Minkä hintainen tuo säätötoimenpide yleensä on? Onko kellään kokemuksia Lahden paikoista?
Ohjauskulmien säätö
6
4814
Vastaukset
- sitroen.
säädät aurauksen, ei maksa mitään. Aikaa menee puolisen tuntia.
Tarviiko tosiaan säätää muutkin kulmat? Mistä niin päättelet, että tarvii? Aika harvoin on aiheellista, mutta joskus on.
Mikä auto/millainen etupyörien tuenta? Ihan uteliaisuuttani kyselen... - Bluus
Vie autosi nelipyöräsuuntaukseen niin saat kaikki ohjauskulmat kerralla kuntoon.Tuollainen "teeseitse" suuntaus on ihan seinästä.Nelipyöräsuuntauksessa myös ajokulma tulee säädettyä eli myös takapään auraus tulee huomioitua eli kulkukulma.
Hinnat nelipyöräsuuntakselle alkaa n.70 eurosta riippuen korjaamosta ja autosta.- Tautiluokitus
Nelipyöräsuuntaus on tarpeen vain kolarikorjauksen jäljiltä. Etupyörien aurauksen säätö, vaikkapa omatoimisesti, riittää raidetangon nivelien tms. töiden jäljiltä. Luulotautiset ovat tietysti erikseen. He teettäkööt kalleimmassa mahdollisessa paikassa kolmesti vuodessa nelipyöräsuuntauksensa. Ei ole muuten hyvä vaan aivan seinästä.
- Autotohtori
Tautiluokitus kirjoitti:
Nelipyöräsuuntaus on tarpeen vain kolarikorjauksen jäljiltä. Etupyörien aurauksen säätö, vaikkapa omatoimisesti, riittää raidetangon nivelien tms. töiden jäljiltä. Luulotautiset ovat tietysti erikseen. He teettäkööt kalleimmassa mahdollisessa paikassa kolmesti vuodessa nelipyöräsuuntauksensa. Ei ole muuten hyvä vaan aivan seinästä.
Diagnoosisi meni pieleen tosi pahasti.
Autopuoli ei taida olla vahvin alasi.
- noín
Kuudenkympin hujakoilla nelipyörä suuntauksena.
Jos autosi on perinteisellä tekniikalla ts. jäykkä taka-akseli perustuennoilla ilman säädettäviä tukivarsia yms. ja samoin etupää perus mc-pherson, niin normaalisti riittää pelkän "aurauksen" tarkastus ja säätö (pihi voi itse hitsailla säädettävän rautasysteemin jolla tuon aurauksen/harituksen pystyy mittaamaan vanteen sisäreunoista).
Jos auto on taas varustettu säädettävillä monivarsituennoilla tms. niin aina nelipyöräsuuntaukseen, koska pienikin pusu rotvallin reunaan esim. takarenkaalle voi pilata kulmat, ne nykyautot nääs. - toein
Jos ajaa reunaa päin niin jotainhan siellä taipuu... ei niitä säätämällä korjailla,tietty saa tietoa mikä on vikana.
Vanhat autot ei kaipaa muuta kuin aurauskulmien säätöä kun muita säätöjä niissä ei olekkaan,takavetosissa aurausta ja etuvetosissa pitää haritusta olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5178815Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556086Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3555122Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664729Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984331Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664043SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843902- 911838
- 1031384
- 47949