Mikä olisi mielestäsi paras horoskooppimerkki oinaalle, noin niinkuin vaikka omasta kokemuksesta? Itse olen huomannut viihtyväni kauriiden ja vesimiesten keskuudessa, vaikka horoskoopit ovat asiasta täysin eri mieltä!
Oinaalle paras merkki
9
6632
Vastaukset
- Oinas tytteli.
Kalat on kivoja.
- jeps.(N)
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies. - eiköstä
jeps.(N) kirjoitti:
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
- mitäs
eiköstä kirjoitti:
kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
Oinas on tuli-merkki
Vesimies on ilma-merkki
mutta kalat vesi-merkki
- ja Vesimies
Ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..
- Mä olen löytänyt toisen puolikkaani vesimiehestä..
E ikuna vaihtais pois - vieläkin
Mieheni on oinas, minä olen neitsyt. Olemme olleet naimisissa nyt 15 vuotta ja hyvin on mennyt. Oinashan on jääräpäinen, mutta huumorintajuinen, ihana rakastaja. Itse olen hyvin iloinen, huumorintajuinen, liiankin pikkutarkka (äitihahmo, sanoisin) ja siitähän Oinashan tykkää, että huolehditaan asioista kodinhoidossa. Miinuspuolia miesoinaassa, että miettii liikaa asioita ja päätöksiä ei tahdo syntyä, tiedonhaluinen liikaakiin. Mutta minulle riittää komia ja että rakastaa minua.
- täällä
Meillä on sama yhdistelmä, mutta toisinpäin. Minä olen räiskyvä-oinas-äiti ja mulla on mitä mahtavin ja ihanin rakastava-pikkutarkka-neitsyt mies. Toisinaan liiankin tarkka neitsyt yrittää kyykyttää vähän sinne päin olevaan oinasta, mutta koska oinas pitää haasteista, suhde vain paranee parista sanaharkasta.
Jos etsit naista hellivää, huomioonottavaa, rakastavaa ja erittäin hyvää isää lapsillesi, valitse neitsytmies.
- jousimies!
Jousimies tarjoaa parhaiten älyllistä haastetta Oinaalle eikä makuukammarissakaan mene huonosti. Nykyiseni on on vaaka, eikä huono ole tämäkään.
- oinas........................
no mulla ei ole kaameen hirveesti HYVIÄ kavereita niitä hyvän päivän tuttuja kyllä riittää.
mutta jos näin laitan että kenen kanssa tulen hyvin toimeen on :
Vaaka (ihana ystävä), vesimies, jousimies, rapu (vähän laimeeta), leijona.....
huomannut että suurin osa kavereistä on noitten merkkien edustajia ja kenen kanssa synkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380