Oinaalle paras merkki

oinas -73

Mikä olisi mielestäsi paras horoskooppimerkki oinaalle, noin niinkuin vaikka omasta kokemuksesta? Itse olen huomannut viihtyväni kauriiden ja vesimiesten keskuudessa, vaikka horoskoopit ovat asiasta täysin eri mieltä!

9

6602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas tytteli.

Kalat on kivoja.

• jeps.(N)

Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)

Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.

• eiköstä
        jeps.(N) kirjoitti:

Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)

Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.

kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.

• mitäs
        eiköstä kirjoitti:

kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.

Oinas on tuli-merkki
        Vesimies on ilma-merkki

mutta kalat vesi-merkki

• ja Vesimies

Ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..

- Mä olen löytänyt toisen puolikkaani vesimiehestä..

E ikuna vaihtais pois

• vieläkin

Mieheni on oinas, minä olen neitsyt. Olemme olleet naimisissa nyt 15 vuotta ja hyvin on mennyt. Oinashan on jääräpäinen, mutta huumorintajuinen, ihana rakastaja. Itse olen hyvin iloinen, huumorintajuinen, liiankin pikkutarkka (äitihahmo, sanoisin) ja siitähän Oinashan tykkää, että huolehditaan asioista kodinhoidossa. Miinuspuolia miesoinaassa, että miettii liikaa asioita ja päätöksiä ei tahdo syntyä, tiedonhaluinen liikaakiin. Mutta minulle riittää komia ja että rakastaa minua.

• täällä

Meillä on sama yhdistelmä, mutta toisinpäin. Minä olen räiskyvä-oinas-äiti ja mulla on mitä mahtavin ja ihanin rakastava-pikkutarkka-neitsyt mies. Toisinaan liiankin tarkka neitsyt yrittää kyykyttää vähän sinne päin olevaan oinasta, mutta koska oinas pitää haasteista, suhde vain paranee parista sanaharkasta.

Jos etsit naista hellivää, huomioonottavaa, rakastavaa ja erittäin hyvää isää lapsillesi, valitse neitsytmies.

• jousimies!

Jousimies tarjoaa parhaiten älyllistä haastetta Oinaalle eikä makuukammarissakaan mene huonosti. Nykyiseni on on vaaka, eikä huono ole tämäkään.

• oinas........................

no mulla ei ole kaameen hirveesti HYVIÄ kavereita niitä hyvän päivän tuttuja kyllä riittää.

mutta jos näin laitan että kenen kanssa tulen hyvin toimeen on :

Vaaka (ihana ystävä), vesimies, jousimies, rapu (vähän laimeeta), leijona.....

huomannut että suurin osa kavereistä on noitten merkkien edustajia ja kenen kanssa synkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      3063
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1799
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1754
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1600
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1532
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      334
      1418
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      77
      1251
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1248
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1082
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1045
    Aihe