Mitä on linnanmäen uudessa kirnu laitteessa tapahtunut??
Kun kaikki on puhunut mulle tosta laitteesta lähipäivät että onko käytössä vai ei tämmäsiä olen kuulut lähipäivät että kirnu käyttökieltoon mut en ole saanut syytä miksi?
Onko se muuten nyt käytössä mulle on sanottu että perjantaina tulee käyttöön
mä oon linnanmäki vauhtifani käyn joka ikisessä laitteessa ja ootan että pääsee uusin laitteisiin.
Mitä on nyt oikein tapahtunut linnanmäen kirnu laitteessa
Onko kirnu siis linnanmäell...
1
749
Vastaukset
- Minä se vaan olen xD
No kirnussa tapahtui keskiviikkona noin puoli seitsemän tapaturma..
Eli laite oli jostain syystä vinksahtanut vinoon ja Eräs mies loukkasi jalkansa joka jäi puristuksiin laitteen ja maan väliin tai jotain tommosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395690
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii149968- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962- 88897
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814