1 onko siinaä suomenkili saatavana ja graafinen asennus?
2 toimiiko siinä suoraan wlan-verkkokortti tp-linkin?
3 miten multimediapuoli mp3 ym ja nettivideot?
fedora core 6:sta
4
575
Vastaukset
- vastauksia
1. On ja on
2. Ei riipu MITENKÄÄN jakelusta.
3. ks. kohta 2.- metusalem-1
31 May 2007
F7 General Availability
Melkeinpä jos ei ole muuten hoppua niin toi uusi release
tuntui ainakin test4 perusteella vallan mainiolta.
Tällä hetkellä fc6:een on jo päivityksiä asennuksen jälkeen
melkoisesti, lienee jossain parin sadan megan paikkeilla ?. - jatkoa
kohta on ladattuna ja aloitan asennuksen niin löytääkö se verkkoasetukset automaattisesti ja tunnistaa verkkokortit?
- metusalem-1
jatkoa kirjoitti:
kohta on ladattuna ja aloitan asennuksen niin löytääkö se verkkoasetukset automaattisesti ja tunnistaa verkkokortit?
jo tietääkin, yleensä kortit tunnistuu ihan ok.
Mulla kortti ja ADSL meni heittämällä siis automatic.
Ja kutosen päivitys alkoi samantien.
Käytän päivityksissä yumexia, minusta se on kiva
palikka varsinkin asennuksien kannalta.
Laiskana en viitti kirjoitella yum komentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722503Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711359- 1291275
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541142- 1441132
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741027