Vai onko tämä sittenkin huone.. Koirankoppi :))
Mitä olette puuhailleet kevään aikana? Muuta kuin vaihtaneet sheriffiä.. Muka.vaa valvomista sefulle :) Oletko aloittanut uutta harrastusta? Päässyt jo bikinikuntoon? Kenties jo ruskettunut? No ei ehkä Lapissa.. vieläkö siellä on lunta?
Itse olen terapian tarpeessa, aloin viljelemään 100m2 savea, ja nyt olen pätkäissyt aika montaa matoa :´( joten täällä ollaan, lohtua vailla.
Näin muuten ekan pääskysen keskiviikkona :)
Päivää taloon!
27
2016
Vastaukset
- tomppa2006
...melkein ikävä on ollut.
Kevään aikana on treenattu hirveästi kehoa rantakuntoon. Kävelemistä, juoksemista, lenkkeilyä...
Mä en oikeesti tajunnut tuota saven viljelemistä, voitko auttaa tyhmää...- tuffe
Tai en mä sua masokistiksi luullutkaan :))
Nyt onkin ollut lenkkikelit :) ja puutarhakelit.. Ja kumpikohan on tyhmempi, se tyhmä joka kirjoittaa niin ettei kukaan tajua, vai se tyhmä joka ymmärrä mitä toinen tyhmä kirjoitti :) - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
Tai en mä sua masokistiksi luullutkaan :))
Nyt onkin ollut lenkkikelit :) ja puutarhakelit.. Ja kumpikohan on tyhmempi, se tyhmä joka kirjoittaa niin ettei kukaan tajua, vai se tyhmä joka ymmärrä mitä toinen tyhmä kirjoitti :)...ettet luullut masokistiksi. En minä täällä verta nenästäni ole kerjäämässä...
Luin vasta nyt tämän ketjun lävitse ja minä ymmärsin...minä ymmärsin, että tarkoitit puutarhan hoitamista, sillä saven viljelyllä. Ei se tomppa ihan imbesilli ole?
- Laahustava
Toi oli niin sekava juttu etten viitsinyt edes ymmärtää sitä mikä muuten on mulle tosi helppoa siis olla ymmrtämättä mitään.
Olen muuten jo kerran käynyt ulkona ilman talvitakkia jA MIKÄ IHANAA en palellut.
Nyt vaan jään jännityksellä odottamaan kuinka ihania kauneuksia saan kesällä nähdä(Te naiset olette vaan niin niin ihania)- tuffe
sormet on vielä ihan ruosteessa :))
Kerran ilman talvitakkia? No vaikeaa mullakin oli luopua siitä, täytyy myöntää.
tämä välillä vaikuttaa - sovinkin sitten sekaan oikein hyvin...
Sain työkyvyttömyyseläkepäätöksen, ja lisämunuaisen kasvain selitti vuosia jatkuneet epämääräiset vaivat...helpottava tieto.
Vai savea viljelet - hankalalta kuulostaa :(
Toivottavasti lähestyvä kesä antaa Sinulle puhtia viljelyyn ja tänne (useamminkin) kirjoitteluun ;D- tuffe
Työkyvyttömyyseläkettä ei saakaan kovin helpolla :// Mitäs se kasvain? Meinataanko se poistaa jotenkin? Onhan tuollainen vaihe hankala kun ei tiedä mikä vaivaa, mutta varmaan aika pelottava lopputulos tuokin :(
Kiitos toivotuksista, ja toivottavasti kesä tuo sinullekin puhtia sairastelun kanssa :) lisää virtaa duracelliin :)) tuffe kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkettä ei saakaan kovin helpolla :// Mitäs se kasvain? Meinataanko se poistaa jotenkin? Onhan tuollainen vaihe hankala kun ei tiedä mikä vaivaa, mutta varmaan aika pelottava lopputulos tuokin :(
Kiitos toivotuksista, ja toivottavasti kesä tuo sinullekin puhtia sairastelun kanssa :) lisää virtaa duracelliin :))Epätietoisuus on aina huonompi vaihtoehto.
Kesäkuun alussa yrittävät kuvantaa kasvaimen - vaikeutena on yliherkkyyteni varjoaineelle (anafylaxia), joten kuva ilman varjoainetta ei ehkä ole luotettava.
Tahdistin taas saattaa sotkea magneettikuvan tarkkuuden...
Lääkitys minulla nyt on ja parhaassa tapauksessa se voi olla riittävä keino :)
Eilen illalla olin erään ison kaupunginosan "luokkakokouksessa" - ravintoloiden työntekijöitä ja asiakkaita iloiselta 90-luvulta!
Voi sitä jälleennäkemisen riemua - ja aitojen halausten määrää ;DDD- tuffe
Minea44 kirjoitti:
Epätietoisuus on aina huonompi vaihtoehto.
Kesäkuun alussa yrittävät kuvantaa kasvaimen - vaikeutena on yliherkkyyteni varjoaineelle (anafylaxia), joten kuva ilman varjoainetta ei ehkä ole luotettava.
Tahdistin taas saattaa sotkea magneettikuvan tarkkuuden...
Lääkitys minulla nyt on ja parhaassa tapauksessa se voi olla riittävä keino :)
Eilen illalla olin erään ison kaupunginosan "luokkakokouksessa" - ravintoloiden työntekijöitä ja asiakkaita iloiselta 90-luvulta!
Voi sitä jälleennäkemisen riemua - ja aitojen halausten määrää ;DDDSe tutkiminen on sitten oikein viimeisen päälle hankalaa :( Eikä ne varmaan koepalaa ota kovin helposti, ettei se ärsyynny kasvamaan.. Tsemppiä sulle tuonkin kanssa :/ Onko sydämmen siirrosta mitään uutta tietoa? Eipä tietenkään ole pakko vastata tuohon, jos et halua :)
Varmaan oli hauskat kemut :))
- Mysteriet
Keh - hauska tappa vanha tuttu ;D
Mitä, mitä... pätkinyt Meriv:n matoja - hyi sua tuhma, tuhma... ;D
Vaikka (varsinkin kun on kyseessä lippalakkimadot) eikös ne vaan jatka elämistä, vaiks ne poikkaseekin...?
Yhdestä madosta saa kaksi - kätevää ;D
Bikinikunnosta en sano mitään...- tuffe
juuri tulikin niin paha mieli, ajattele, siinä toinen puhkii ja puurtaa onnessaan onkalossaan, lippis niskissa ja mieli kiihoittuneena uudesta seikkailusta, ja sitten naps vaan poikki.. tuhma-tuffe :/
- Buteo.lagopus
Tämä on vaikuttanut viime aikoina autiotuvalta...
Puuhailut on olleet kiikarien kanssa toikkaroimista luonnossa,töitä ja töitä,blyöh,sekä elämisen suunnittelua.
Joo,olen päivettynyt,ihan ihmisen värinen jo.
En enää maastoutuisi lumeen,ei sitä kyllä onneksi olekkaan tällä hetkellä.
Kunnossa olen,paitsi ne bikinit ja selkä.
Muakin jänskättää tuo sun saven viljely.
Niinku savensiemeniä kylvät?
Tai nojoo,ilmeisesti istutat saviseen maahan jotain,perunaa?Ohraa?Lanttuva?Mandariinia?- tuffe
Kevät onkin oikea kiikari aikaa :) Kuules, osaatko sinä sanoa laulaako satakieli päivisin? Täällä taitaa olla joku plagiaatti liikkeellä.. täytyy soittaa teostolle..
Mandariini oliskin :P Saa nähdä mitä siitä alkaa kasvamaan, jos vaikka madot käyvät kostonretkellä :/ Mutta toivossa on hyvä elää :) ai perr.. madon sanoma tuokin.. näetkös, ne vainoaa jo mua.
menny kauaks mun arvailut,ku kerran aattelin et onko maa sielaissut Tuffenkin,ku ei ole näkynnä täälläpäin kirjottelemassa..:)
- tuffe
Aika hyvin arvailtu :))) Ja aika hyvin se maa on nielaissut mun siemenetkin, kun ei näy vielä mitään missään :/ meneeköhän uusiksi koko projektini..
tuffe kirjoitti:
Aika hyvin arvailtu :))) Ja aika hyvin se maa on nielaissut mun siemenetkin, kun ei näy vielä mitään missään :/ meneeköhän uusiksi koko projektini..
et tänä alkavana kesänä jotenki kestää tuo,että alkaa jotain kasvamaan..Riippusko tuosta vaihtelevasta ilmasta?!
Mut oota rauhassa..Maasta se pieniki ponnistaa..:)
Mä kyykin melkein suurennuslasi kädessä kukkapenkissä,ku mun pikku siemenet ei ole myöskään vielä kehdanneet näyttäytyä..
- Jellis
Pieneksi on huone käynyt, kun väki on vähentynyt ;)
Tässähän tämä kevät on mennyt lämpöaaltoa odotellessa. Joka keväinen bongailu on aloitettu, pikkasen vielä kun lämpenee alkaa maistua mukavemmalta.
Minäkö bikinikuntoon, no sen verran ollaan ettei push-uppeja tarvi rannallakaan käyttää ;)
Vai lunta, löytyy löytyy..
Broidin poitsu bongas mutsin pakkasesta lumipallon, jotenka haastankin sinut lumisotaan ;)
Mukavata alkavaa viikkoa sulle toivottelen :)- Jellis
Mullako valikoiva lukutaito, aikoinaan vanhempini kyllä väitti valikoivasta kuulosta ;)
Savea viljelet, en kylläkään ole mikään viherpeukalo. Paitsi pari kertaa vuodessa, kun värivahalla autoni vahaan, olen oikea viherkämmen ;)
Mitenkäs sitä savea viljellään..?
Onko savipuu, pensas..?
Aijotko keraamisia astiota savesta väsää..?
Vai naamiota vanhoja päiviä varten..?
Edelleen mukavata viikon jatkoa sulle, vaikka mulla pät-pät-pätkiikin ;) - tuffe
Jellis kirjoitti:
Mullako valikoiva lukutaito, aikoinaan vanhempini kyllä väitti valikoivasta kuulosta ;)
Savea viljelet, en kylläkään ole mikään viherpeukalo. Paitsi pari kertaa vuodessa, kun värivahalla autoni vahaan, olen oikea viherkämmen ;)
Mitenkäs sitä savea viljellään..?
Onko savipuu, pensas..?
Aijotko keraamisia astiota savesta väsää..?
Vai naamiota vanhoja päiviä varten..?
Edelleen mukavata viikon jatkoa sulle, vaikka mulla pät-pät-pätkiikin ;)oikea ote, elämää pitääkin elää valikoiden :))
En tiiä mitä mä sillä savella teen, muuta kuin viskasen ympärilleni :/ Lanttusiemenpussia piti oikein pussata kun luin että viihtyy savi-maassa. Olisi pitänyt ostaa 10 pussillista sitä.. eikä muuta. - ex-Jellis
tuffe kirjoitti:
oikea ote, elämää pitääkin elää valikoiden :))
En tiiä mitä mä sillä savella teen, muuta kuin viskasen ympärilleni :/ Lanttusiemenpussia piti oikein pussata kun luin että viihtyy savi-maassa. Olisi pitänyt ostaa 10 pussillista sitä.. eikä muuta.Siitähän saisit hyviä savinaamioita, jos et itsellesi niin naapurin monstereille :)
Eikös se Lanttu saa omankin Lantun leikkaamaan paremmin, jotenka Lanttun siemeniä vaan saveen ;)
- että taloon
on tuffe viljellyt 100m2 savea? menikö syteen vai saveen? : )
- tuffe
meni että pulpahteli :))
Nyt voin sanoa että olen ihan oman palstan perustanut :)) - palstalla näkyny : )
tuffe kirjoitti:
meni että pulpahteli :))
Nyt voin sanoa että olen ihan oman palstan perustanut :))Vai onko se itsekovettuvaa savea?
Vaiskaa, ihanaa aikaa Sinulle tuffe, varmasti upeaa! : )
- blackwomans
Vitsit sulla on sit matofarmi,voi jee mennääks kalastaa isoja fisuja?
Mä en kyllä laita niitä lieroja mun onkeen ,mut jos joku laittais mulle madon koukkuun niin kyl mä voisin kalastaa.
Tässä missään bikini kunnossa olla,mut ei se haittaa:))
Ruskea mä oon,mut senhän sä tiesitkin menneen talven lumia:)
Mut mä voisin soutaa,jos lähdetään kalaan.
Mieti tuffe sitä:))
Kesäkin tulee et kohina käy...- tuffe
Siis tietty heti lähden, menihän se meidän haravoiminenkin hyvin ;) Pakataan vaan mukaan joku joka laittaa madot koukkuun. Ai niin, ja joku joka ottaa kalat pois. Joku perkausintoinen.
Juu, olet varmaan ruskea, miltei musta :)) - blackwomans
tuffe kirjoitti:
Siis tietty heti lähden, menihän se meidän haravoiminenkin hyvin ;) Pakataan vaan mukaan joku joka laittaa madot koukkuun. Ai niin, ja joku joka ottaa kalat pois. Joku perkausintoinen.
Juu, olet varmaan ruskea, miltei musta :))Se kalakalle joka ottaa fisut pois koukusta.jos meinaat pakata sellasen mukaan:)
Saishan se samalla perata ja vaikka savustaa ne meidän onkimat isot fisut.
Mä en oikein ymmärrä savustuksesta mitään,mut pitää laittaa Lehteen ilmotus josko joku fisu intonen tarttuis haaviin:)
Mä laadin ilmotuksen ja sä koekäytät ne Kalakallet,se on sovittu.
Mut kato sit ettei se oo mikään neiti..mies sen olla pitää mut ei mikään jee jee mies.eli käsiveskan saa jättää sovinnolla kotia.
Onks sulla oikein kastikaisia siellä savessa sellasii pitkii lieroja,niillä saa hyvin kalaa.
Tylsän näkösii ne tosin on mut kala onni on varmaa:))
Pääsin bikinikuntoon hetkessä näin..
Otin vaatteet pois. Puin bikinit päälle.
Valmis!
Hyvää alkukesää tuffe! :))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313