voisikin sanoa että se on ihan oikein kalamiestä vuosia nöyryyttäneelle vaimolle,kalamies onkin hyvin liukas kettu ja naisten suosikki missä liikkuukin ja kalamies tietää sen kyllä.
        Tyypillinen "kala meni kotia" tapaus onkin että kalalla on jo uusi koto valmiina kun tämä vasta ilmoittaa asian vanhaan kotoonsa.
        Pitäkää naiset kalamiehiä hyvin,ettei kala vaihda kotoa.

        kiinni niin kalamiehestäkö?
        jo alan irrottaan, rapajuoposta thyi.
        lempeys alkaa kun mennään seuraan, missä on muita naisia, hiplaus alkaa kun on (aronis)mielestään.aina valehtelee, oikea viekas kettu.
        arkena hoida sinä käytännön asiat, mie kalatmies
        menen,tulen ja teen, mutta kieroillen....


    • Aniliini

      Itselläni on tosi karvaita kokemuksia kalamiehestä.
      Tässä muutamia: omistushaluinen,mustasukkainen,manipuloiva,väkivaltainen,ripustautuva yksilö.Aina lupaa muuttua, mutta monen vuoden jälkeenkään ei ole muutosta tapahtunut.Kaksi äärilaitaa julma sadisti ja herkästi itkevä anelija. En halua yleistää kerroin vain omat kokemukseni.

      • ei olekkaan

        oikea kala, myös kaloissa kuten kaikissa merkeissä on esim. persoonallisuushäiriöitä. Kala on lempeä nalle, ei väkivaltainen, ei ripustautuva (tahtoo omaa aikaa omassa maailmassa haaveilulle välillä), ei manipuloi jne. Tiedän yhden kalamiehen, jossa on paljon kaloille epätyypillisiä ominaisuuksia.


      • ihme tyyppi-kalatmies

        Haluaa minut omistaa, uhkailee, Pelottelee, käyttäytyy hyökkäävästi, vokottelee kokoajan muita naisia, flirttailee toisille naisille, Kehuu olevansa sinkku vaikka samaan aikaan minulle selittää kuinka haluaa vakisuhteen ja rakastaa vain minua ("luulee, ettei skopu-nainen tiedä ja vaistoa petosta, odottakoon kun pistin sivaltaa", )olen jo monesti ilmoittanut että en halua häntä, mutta ei auta... vaan soittelee ja vannoo rakkauttaan, ei halua että minä jätän hänet...


      • !!!!!
        ihme tyyppi-kalatmies kirjoitti:

        Haluaa minut omistaa, uhkailee, Pelottelee, käyttäytyy hyökkäävästi, vokottelee kokoajan muita naisia, flirttailee toisille naisille, Kehuu olevansa sinkku vaikka samaan aikaan minulle selittää kuinka haluaa vakisuhteen ja rakastaa vain minua ("luulee, ettei skopu-nainen tiedä ja vaistoa petosta, odottakoon kun pistin sivaltaa", )olen jo monesti ilmoittanut että en halua häntä, mutta ei auta... vaan soittelee ja vannoo rakkauttaan, ei halua että minä jätän hänet...

        siis joo, mä olen myös skorpioni. tutustuin kalatmieheen vuosi sitte. alussa ei kumpikaan saatu näppejämme irti toisistamme...sitten kalamies kävi etäiseksi, ja kun minä luulin että ei enää miestä kiinnosta, niin ei kiinnostanut minuakaan...sitten alkoi se mielistely ja jokapäivänen kuulumisien kysely ym.
        ja kun salama taivaalta hän pisti välimme poikki! ja ei menny kauaa kun tajusin että mähän olen rakastunut tähän mieheen...Jos hänelle menen juttelemaan, niin ei hän ilkeä ole. Ennemminkin vastaa tyynesti, ei kyseenalaista mitään.
        ihan kun näistä kaloista sais joskus jotain selvää!! >:((
        ...ja meillä meni alussa todella mainiosta,mun ei olis vaan pitänyt ottaa ikinä etäisyyttä tähän mieheen, sillä nytkin menisi varmasti paremminkin kuin vuosi sitten...tympii


      • lisäystä tuohon...
        ihme tyyppi-kalatmies kirjoitti:

        Haluaa minut omistaa, uhkailee, Pelottelee, käyttäytyy hyökkäävästi, vokottelee kokoajan muita naisia, flirttailee toisille naisille, Kehuu olevansa sinkku vaikka samaan aikaan minulle selittää kuinka haluaa vakisuhteen ja rakastaa vain minua ("luulee, ettei skopu-nainen tiedä ja vaistoa petosta, odottakoon kun pistin sivaltaa", )olen jo monesti ilmoittanut että en halua häntä, mutta ei auta... vaan soittelee ja vannoo rakkauttaan, ei halua että minä jätän hänet...

        että sen jälkeen kun minä olin perääntynyt, niin mielistely alkoi tän kalamiehen puolelta...


      • on/off JO KAUAN

        aivan samat kokemukset.
        Omasta miehestäni.(pettämiskerrat on, tiedossa)
        Menee kuin tuuliviiri, mustasukkainen heti jos
        puhelen, jonkun kanssa.

        Sukkien ja paitojen pesuun, kyllästynyt.
        Ei mitään rakkautta.
        Onko sitä olemassakaan?
        Uskaltaisinko yrittää,uutta jos taas pettyisin..


      • neitsee 2

        noi mitä sanoit niin sopii ihan tarkkaan leijonamieheen ei kalatmieheen


    • Aniliini

      Ettei vaan olisi samatyyppi!!Minkäikäinen tää
      sun "kalasesi" onkaaan.????

      • ikää on

        tällä kalatmiekkosella 34 vuotta...


      • Aniliini
        ikää on kirjoitti:

        tällä kalatmiekkosella 34 vuotta...

        Eipä sittenkään ole sama "fisunen",mutta näitähän
        mahtuu Suomen makeisiinvesiin enemmän kuin laki
        sallii...


      • ihme-tyyppejä
        Aniliini kirjoitti:

        Eipä sittenkään ole sama "fisunen",mutta näitähän
        mahtuu Suomen makeisiinvesiin enemmän kuin laki
        sallii...

        mahtuu joka merkkiin, mutta eilen ilmoitin että en halua kuulla hänestä enää ikinä ja nyt kuitenkin taas tuli viesti... Että haluaa minut kokonaan ja haluaa omistaa minut.
        Pitääköhän tässä kohta pelätä


      • Aniliini
        ihme-tyyppejä kirjoitti:

        mahtuu joka merkkiin, mutta eilen ilmoitin että en halua kuulla hänestä enää ikinä ja nyt kuitenkin taas tuli viesti... Että haluaa minut kokonaan ja haluaa omistaa minut.
        Pitääköhän tässä kohta pelätä

        Neuvoisin olemaan varovainen sen tyypin kanssa.!!
        Itse jouduin turvautumaan ulkopuoliseen apuun
        kun törmäsin ostoskeskuksessa "omaan tyyppiini".
        Jotenkin kauhea ja nolo tilanne.!Vartija saattoi
        sitten minut autolleni,että pääsin turvallisesti
        lähtemään kotiin...


      • varoa...
        Aniliini kirjoitti:

        Neuvoisin olemaan varovainen sen tyypin kanssa.!!
        Itse jouduin turvautumaan ulkopuoliseen apuun
        kun törmäsin ostoskeskuksessa "omaan tyyppiini".
        Jotenkin kauhea ja nolo tilanne.!Vartija saattoi
        sitten minut autolleni,että pääsin turvallisesti
        lähtemään kotiin...

        Minua itseäni ahdistaa tuo ajatus, että minut halutaan omistaa, eihän ketään voi omistaa.

        Pitää muistaa katsella olkapään ylitse tiiviisti ja tarkoin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe