mihin sitä kannattaa suunnata helsingissä jussina, kun ollaan kavereiden kans suuntaamassa sinne etelään. :) onko siellä mitään erikoisia tapahtumia yms? kiitoksia
Jussi 2007 Helsingissä
7
3326
Vastaukset
- helsinkiläinen tyttö
Mitä järkeä tulla Helsinkiin juhannuksena??? Mielstäni ei mitään. Itse panikoin, minne pääsen täältä juhannukseksi. Koko kaupunki on ihan kuollut silloin. Itse haluaisin landelle tai jonnekin festareille, kunhan ei vain tarvitsisi jäädä tänne.
- teroste
jep,
Helsinki on ihan kuollut paikka juhannuksena - :-(
teroste kirjoitti:
jep,
Helsinki on ihan kuollut paikka juhannuksenaYritin etsiä googlella "Mihin Helsingissä Juhannuksena" ja eksyin tähän keskusteluun...
- helsingistä
moi!
Juhannus on helsinkiläisille yleensä juhla jolloin kaikki suuntaavat luonnon helmaan, joten hassua että te tulette helsinkiin.Helsinkiläiset menevät mökeille tai merelle, ja jos omaa venettä ei ole helsingin saariin. kaupunki on juhannuksena aina oudon hiljainen. mustikkamaalla (mikä on alue ennen korkeasaaren siltaa) on ilmeisesti eri bändejä. perinteisempi koko perheen juhannusjuhla on seurasaaressa. siellä on kokko ja juhannushääpari joskus yhhdeksän maissa illalla. kokkoristeily merellä on hieno. Kyllä kaupungissa varmaan kaikkea nähtävää on. pitkää hauskaa.. - myös helsingistä
Joo ei kannata kyllä tulla. Itse en ainakaan haluaisi tänne jäädä.
- Pohojosen tyttö Stadissa
Hei Pohojosen poika!
Just kattelin netistä, että mitä ois stadissa tarjolla jussina, niin näyttää aika hiljaiselta siihen aikaan. Club Libertessä Kalliossa esiintyy Tuomari Nurmio, jos kiinnostaa sellainen meinkinki. Toisaalta ei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikka kaupunki olisikin tavallista hiljaisempi. Aina täältä jotain menoa löytyy... - Stadilainen
Hei Pohojosen poika!
Älä anna kaikkien viestien masentaa. Kyllä tänne tulla voi! Me (ja aika moni muukin) ollaan ainakin menossa Suomenlinnaan, missä on jussinakin menoa. Jos tosiaan haluaa perinteistä jussia viettää, niin sitten se Seurasaari, mutta osaavat lipunhinnoissa nyhtää. Mustikkamaasta en ole ihan varma, onko siellä nykyään bändejä, mutta kaikilla saarilla varmasti jotain. Suomenlinnassa on kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221