kirjoittaisi,mutta olen tehnyt niin jo kahdesti.
haluan sun tietävän että välitän sinusta,mutta
olet silti vapaa tekemään ihan mitä haluat.
tarkoitan siis että en tuomitsisi sinua,niin kuin en ole tähänkään asti tuominnut(ehkä joskus ollut katkera,mutta terveellä tavalla)
elämäni menee päin helvettiä,ja takana on useita poltettuja siltoja.
mieti siis tarkkaan mitä elämältäsi haluat.
tiedät kuka,ja tiedät kyllä kenelle.
J
lupasin että
19
2342
Vastaukset
- vanh. komisaario
mitäs siltoja sitä ollaan poltettu?
- tehdä.
mitään. Haluan sut. En halua olla poltettu siltasi. :(
- mä tiiä
mistään mitään.. painu vittuun
- .....
oot aina tienny.
:)
- vehnätähkä
ootko se sä? mikä nyt on?
- tiedän
jo mitä elämältäni halauan.. olen tiennyt sen yli puolivuotta.. mutta sut jätäb ihan rauhaan.. touhua nyt omia juttujasi aivan rauhassa.. musta et enään kuule sanallakaan
- yx vaan
Sivusta seurasin tilannetta..joillekin on annettu empatia taitoja enemmän,kuin toisille!
- tuolla
yx vaan kirjoitti:
Sivusta seurasin tilannetta..joillekin on annettu empatia taitoja enemmän,kuin toisille!
meinasit???
- menee??
ja naiselleko..?
- viesti oli?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.. Tuskin silti minä..
- sinustaaa
tuo välittämistä, käytökses..
- kirjoittaa
mulle suoraan s-postiini? Haluan jutella sinun kanssasi!
- olet niin
epäreilu minua kohtaan. Mitä oikein haluat minusta? Itse jätit minut ja kun vihdoin saan kasaan jotain hyviä asioita elämässäni, haluat sekoittaa elämäni ja mielenrauhani. Minäkin välitän sinusta. Olen aina välittänyt. Todellisuus vain vie rakastuneen verhon silmien edestä, kun mitään ei tapahdu eikä ehkä koskaan tule tapahtumaan. En voi odottaa loputtomiin...
- saisin
varmuuden niin en ottaisi enää yhteyttä.
anna jokin selvä vihje.
en todellakaan halua pilata elämääsi,mutta ymmärtänet että en tiedä elämästäsi juuri mitään.
se vihje. - viestiketjuja
saisin kirjoitti:
varmuuden niin en ottaisi enää yhteyttä.
anna jokin selvä vihje.
en todellakaan halua pilata elämääsi,mutta ymmärtänet että en tiedä elämästäsi juuri mitään.
se vihje.kun näihin löytyy monta vastaajaa, joiden omatunto alkaa kolkuttaa. Ainakin minä olen omiin viesteihini yrittänyt laittaa sellaisen vinkin, että vastapuoli ymmärtää sen olevan hänelle (jos hän nyt sattuu lukemaan sen). Nämä kohdistamattomat viestit taitavat olla vain ajanvietettä.
- tää..
viestiketjuja kirjoitti:
kun näihin löytyy monta vastaajaa, joiden omatunto alkaa kolkuttaa. Ainakin minä olen omiin viesteihini yrittänyt laittaa sellaisen vinkin, että vastapuoli ymmärtää sen olevan hänelle (jos hän nyt sattuu lukemaan sen). Nämä kohdistamattomat viestit taitavat olla vain ajanvietettä.
koko netti ole sitä ajankulua?
- viestiketjuja
tää.. kirjoitti:
koko netti ole sitä ajankulua?
nyt omasta mielestäni hyvää syytä kurkistella tänne virtuaalimaailmaan, niin keksisin kyllä paljon muuta miellyttävämpää ajankulua, kuin netteily.
- kuitenkin
viestiketjuja kirjoitti:
nyt omasta mielestäni hyvää syytä kurkistella tänne virtuaalimaailmaan, niin keksisin kyllä paljon muuta miellyttävämpää ajankulua, kuin netteily.
suurimmalle osalle tämä on sitä ajankulua.
- Valkoinen ruusu
rakkaus tuo mukanaan riippumattoman vapauden. Rakkaudettomuus sulkee häkkiin.Niin outo olen Minä.
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533895- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242432- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197