salon seurahuoneella on aivan ihanaa ruokaa ja hyvä palvelu! oli todella mukavaa käydä siellä syömässä!
salon seurahuone
6
1399
Vastaukset
- maksoit
per henkilö.
Aivan vain mielenkiinnosta kyselen ja oon vastauksestasi kiitollinen.
Oon käyny näissä Salon halvemmissa paikoissa syömässä ja saanut todella hyvää ruokaa ja sen vuoksipas tässä kyselenki,että kannattaakohan mennä noihin kalliinpiinkin paikkoihin,ku tuntuu,että broileri on broileri vaikka sen asetteliski lautaselle hienosti parin vihreen "oksan"alle.
Samoinkuin muutki "lihatuotteet".(kuitenki poistan noista mainitsemistani lihatuotteista sisäfileet,ne kun ovat tunnetusti kalliita)ostaa kaupastaki.
Salaattiki,ku on useissa paikoissa eri hintaan.- noita nimenomaisia
kannanottoja kyseisistä paikallisista ravinteleista haluaisinkin kuulla.
Itsekin olen miettinyt paljon kyseisiä paikkoja käyttäneenä,että mikähän onkaan sen ruuan hinta/laatusuhde.Olen nimittäin syönyt todella maukasta ruokaa paljonkin alle kymmenen ecun ja sitten joissakin (nimeltä mainitsemattomissa paikoissa)esim.broileria haluammallasi perunalla,riisillä y.m plus parilla vihreällä heinällä ristissä annoksen päällä ja kalliimmissa paikoissa salaatti maksaa vielä erikseen,kuin myöskin keitto????Ja kahvi/teekin ovat eri maksusta.
Hei haloo ootteks te käyttäjät minä mukaan lukien aivan tyhmiä sillä niinhän voi sanoa.Vai mitä mieltä te muut Salolaiset olette.
- ....
Rikalan ruokaa ei voi edes verrata Seurahuoneen herkulliseen ruokaan. Ja se alkupalapöytä.......tosi hyvää.
- Kocki
Yritin käydä Seurahuoneella syömässä.
Nähtyäni hinnat sanoin terve ja menin
Nesteelle syömään. Lounasruoka on todella
hyvää ja maukasta.
On hyvin virkistävä poikkeus verrattuna
muihin huoltisravintoloihin. - ollaan täällä
Kocki kirjoitti:
Yritin käydä Seurahuoneella syömässä.
Nähtyäni hinnat sanoin terve ja menin
Nesteelle syömään. Lounasruoka on todella
hyvää ja maukasta.
On hyvin virkistävä poikkeus verrattuna
muihin huoltisravintoloihin.monesti noissa kalliissa paikoissa ei saa edes nälkäänsä pois, rahallaan pitäisi sentään saada kunnon annokset.
- aattelepa ite!
ollaan täällä kirjoitti:
monesti noissa kalliissa paikoissa ei saa edes nälkäänsä pois, rahallaan pitäisi sentään saada kunnon annokset.
Hämäläisen Risto on aikas guru kitchenin puolella.
En siis usko millään, että ruoassa ois vikaa.
Palvelussa ja hinnassa voi hyvinkin olla. Mutta mennään käymään niin sit tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911