Oinaalle paras merkki

oinas -73

Mikä olisi mielestäsi paras horoskooppimerkki oinaalle, noin niinkuin vaikka omasta kokemuksesta? Itse olen huomannut viihtyväni kauriiden ja vesimiesten keskuudessa, vaikka horoskoopit ovat asiasta täysin eri mieltä!

9

6586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas tytteli.

      Kalat on kivoja.

      • jeps.(N)

        Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)

        Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.


      • eiköstä
        jeps.(N) kirjoitti:

        Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)

        Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.

        kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.


      • mitäs
        eiköstä kirjoitti:

        kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.

        Oinas on tuli-merkki
        Vesimies on ilma-merkki


        mutta kalat vesi-merkki


    • ja Vesimies

      Ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..

      - Mä olen löytänyt toisen puolikkaani vesimiehestä..

      E ikuna vaihtais pois

    • vieläkin

      Mieheni on oinas, minä olen neitsyt. Olemme olleet naimisissa nyt 15 vuotta ja hyvin on mennyt. Oinashan on jääräpäinen, mutta huumorintajuinen, ihana rakastaja. Itse olen hyvin iloinen, huumorintajuinen, liiankin pikkutarkka (äitihahmo, sanoisin) ja siitähän Oinashan tykkää, että huolehditaan asioista kodinhoidossa. Miinuspuolia miesoinaassa, että miettii liikaa asioita ja päätöksiä ei tahdo syntyä, tiedonhaluinen liikaakiin. Mutta minulle riittää komia ja että rakastaa minua.

      • täällä

        Meillä on sama yhdistelmä, mutta toisinpäin. Minä olen räiskyvä-oinas-äiti ja mulla on mitä mahtavin ja ihanin rakastava-pikkutarkka-neitsyt mies. Toisinaan liiankin tarkka neitsyt yrittää kyykyttää vähän sinne päin olevaan oinasta, mutta koska oinas pitää haasteista, suhde vain paranee parista sanaharkasta.

        Jos etsit naista hellivää, huomioonottavaa, rakastavaa ja erittäin hyvää isää lapsillesi, valitse neitsytmies.


    • jousimies!

      Jousimies tarjoaa parhaiten älyllistä haastetta Oinaalle eikä makuukammarissakaan mene huonosti. Nykyiseni on on vaaka, eikä huono ole tämäkään.

    • oinas........................

      no mulla ei ole kaameen hirveesti HYVIÄ kavereita niitä hyvän päivän tuttuja kyllä riittää.

      mutta jos näin laitan että kenen kanssa tulen hyvin toimeen on :

      Vaaka (ihana ystävä), vesimies, jousimies, rapu (vähän laimeeta), leijona.....

      huomannut että suurin osa kavereistä on noitten merkkien edustajia ja kenen kanssa synkkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe