AC/DC- miehet kesäkiertueelle!

problem child

Brian ja Cliff suuntaavat heinäkuussa hyväntekeväisyys kiertueelle. Ja mikä mielenkiintoisinta, heidän mainostetaan esittävän "hittejään ja UUTTA MATERIAALIA"!!! Mitähän on luvassa? Tuskin kuitenkaan "uutta ac/dc matskua. Kenties omia biisejä?
http://www.johnentwistle.org/shows.html

BLABBERMOUTH.NET:
AC/DC members Brian Johnson and Cliff Williams, along with legendary hard rock singer Joe Lynn Turner (RAINBOW, DEEP PURPLE, YNGWIE MALMSTEEN), will take part in the "Classic Rock Cares" fundraising tour to benefit The John Entwistle Foundation. Also scheduled to appear are Mark Farner (GRAND FUNK RAILROAD) and Steve Luongo (THE JOHN ENTWISTLE BAND).

This unique show uses a single backing band comprised of world-class musicians led by drummer Steve Luongo of THE JOHN ENTWISTLE BAND. Doing this allows some of rock's premier voices to walk on stage and sing only their biggest hits.

Joe Lynn Turner will sing the best of DEEP PURPLE and RAINBOW. Mark Farner will take the stage to sing and play guitar as he launches into the most memorable GRAND FUNK RAILROAD hits. The final set will features Brian Johnson and Cliff Williams, Steve Luongo and Mark Hitt who perform mega-chart-busting AC/DC hits along with their own new material. After almost two solid hours of non-stop classic rock all of the musicians join together for the encore, "Highway to Hell".

Classic Rock Cares will perform a limited number of shows during the month of July.

The John Entwistle Foundation is a mission devoted to providing free music education and instruments for underprivileged children through the public library system in the United States. In addition to the primary mission of free and easy access to music education, the foundation has also raised significant funds for disaster relief including donations to The Red Cross and The Florida Hurricane Relief Fund. The John Entwistle Foundation is a United States Government-approved 501(c)(3) non-profit foundation.

For information and tour dates, visit www.johnentwistle.org.

2

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokki - kukko

Voisikohan olla totta että Brian & Cliff esittäisivät uusia ac/dc biisejä ihan promo mielessä? Jokatapauksessa hyvä että jotain alkaa tapahtua.

• Mangus

Uusia AC/DC biisejä ei varmasti tule, mutta saattaahan joidenkin toisten soittajien uutta materiaalia ollakin luvassa. Hyvä, että sentään nuo pari äijää lyövät hynttyynsä yhteen, ehkä ne veljeksetkin saadaan vielä samalle lavalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe