Hei,
onko kukaan käynyt Hyksin kuntotustutkimusyksikössä työkyky-selvittelyssä?
Mitä tehdään, miten ja millaisin lopputuloksin?
Kyseessä aivovamma, joka vaikuttaa muistamiseen, puheeseen ja hiukan näkemiseenkin. Ja käsillä tekemiseen.
Saisinko omakohtaisia kokemuksia,
kiitokset etukäteen.
Hyksin työkykyselvitys?
4
989
Vastaukset
- HUS:n
kuntoutusyksikköjen testejä ?
Ainakin Koskelan sairaalassa tehdään juuri aivovammautuneille testejä ja annetaan neurologista ja muutakin kuntoutusta:
puheterapiaa ja fyysistä kuntotutusta muun muassa. - on kyllä
Olen käynyt kyseisen työkyky tutkimuksen a;sta-ö;hön. Minulla on ms-tauti mutta samoja testejä ne varmaan käyttää. Siellä tehdään muisti, jaksamis, psykologin jne.. testejä ja jos tarvis niin sairaalan puolella erikoislääkärin jutut. Itse kävin Mäntytiellä Helsingissä kyseisen tutkimuksen. Minä jouduin eläkkeelle sen tutkimuksen jälkeen. p.s. laita paperille kaikki mikä askarruttaa niin ei tarvitse pingottaa sen muistamisen kanssa
- Alkuper
Hei,
olisiko joku joutunut sellaiseen tilanteeseen, että on jo selvitetty lääkinnällinen kuntoutussuunnitelma (joka hylätty vak.yhtiössä) Hus:ssa ja sitten käyty uudelleen työeläkesysteemin mukaisessa työkykysuunnitelma-tutkimuksissa ja nimenomaan Mäntytiellä?
Olisikohan ne samat tutkimukset? - Nimetön
Alkuper kirjoitti:
Hei,
olisiko joku joutunut sellaiseen tilanteeseen, että on jo selvitetty lääkinnällinen kuntoutussuunnitelma (joka hylätty vak.yhtiössä) Hus:ssa ja sitten käyty uudelleen työeläkesysteemin mukaisessa työkykysuunnitelma-tutkimuksissa ja nimenomaan Mäntytiellä?
Olisikohan ne samat tutkimukset?mutta luulen että ei kun lääkinnällinen kuntoutus suunnitelma ja työkyky kartoitus on kait eri asia. Kannattaa varmaan soittaa sinne Mäntytielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537910- 614410
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404033Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353413Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423340Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383248- 482993
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422771- 492514