Härkänaisista

Nimetön

Millaisia ovat kumppaneina? Onko Härkänaisella vaikea luonne?

28

13443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös härkä

      - vähän hitaita
      - uskollisia
      - sydämellisiä
      - joo jääräpäitä, mutta empaattisia
      - pitävät mykkäkoulua
      - seksittäitä, hyviä rakastelee
      - nauttivaisia, innostuvia
      - hyviä laittaa ruokaa
      - helppoa olla niiden kaa

    • elen

      härkänainen on vaativa suhteessa. Täytyy lukea rivien välistä paljon, koska härkänaiselle on tärkeätä, että hänen haluamansa asiat tulevat kumppanilta itsestään. Ilman sanomatta. Kuten esim. halailu, silittely, huomiointi.
      Härkänainen janoaa olla haluttu ja nauttii siitä, että kumppani viestittää eleillä ja ilmeillä hyväksyntää ja tietynlaista ylpeyttä siitä, että härkänainen on juuri hänen naisensa. Sen ei tarvitse olla kuin esim. syvä katse ja hymy, hipasu ohimennen, pieniä asioita, joilla on suurempi merkitys härkänaiselle. Ja puhun lähinnä henkisestä merkityksestä.. Samat pelisäännöt: Sä olet mun ja mä sun ja meidän juttu on meidän, ei kenenkään muun. Tämä siksi, koska härkänainen itse omistautuu suhteelle niin vahvasti. Ja siinävaiheessa on tärkeätä, että tiimityöskentely on saumatonta. Tämä korostuu varsinkin julkisissa paikoissa. Illanvietoissa joihin lähdetään parina. Mutta ei missään nimessä kuitenkaan siis tarkoita sitä, että täytyy olla konkreettisesti kokoajan yhdessä, EI! Kyse on ehkä myös pienestä flirttailusta ja kiusoittelusta..

      Härkänainen tarvitsee paljon tilaa. Ja kumppanin tulisi kunnioittaa hänen tilaansa, aivan niinkuin härkänainen tekee kumppanilleen. Yleensä vireillä on paljon erilaisia projekteja, joissa härkänainen toivoo kumppanin tukea ja kannustusta.

      Kaikista suurin tarve suhteessa härkänaiselle on turvallisuus ja varmuus. Jos on pientäkään syytä epäillä, härkänainen sen kyllä sitten tekee. On siis mustasukkaisuutta, mutta sekin johtuu vain härkänaisen omasta omistautumisesta suhteelle. Ja ajatus "entä jos kumppani ei ole valmis laittamaan yhtäpaljon likoon kuin itse" on silloin vaarallisesti huulilla..

      Tee siis suhteessa selväksi asiat, näytä ne pienillä teoilla joskus, ole läsnä, ole kumppani, niin takaan sen, että saat härkänaisesta itsellesi luotettavan ja varman kumppanin.

      Ja sitten voisi vielä jatkaa toisen samanmoisen härkänaisen sänkyelämästä.. mutta nyt en ehdi sanomaan kuin että se on suuri osa suhdetta.. Ole intohimoinen rakastaja, näytä tunne myös näissä asioissa..

      Lykkyä pyttyyn, helppoa ei tule olemaan, mutta on se kyllä sitten sen arvoista...

      • härkänainen

        Asiaa sanoivat edelliset.

        Raha-asioista sen verran, että härän kanssa ei tarvitse pelätä ulosottomiestä. Härällä raha-asiat kunnossa!

        Ja koska koti on härälle tärkeä, anna varsinkin naisen tehdä siitä mieleisensä :)


      • h/n

        kuvailtu.


      • Nimetön

        Hei, onpa upeaa huomata että joku on tajunnut noin täydellisesti mitä härkä haluaa, enpä olisi itsekään osannut asioita paremmin sanoa.

        Melkein aavemaista.... tsemppiä kaikille "härkämetsällä" oleville.


      • olenhärkänainen

        Että juuri tuolla lailla mä ajattelen, olisin voinut tuon itse kirjoittaa ! Wau totta joka sana.


      • Partyspice
        härkänainen kirjoitti:

        Asiaa sanoivat edelliset.

        Raha-asioista sen verran, että härän kanssa ei tarvitse pelätä ulosottomiestä. Härällä raha-asiat kunnossa!

        Ja koska koti on härälle tärkeä, anna varsinkin naisen tehdä siitä mieleisensä :)

        Itse olen samaa mieltä myös edellä olevien kanssa!


    • kokija

      härkämuija tulee kalliiksi. niillä on kallis maku ja hintahaukan silmä ravintolan ruokalistaa silmäillessä. upeita muijia, joo, muttei
      köyhille pojille

      • härkänainen

        Minulle on tärkeintä että on turvallinen ja vakaa suhde. Exmies oli tuhlari meidän perheessä, minä olin enemmänkin saituri :) Mutta härkänaiset tykkäävät kauniista kodista ja koettavat siitä tehdä sellaisen, varojensa mukaan. Myöskin puutarhanhoito kuuluu ainakin minun harrastuksiini. Eli kaikki kaunis ja siisti miellyttää silmää. Minä ainakin tykkään kokoajan jotain näpertää, laiskana en osaa olla. Vaikka iän myötä sohvalla pötkötyskin alkaa jo maistumaan. Ja härkänainen on myöskin hyvä äiti, ehkä vähän tiukka.
        Seksielämä on luku sinänsä. Sänkyhommat luistavat, mies on todella tyytyväinen ;)


      • Sinkku61
        härkänainen kirjoitti:

        Minulle on tärkeintä että on turvallinen ja vakaa suhde. Exmies oli tuhlari meidän perheessä, minä olin enemmänkin saituri :) Mutta härkänaiset tykkäävät kauniista kodista ja koettavat siitä tehdä sellaisen, varojensa mukaan. Myöskin puutarhanhoito kuuluu ainakin minun harrastuksiini. Eli kaikki kaunis ja siisti miellyttää silmää. Minä ainakin tykkään kokoajan jotain näpertää, laiskana en osaa olla. Vaikka iän myötä sohvalla pötkötyskin alkaa jo maistumaan. Ja härkänainen on myöskin hyvä äiti, ehkä vähän tiukka.
        Seksielämä on luku sinänsä. Sänkyhommat luistavat, mies on todella tyytyväinen ;)

        Samaistun tekstiisi, on osin omaani, mutta olen kaksonen ja toinen poika. Omaisuuden haaliminen ja kaiken kauniin ihailu ei ole minua täysillä ja joskus kismittää etten jaksa paneutua "täydellisesti" kotiini. Mutta suhteessa annan kaikkeni ja toisen huomioiva sana/teko piristää.Huomioin toisenkin. Itseäni olen huono kehumaan. Vanhemmiten tiedän missä olen hyvä. Mm.puoleensavetävyys ja ihailu.
        Seksuaalisuus on tärkeää ja sille panostankin paljon ja on kehuttu. T. venus


      • Sinkku61 kirjoitti:

        Samaistun tekstiisi, on osin omaani, mutta olen kaksonen ja toinen poika. Omaisuuden haaliminen ja kaiken kauniin ihailu ei ole minua täysillä ja joskus kismittää etten jaksa paneutua "täydellisesti" kotiini. Mutta suhteessa annan kaikkeni ja toisen huomioiva sana/teko piristää.Huomioin toisenkin. Itseäni olen huono kehumaan. Vanhemmiten tiedän missä olen hyvä. Mm.puoleensavetävyys ja ihailu.
        Seksuaalisuus on tärkeää ja sille panostankin paljon ja on kehuttu. T. venus

        voi oma kehu haista, ja pahasti.


    • -.---taurus

      itte mitä olen kuullut miesten suusta itsestäni ja muistakin härkänaisista:
      -helvetinmoisia jääräpäitä, ei suostu myöntämään olevansa väärässä
      -ystävällisiä
      -ymmärtäväisiä(jossakin suhteessa; jos riidan syy on härkänaisen vika, ymmärtäväisyys kääntyy toiseen suuntaan)
      yms..

      Olen kuullut myös että härkänainen on ovela kääntämään syyt toisten niskoille. En sitten tiedä pitääkö niin paikkaansa, mutta kyllä tuota on joskus tullu tehtyä :D

      • mie vain

        Olen härkänainen ja voin tunnustaa olevani itsepäinen, vaativa ja pidän kiinni periaatteistani..näen punaista jos tunnen oikeuksiani poljettavan..uskollinen härkänainen on mutta vaatii kyllä aika ymmärtävän ja hyvähermoisen miehen ;o) tempperamenttia löytyy


    • jensu

      härkänaiset on omistus haluisia ja jääräpäisiä... itse oon härkä ja ainekin oma kumppani sanoo et oon omistushaluinen jne..

      • härkä myös..

        itsestäni olen huomannut että tarviin sellaisen miehen joka pystyy laittamaan minut ruotuun. itselläni edellinen mies oli liian kiltti joten ajan myötä "talloin sen" eli sillä ei ollut enää omia mielipiteitä. nyt olis kumppanina toinen härkä ja itseäkkin hämmästyttää kuinka nöyrä osaan olla =)


      • HärkäN
        härkä myös.. kirjoitti:

        itsestäni olen huomannut että tarviin sellaisen miehen joka pystyy laittamaan minut ruotuun. itselläni edellinen mies oli liian kiltti joten ajan myötä "talloin sen" eli sillä ei ollut enää omia mielipiteitä. nyt olis kumppanina toinen härkä ja itseäkkin hämmästyttää kuinka nöyrä osaan olla =)

        ..kumppanina skorppari, joka on tähän mennessä pistänyt mut parhaiten ojennukseen.. Olen suorastaan hämmästynyt välillä, miten "alistun" tai sit olen kasvanut ja tajuan pitää suuni välillä kiinni.
        Mut kyllähän siinä savu nousee ja sarvet heiluu jos skopu menee liian pitkälle.. Aika lyhyitä ja ytimekkäitä riitoja verrattuna muihin.


      • Äitiepäivä lahja
        HärkäN kirjoitti:

        ..kumppanina skorppari, joka on tähän mennessä pistänyt mut parhaiten ojennukseen.. Olen suorastaan hämmästynyt välillä, miten "alistun" tai sit olen kasvanut ja tajuan pitää suuni välillä kiinni.
        Mut kyllähän siinä savu nousee ja sarvet heiluu jos skopu menee liian pitkälle.. Aika lyhyitä ja ytimekkäitä riitoja verrattuna muihin.

        Olen härkä ja mieheni on kaksonen,joskus tulee sellaien tunne,että kaksonen on liian vauhdikas elinkumppani.Itse rakastan ylikaiken rauhallista ja tasaista elämää. Se todella rassaa minua aika paljon, vaikka toisaalta ymmärrän, että se tuo minun liiankin rauhaliseen elämääni, piristystä ja vauhtia.


    • Sinkku61

      Ei todella ole,positiivisempia, huumoria ymmärtäviä ja härät on venus merkillä ja parhaita peiton alla, et pety. Luotettavuus plussaa, yhden miehen nainen.
      kiukku on kaukana, mutta jos jatkuvasti samasta asiasta valitat , niin ole kaukana... , keskustele ajoissa...

    • härkänaisista

      Niin iso egoisia että oksat pois. Ja kun niiden turpa aukeaa, ei toivoakaan kiinni menosta, eivät kirveelläkään huomaa muitten hienotunteisia vilkaisuja tyyliin turpa kiinni NYT!

      • härkä

        ..Kiinnostava kommentti. :D Kait niitä on hölösuitakin, mutta itse härkänä olen sosiaalinen ja samalla ujo. Eli ei koskaan liikaa tule puhuttua. Ja ego ei ole kyllä kasvanut suureksi mistään suunnasta! Itsepäisin olen kyllä, ja rakastan liikaa, kun on kohde sille rakkaudelle. Tyypillisiä härkiä on helppo rakastaa, jos jaksaa antaa huomiota ja olla vilkuilematta muita naisia! :D


    • Partyspice

      Itse olen härkä-nainen. Tjaa vaikea luonne?? Sanoisin paremminkin haastava. Vaadin paljon, täydellistäkin, vaikka itse en ole sitä. Rakastan kun minua rakastetaan... on ihanaa olla hyvä ja antelias toisille, enkä pyydä sitä toisten olevan.... kylläkin sisälläni sitä toivon, että saan kiitosta ja huomiota ja hellyyttä. Suutahdankin, jos toinen ei sitä itse älyä... mitään en kuitenkaan sano.
      Rakastan kaunista ja harmoonista, romantiikkaa ja kotona oleilua. Vaikka olen ujo, tykkään olla huomion keskipisteenä...vaikka toisin väitänkin.
      Eli ota nyt tosta selvää.

      • mulla

        ja ollaan me ainakin luotettavia myös. -h/n-


    • vaikeita luonteeltaan, mutta helvetin aktiivisia sängyssä..!

      • Abnormal

        Totta


    • Abnormal

      Ite oon härkä,melko tyypillinen härkä. Varman päälle pelaava,rakastan seksiä,kotia,työtä. En oikein ole empaattinen,en itke häissä,tai toisen surua,ellei se kosketa itseä. Itsekeskeinenkin siis vielä. Voin vaikuttaa kylmältä,sanon asioita mitä ei haluta kuulla. Tämä on joskus hyvä,joskus huono. Rationalisti,en elä vain hetkessä. Teen kaiken jostain syystä,voin olla todella laiska jos haluan. En voi sietää tekopyhyyttä,tai epäoikeudenmukaisuutta. Olen pahin vihollinen,mitä kuvitella saattaa. Nalkuttavat naiset? Hyi. En ole romanttinen,enkä sympaattinen. Olen kameleontti,voin olla sitä,mitä musta halutaan. 😏Voin olla todella vaikeasti saavutettava,ja olenki. Sinkku,juurikin tuosta syystä. Omasta halusta. Miehet ei tunnu kykenevän vallottaan tätä naista,seksiä pidemmälle. Valloittaminen alkaakin ensimmäisen seksikerran jälkeen,en ole onnistunu siis yhden illan jutuissa,vaikka se on ollu tarkotus. Varatut miehet olis varmaan turvallisin vaihtoehto. Eivät voi jäädä. Tästä hypätäänki hyviin puoliin😉 olen äärimmäisen seksuaalinen,se on mulle yhtä luonnollista ku syöminen. Saan vällyihin kenet haluan. Sieltä teidät miehet pitäs kyllä poiskin saada😘 Kaveripiireissä olen se,jolta haetaan ratkaisuja tai keinoja mihin tahansa ongelmaan. Ja ne löytyy. Parisuhteessa,joita mulla ollu 30 ikävuoteen mennessä vain kaksi,on kariutunu miehen sekoamiseen. Toinen ei enää pärjänny mun tai ittensä kanssa,ja päätin ettei hällä ollu hyvä mun kanssa. Nyt onnellisesti parisuhteessa,vaikka sanoi ettei koskaan enää rakastaisi ketään. Tein siis palveluksen. Toinen oli härkämies,ehkä ainoa,joka vähänkään sai mun tunteita esille. Mutta voi älytön mikä mustasukkasuus tuli esille. Musta on ihanaa,että mies on mustasukkanen ja omistushaluinen,mutta tää oli jotain aivan muuta. Se ei enää kyenny mihinkään,ilman että oon kyljessä kiinni. Jätin ja lähin. Vielä se perässä roikkuu. Romanttista,ihanaa,imartelevaa,ehkä sitä,mutta ei mulle. Näen varmaan itteni? Tässä tosin poikkean tyypillisestä härästä.En osaa olla mustasukkanen,minusta ihminen ei voi loputtomiin olla vain yhden kanssa. Luonnollista pariutumisviettiä. Nyt kuvioissa skorpionimies,rapu,ja sit tuo härkä. Naiset ja miehet älkää tuomitko,tää on vain elämää. Elämme vain kerran,lyhyen ajan nuorina ja nätteinä:) En suosittele härkänaista kun hetken hurmioksi,en yleistä,mutta vähemmällä pääsette👍

      • MrJuha82outolintu

        Ihte oon härkämies......mä uskon, että härkämiehet ja naiset samanlaisia, samoinkuin kaikki muutki eri merkin naiset ja miehet samanlaisia.
        Tuosta empatiasta semmonen, että tunnen surua, jos eläin kuolee.
        Kun pappani kuoli vuonna 2000, en itkeny hautajaisissa.
        En itke kovin paljoa, mutta voin tuntea silti empatiaa mm heikossa hapessa olevaa eläintä kohtaan tai kuollutta eläintä kohtaan(jolloin itken paljon, jos oma lemmikki kuolee) ja joskus voin tuntea empatiaa esim jotain kiusattua ihmistä kohtaan.
        Minä härkänä vihaan yli kaiken kiusaajia ja raakoja tappajia.
        En pidä esim äärioikeistovihasta, mikä on yleistä nykyään.


    • Anonyymi

      Mä VIHAAN jos joku kysyy:” onko vaikeita”?! Siis joo, jos oletat, että oon, nii oon. Opettele tuntemaan mut, nii huomaat, että olen oma itseni ja luotan sinuun, jos olet sen arvoinen. Jos en luota, olen vaikea. Varsinkin jos en pidä sinusta 🐂

    • Anonyymi

      Itse härkänaisena sanoisin että mun kanssa menestymisen edellytys on turvallisuudentunne ja luotettavuus..jos on pienikin epäilys etten toinen ole 100% sitoutunut niin suhde ei toimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe