mistä saisin hankittua victorinox farmer linkkuveitsen??
http://www.coltelleriazoppi.com/images/Little/g_V0824126_Multiuso.jpg ei löydy mistään. itellä on ennestään tinker, mutta se on hieman lelumainen kun on muovikahvat ja tarviisin jämäkämmän taskuveitsen.
linkkari
pellepöllö
1
848
Vastaukset
- etsinetistä
Minä ostin varuste.netistä victorinoxin. Oli suht sopivan hintainen ja on urheilivälineitä ja metsästys sekä retkeily yms. Löytyy. Olen katsonut sieltä myös puukkoja, joita löytyy metsästys ja retkikäyttöön. Muutkin liikkeet myy samoja tuotteita. Kannattaa vertailla hintoja. Armeijan varusteita myyviä liikkeistä löytyy linkkari tai ja puukkoja, samoin samanlaiset liikkeet myy. Löytyy netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331401Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43983- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56769- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117765- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55615