Mikä olisi mielestäsi paras horoskooppimerkki oinaalle, noin niinkuin vaikka omasta kokemuksesta? Itse olen huomannut viihtyväni kauriiden ja vesimiesten keskuudessa, vaikka horoskoopit ovat asiasta täysin eri mieltä!
Oinaalle paras merkki
9
6602
Vastaukset
- Oinas tytteli.
Kalat on kivoja.
- jeps.(N)
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies. - eiköstä
jeps.(N) kirjoitti:
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
- mitäs
eiköstä kirjoitti:
kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
Oinas on tuli-merkki
Vesimies on ilma-merkki
mutta kalat vesi-merkki
- ja Vesimies
Ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..
- Mä olen löytänyt toisen puolikkaani vesimiehestä..
E ikuna vaihtais pois - vieläkin
Mieheni on oinas, minä olen neitsyt. Olemme olleet naimisissa nyt 15 vuotta ja hyvin on mennyt. Oinashan on jääräpäinen, mutta huumorintajuinen, ihana rakastaja. Itse olen hyvin iloinen, huumorintajuinen, liiankin pikkutarkka (äitihahmo, sanoisin) ja siitähän Oinashan tykkää, että huolehditaan asioista kodinhoidossa. Miinuspuolia miesoinaassa, että miettii liikaa asioita ja päätöksiä ei tahdo syntyä, tiedonhaluinen liikaakiin. Mutta minulle riittää komia ja että rakastaa minua.
- täällä
Meillä on sama yhdistelmä, mutta toisinpäin. Minä olen räiskyvä-oinas-äiti ja mulla on mitä mahtavin ja ihanin rakastava-pikkutarkka-neitsyt mies. Toisinaan liiankin tarkka neitsyt yrittää kyykyttää vähän sinne päin olevaan oinasta, mutta koska oinas pitää haasteista, suhde vain paranee parista sanaharkasta.
Jos etsit naista hellivää, huomioonottavaa, rakastavaa ja erittäin hyvää isää lapsillesi, valitse neitsytmies.
- jousimies!
Jousimies tarjoaa parhaiten älyllistä haastetta Oinaalle eikä makuukammarissakaan mene huonosti. Nykyiseni on on vaaka, eikä huono ole tämäkään.
- oinas........................
no mulla ei ole kaameen hirveesti HYVIÄ kavereita niitä hyvän päivän tuttuja kyllä riittää.
mutta jos näin laitan että kenen kanssa tulen hyvin toimeen on :
Vaaka (ihana ystävä), vesimies, jousimies, rapu (vähän laimeeta), leijona.....
huomannut että suurin osa kavereistä on noitten merkkien edustajia ja kenen kanssa synkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613063
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541799Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461754Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571600- 761532
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3341418Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251045