paras, huonoin piirre

oinastytteli

Mikä on teidän mielestänne paras ja huonoin piirre oinaassa? Omasta mielestäni paras on kunnianhimo ja se, että mihin ryhtyy, ryhtyy siihen täysillä, huonoin ehkä se että jättää asiat kesken ja muiden mielipide tärkeä?

33

6355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

      Huonoin piirre ehdottomasti itsekkyys! Tunnen kaksi oinasmiestä, jotka ovat molemmat sellaisia egoisteja. Lisäksi heiltä puuttuu kyky empaattisuuteen, kaikki asiat pitäisi ymmärtää heidän kannaltaan, he eivät osaa ajatella, mitä tekemisensä aiheuttavat muille.

      Paras piirre... Hmm, pitää ihan miettiä kun ei tule mieleen mitään :D Ehkä sellainen energisyys ja innostuneisuus.

      • oinasmiehellä

        = älytön kohkaaminen---->tapaturma-alttiita, aina vähintään pää verillä.


      • neitsyt nainen
        oinasmiehellä kirjoitti:

        = älytön kohkaaminen---->tapaturma-alttiita, aina vähintään pää verillä.

        Parasta energisyys/aktiivisuus/aloitteellisuus, huonointa itsekeskeisyys, näin ainakin tuntemallani oinasmiehellä, on myös todella tapaturma-altis..tekevälle sattuu..


      • oinas m

        Jostain luin että oinaat vaikuttavat muita itsekkäimmiltä, mutta ei todellisuudessa ole sitä, vaan he tuovat omat tarpeensa tai itsensä esille muita suoremmin. Tämä vaikuttaa itsekkäältä, vaikka todellisuudessa kaikki näin tekevät, oinaat vaan tekevät sen niin suoraan ja rehellisesti.
        Tapaturma alttiita kylläkin, itselläkin kädet paketissa.


    • Vesimies.

      Ei kai nyt oinas jätä asioita puolitiehen..?

      Mutta ehkä liian "laumasieluinen" tosiaan...ja sotaisa sille tuulelle sattuessaan.

      • Perus Oinas

        Ei laumasielu paremminkin lauman vetäjä.Vähän eri asia.
        Sotaisakin,paremminkin aloitteellinen.
        Lopettaa tosin helposti kun kyllästyy puurtaan turhaan.
        Ne on eri tyypit kun jaksaa seurata perunan varren kasvua koko kesän ajan.
        Oinas on hyvä aloittaan ja kehitteleen asioita mutta kaipaa jonkun "pitkähermoisen" ne toteuttaan.
        Eräänlainen "pelle peloton".


    • itsekkäitä

      ja usein pahalla päällä.Hyvää on kun on poissa näkyvistä.

      • miettien

        ..peiliin, nekatiivisuttasi...


      • April.
        miettien kirjoitti:

        ..peiliin, nekatiivisuttasi...

        Hupsista. Taisi tulla kirjoitusvirheitä sinulle hanakasti oinaita arvosteleva. Jos jotain haluaa ilmaista, se pitää osata tehdä oikein ja perustellen :)


    • oinasoinasoinasN

      paras piirre on energisyys ja omaaloitteisuus ja innostus kaikkeen mitä tekee.
      huonoin taas liiallinen äkkipikaisuua ja harkitsemattomuus :)

      • ei ole

        välttämättä mikään hyvä ominaisuus.
        Kunnianhimoinen ihminen ei ole koskaan tyytyväinen ja polkee toiset alleen,oma napa tärkein.


    • Kate83

      paras piirre on päättäväisyys, kun jotain päättää ja sen myöskin tekee hyvin loppuun asti vaikka seinä tuliskin vastaan ja vastoin käymisiä.. jatkaa sinnikkäästi loppuun asti=).. Eli tekee sen täysillä ja muut asiat jää kakkoseksi, mut sen ymmärrän täysin=).. Huonoin piirre taitaa olla tuo tunteitten ailahtelevuus.. On hyvin romanttinen,hellä ja kiihkeä rakastaja, mutta muuttuu hetkessä kylmäksi, läheisyys ja kosketus on kuin terävä ja kylmä puukko ihoa vasten.. ja hellyyttä ei heru silloin millään.. Normaalistihan oinaan luonne on niin vahva jotta muitten mielipiteitä hän ei kysele.. Mutta mun oinas kyselee..,koska on päästänyt minut omaan maailmaansa ja haluaa jotta olen osa sitä.. ja tietää jotta olen hänen tukenaan ja toisippäin ja olen samalla viivalla hänen kanssaan=).. se on mielestäni tosi hyvä asia=).. Että hän avautuu mulle, eikä mene vain omien mieltymyksien mukaan mun mielipiteistä piittaamatta=).. Ite Vesimies nainen ja mul oinasmies=)..

      • miehenä

        Minulla on miehenä oinas, itse olen neitsyt.
        15 vuotta naimisissa. Oinas on peräksiantamaton, haluaa olla ykkönen, ei osaa päättää asioita hetkessä, miettii liiankin pitkään. Huumorintajuinen, mutta itse ei ymmärrä huumoria.
        Näin ollen olen opettanut hänelle nämä asiat positiivisiksi luonteeksi, että kukaan ei ole täydellinen, niinpä olemme yhtä.


      • titte
        miehenä kirjoitti:

        Minulla on miehenä oinas, itse olen neitsyt.
        15 vuotta naimisissa. Oinas on peräksiantamaton, haluaa olla ykkönen, ei osaa päättää asioita hetkessä, miettii liiankin pitkään. Huumorintajuinen, mutta itse ei ymmärrä huumoria.
        Näin ollen olen opettanut hänelle nämä asiat positiivisiksi luonteeksi, että kukaan ei ole täydellinen, niinpä olemme yhtä.

        mukava nähdä et täällä on esimerkkipariskunta neitsyt ja oinas. seurustellu nyt 2kk oinasmiehen kanssa ja hyvin menee vaikka tappeluitaki on =)


      • Perus Oinas
        miehenä kirjoitti:

        Minulla on miehenä oinas, itse olen neitsyt.
        15 vuotta naimisissa. Oinas on peräksiantamaton, haluaa olla ykkönen, ei osaa päättää asioita hetkessä, miettii liiankin pitkään. Huumorintajuinen, mutta itse ei ymmärrä huumoria.
        Näin ollen olen opettanut hänelle nämä asiat positiivisiksi luonteeksi, että kukaan ei ole täydellinen, niinpä olemme yhtä.

        Ei ihan tyypillinen yleensä päättää kyllä liiankin nopeasti.Kaikki ei pysy perässä.
        Aikaa voi kyllä kulua kun halu täydellisyyteen sekoittaa hiukan tahtia.


      • noorann
        miehenä kirjoitti:

        Minulla on miehenä oinas, itse olen neitsyt.
        15 vuotta naimisissa. Oinas on peräksiantamaton, haluaa olla ykkönen, ei osaa päättää asioita hetkessä, miettii liiankin pitkään. Huumorintajuinen, mutta itse ei ymmärrä huumoria.
        Näin ollen olen opettanut hänelle nämä asiat positiivisiksi luonteeksi, että kukaan ei ole täydellinen, niinpä olemme yhtä.

        Itse seurustelin 4 kk Neitsyt M kanssa :)
        Tosin, suhde päässtyi siihen, että kyllästyin :(


    • KalaN

      Paras piirre: hyvä itseluottamus omiin kykyihinsä, sillä pääsee jo pitkälle.

      Huonoin piirre: huono itsetunto, ilmenee mustasukkaisuutena, itsekkyytenä, egoiluna, huumorintajuttomuutena ainakin itseään kohtaan.

      • Myös Kalanainen

        Totta kun rotta,järjettömän huono itsetunto...elämä menee heti v-tuiks,jos oinaalle ei alati vakuuttele rakkautta ja uskollisuutta,suitsuta oinaan ihanuutta.Oinasmieheni ainakin haluaa olla mulle paras ja rakkain,elämäni valo ja autuus,asettamatta kuitenkaan itselleen samaa vaatimusta mun suhteeni.Kylmä kuin kivi ja parhaimmillaankin kuin pelkkä säälistä antava osapuoli...jos minä ilkeän heittäytyä välinpitämättömäksi tai puuhailen omia juttujani,alkaa mökötys ja mielenosoittaminen...niin keskenkasvuista!!!


      • osasit
        Myös Kalanainen kirjoitti:

        Totta kun rotta,järjettömän huono itsetunto...elämä menee heti v-tuiks,jos oinaalle ei alati vakuuttele rakkautta ja uskollisuutta,suitsuta oinaan ihanuutta.Oinasmieheni ainakin haluaa olla mulle paras ja rakkain,elämäni valo ja autuus,asettamatta kuitenkaan itselleen samaa vaatimusta mun suhteeni.Kylmä kuin kivi ja parhaimmillaankin kuin pelkkä säälistä antava osapuoli...jos minä ilkeän heittäytyä välinpitämättömäksi tai puuhailen omia juttujani,alkaa mökötys ja mielenosoittaminen...niin keskenkasvuista!!!

        sanoa asiat just napilleen oikein. sama tilanne meillä. kummallinen piirre se että, jos minä halua omaa aikaa ja omia juttuja, niin se on oinasmiehelleni heti merkki jostain pahasta ja sit alkaa mökötys.


      • PingPong
        Myös Kalanainen kirjoitti:

        Totta kun rotta,järjettömän huono itsetunto...elämä menee heti v-tuiks,jos oinaalle ei alati vakuuttele rakkautta ja uskollisuutta,suitsuta oinaan ihanuutta.Oinasmieheni ainakin haluaa olla mulle paras ja rakkain,elämäni valo ja autuus,asettamatta kuitenkaan itselleen samaa vaatimusta mun suhteeni.Kylmä kuin kivi ja parhaimmillaankin kuin pelkkä säälistä antava osapuoli...jos minä ilkeän heittäytyä välinpitämättömäksi tai puuhailen omia juttujani,alkaa mökötys ja mielenosoittaminen...niin keskenkasvuista!!!

        ... sitten vielä olet oinaasi kanssa, jos se kerran on noin kamalaa? Onhan noita sopivampiakin merkkejä kaloille...


    • WaterySign

      oikut eivät ole kyllä jättäneet mitään hommaa puolitiehen. Oikkujen paras ominaisuus siis on minkä tahansa homman aloittaminen samantien turhia miettimättä ja myös loppuunsaattaminen alta aikayksikön. Ihan kateeksi käy!

      Niistä huonoista sitten omaan napaan tuijottaminen ja "minä ensin"-asenne.

      • napa

        Omaa napaa kauemmas oinaan on kyllä vaikea nähdä. Aina ajattelemassa vain itseään, itseään ja itseään.


      • Perus Oinas
        napa kirjoitti:

        Omaa napaa kauemmas oinaan on kyllä vaikea nähdä. Aina ajattelemassa vain itseään, itseään ja itseään.

        Kivikauden perinne selkäytimessä kun kaikki oli oman käden varassa.
        Ei ole omahyväisyyttä vaikka muista tuntuukin siltä.


    • VMN mielestä

      Sellaisia tulisia, räiskyviä persoonia. Myöskin oikeita "aurinkoja" sille päälle sattuessaan, he yksinkertaisesti näyttävät tunteensa kilometrien päähän. En sano tätä pahalla, melkeinpä kadehdin teitä siinä, itse koen olevani ennemminkin tällainen "pokeri naama" josta ei ota selvää kuin pitempään puhumalla että mitä kuuluu. No se siitä, oinaista taas jatketaan.. He ovat helposti lähestyttäviä, ymmärtäväisiä ja päättäväisiä, totuuden kertojia. Kerrassaan ihania ihmisiä, mutta se että ovat, vaatii ihanuutta toiseltakin osapuolelta!:) Näin tämä menee, tai niin ainakin itse olen tämän asian kokenut. Joten - 0 tilannetta on vaikea kertoa, teistä joko tykätään tai sitten ei. Riippuu ihan siitä toisesta osapuolesta, millainen hän on! Itse annan oinaille vain plussaa =)

      • oinaana

        sanoa näin: hyvää itsessäni on rohkeus, riippumattomuus, suvaitsevaisuus, maalaisjärki ja optimistisuus. Huonoa äkkipikaisuus, kärsimättömyys, hätiköiminen ja ylireagoiminen, en useinkaan ajattele mitä teen ennenkuin vahinko on sattuntu. Toimin usein hetken mielijohteesta.


      • Perus Oinas
        oinaana kirjoitti:

        sanoa näin: hyvää itsessäni on rohkeus, riippumattomuus, suvaitsevaisuus, maalaisjärki ja optimistisuus. Huonoa äkkipikaisuus, kärsimättömyys, hätiköiminen ja ylireagoiminen, en useinkaan ajattele mitä teen ennenkuin vahinko on sattuntu. Toimin usein hetken mielijohteesta.

        Jäi vielä sanomatta että sanoo asioita ennenkuin ajattelee mitä sanoo.
        Eli ulos anti on nopeampi kuin ajatuksen juoksu,minkä jotkut katsoo loukkauksena kun vastaus tuli "suoraan päin näköä".
        Asian voi ottaa kumpana haluaa tai-


      • oinasnoora

        tälläisiä me taidetaan olla :)


      • voin myös
        oinaana kirjoitti:

        sanoa näin: hyvää itsessäni on rohkeus, riippumattomuus, suvaitsevaisuus, maalaisjärki ja optimistisuus. Huonoa äkkipikaisuus, kärsimättömyys, hätiköiminen ja ylireagoiminen, en useinkaan ajattele mitä teen ennenkuin vahinko on sattuntu. Toimin usein hetken mielijohteesta.

        sanoa, että äkkipikaisuus ja ylireagoiminen asioihin ovat myös mulla huonoja piirteitä.


    • että..

      oinaat missaa ne "hyvät" ominaisuutensa kun tarpeeksi tutustuu, kaikki "rehelllisyys" ja muu on feikkiä, koko tyypit on pelkkää feikkiä kun tarpeeksi tutustuu, sääli.

      • Perus Oinas

        Tulipas feikki fraasi ihanko oli kaivettu sanakirjoista?
        Oinaassa ei ole mitään epäaitoa kaikki vaan ei ymmärrä suoraa puhetta pitää vääntää rautalangasta asia.
        Oinas on vielä luonnon lapsi ajatus maailmaltaan ja puhuu asiat suoraan eikä käytä kieroilevaa kapulakieltä kuten "FEIKKI".
        Feikataan nyt onko tämä perässä oleva feikki selitys S-24 haulla liki oikea.
        "feikki epäaito / väärennös Onks toi feikki?"


      • "feikkaa"

        Oinaat ei missaa yhtään mitään, koska oinas on aito, eikä rehellisyys ole feikkiä.

        Oinas on rehellisyyden perikuva.


      • oinasnoora

        Eikai me oinaat ruveta kenenkään mielee olemaan, jos joku loukkaa mietä, me annetaan samalla mitalla takasin.


      • ainakin

        mä oinaana oon rehellinen ja uskollinen niin kumppanina kuin ystävänä, joten toi on ihan skeidaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe