Tietääkö kukaan mitä suunniilleen maksaa taksi Puerto Platan lentokentältä Riu Merenqueen?
Minkä hintaiset taksit yleisesti ovat Puerto Platassa? Omatoimimatka tulossa, joten lentokenttäkuljetukset järjestettävä itse.
Taksi lentokentältä hotelliin
6
1689
Vastaukset
- hinta
Hinta riippuu ihan itsestäsi.
Saattavat pyytää sataa tai pariakin sataa
euroa jos turisti on varakkaan näköinen.
Sellaisella vartin tinkaamisella pitäisi
onnistua 20-30 eurolla.
Kannattaa muistaa että sikäläisten ahneudella
ei ole rajaa.- Vaihtoehto
mutta järki päässä tarvitsee maksaa noin 350-400 pesoa, mikä ei taida olla kovin kohtuuton taksa. Tämä ei ole muuta kuin taulukkohinta, jonka joidenkin hotellien auloista voi kuten Riu Merenguenkin taululta nähdä.
- gran ventanaan
Vaihtoehto kirjoitti:
mutta järki päässä tarvitsee maksaa noin 350-400 pesoa, mikä ei taida olla kovin kohtuuton taksa. Tämä ei ole muuta kuin taulukkohinta, jonka joidenkin hotellien auloista voi kuten Riu Merenguenkin taululta nähdä.
Mentiin taksilla gran ventanasta joka on noin 5km pp:n keskustasta lentokentälle niin se maksoi muistaakseni "listan" mukaan 25dollaria niin hetken tinkaamisen jälkeen hinta oli 15 dollaria. Luulen että matka olisi jatkunut riuhun noin 5dollarin lisäpanostuksella.
- Hintaesimerkki
Lentokenttä sijaitsee Sosuassa. Taksi Sosuan keskustasta Playa Doradaan maksaa 600 pesoa (dominikaanien maksama hinta) ja matkaa on noin 25 km. Pueto Platasta Riu Merengueen on vielä aika pitkä matka. En tiedä tarkaan montako kilometriä on lentokentästä Riu Merengueen mutta veikkaisin noin 40 km. Kohtuullinen hinta koko matkasta voisi olla n. 1200-1500 pesoa. Kannattaa maksaa pesoissa, koska taksikuskien EUR/USD-kurssit ovat mitä sattuu.
Taksikyydit Dom.Tv.:ssä eivät ole halpoja.- kysyjä.?
Kiitoksia vastauksista.
Riun sivuilla lukee seuraavaa sijainnista: 25 km / 15.5 miles from Puerto Plata Int’l. Airport.
Pitävätköhän tiedot paikkansa? - matkan pituus
kysyjä.? kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista.
Riun sivuilla lukee seuraavaa sijainnista: 25 km / 15.5 miles from Puerto Plata Int’l. Airport.
Pitävätköhän tiedot paikkansa?on todellinen, muut kirjoittaa mihin sormi sattuu! Ja hinnat ovat selvästi kusetushintoja kuten huoneistakin kerrotaan. Onhan ne kyllä joka kaudelle vähän nousussa....kuten meillä lippuhinnat! Joku maksaa kovasti liikaa, niin minäkin silloin tällöin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882