MUN (kauriin)

MIES...

...on kalat ja on kaikista miehistä ja merkeistä ollut miehekkäin, luotettavin, seksikkäin, romanttisin ja ihanin!! on saanut mun "hippulat vinkumaan"!! ymmärtäväinen, ahkera, tunteellinen ja suvaitsevainen ihminen. välillä vähän takertuvainen ja yli-mustasukkainen, mutta jos selittää kauniisti ja oikeassa tilanteessa sen häiritsevän, ymmärtää kyllä antaa periksi vähän.

tämä menee nyt vähän aiheen sivuun, mutta....oon todella rakastunut ja salaa mietin jo häitä!!!! iiiikkkkkkk!!!!!!! oon vasta 20!!! ja se 27!!! apuaaaaaa!!!!! auttakaa!!! pelottaa ja jännittää!!!!!! ollaan oltu 1 vuosi yhdessä...tosin etäsuhteessa...asutaan eri paikkakunnilla...on ihan epätodellinen tunne, en oo ikinä edes ajatellut, että voisin olla näin onnellinen!!!!! tiedän, että se rakastaa mua suunnattomasti ja niin myös minäkin, mutta...SILTI PELOTTAA!!! mulla on niin paljon toteuttamattomia haaveita ja kestääkö rakkaus ja meidän suhde ne, se pelottaa...oon fiksu, hyvännäköinen ja lämmin, joten ei olisi ongelmaa saada miestä ja maailmahan on miehiä täynnä, mutta ettäkö näin ihanaa?!?! en tiedä löytäisinkö enään samanlaista....mutta silti en tiedä, miten olla...omat tunteet ja järki on kovassa taistelussa keskenään ja joka päivä ajattelen eri tavalla...mutta silti se saa mun oloni niin hyväks joka kerta kun ollaan yhdessä...ehkä jonkun neuvo voisi antaa perspektiiviä?


MORE PISCES IN THE WORLD PLEASE!!!!!!!

2

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin

      Itsekin seurustelin kalat-miehen kanssa n. 3 v.
      Nykyisin olemme kavereita! Minunkin mieheni "oli" herkkä, romanttinen, luotettava, seksikäs... lisäksi meitä yhdisti yksi tärkeä asia elämässä: MUSIIKKI.
      Mutta ajan kuluessa ahdistuin mustasukkaisuuteen (jopa omalle pienelle pojalleni!) ja siihen, etten
      saanut juurikaan omaa aikaa - hän oli koko ajan kiinni minussa, jos ei muuten
      - niin soitellen ja tekstaillen "all the time".
      Moninkertaisena kauris-naisena (itselläni mm: venus vesimies/kuu kaloissa) AHDISTUIN!

      Yhteiselämämme meni siihen, että hän "kuulusteli, nipotti ja motkotti"...
      Venus-vesimiehenä ahdistuin lisää.
      (Meillä oli kylläkin 350 km:n välimatka viikolla, näimme vain viikonloppuisin ja lomilla).
      Tiedän, ettei ns. kauko-rakkaus sovi kaikille, mutta itse olin tyytyväinen, kun sain
      hoitaa viikolla oman yritykseni asioita sekä olla pienen poikani kanssa).

      Tulin siihen tulokseen, että ko. kalat-mies (en yleistä!) OLI MINULLE liian feminiininen persoona.
      Kaipaan edelleenkin itsenäistä/miehekästä/herkkää/luottavaista ja luotettavaa miestä! Näköjään tällaisen itsenäisen moninkertaisen kauris-naisen tällaisten lisä-höysteiden kera on vaikea löytää sopivaa miestä itselleen... (toisin sanoen jokaisella omat heikkoudet ja vahvuudet ja jos ei toimi, niin ei toimi ;).

      Tämä oli vain meidän tarinamme. On otettava huomioon, että kaikilla meillä on erilaiset lähtökohdat, elämän kokemukset ym:t.

      TEILLE TOIVON KAIKKEA HYVÄÄ: RAKASTAKAA TOISIANNE TÄYSILLÄ, KUN SILTÄ TUNTUU, EI KANNATA PELÄTÄ JA MIETTIÄ ENEMPIÄ...

      • myös kauris, kuu kalat, ven...

        Mulla myös oli kalatmies, meitä yhdisti aluksi monikin ihana asia, mutta ajan mittaa se mustasukkaisuus jne. alkoi ahdistamaan. Välillä tuli myös tunne, että olen jokin näyttelyesine, niin kauan kun olin siisti ja puunattu ja pidin suoraan sanottuna turpani kiinni kaikesta negatiivisesta. Kun tuli riitoja, ne oli hirveitä ja heijastelivat kaikkeen elämäämme, myös makuuhuoneessa, vaikka pari ensimmäistä vuotta suhteestamme olivat seksuaalisesti todella aktiivisia. Lopulta hermot petti siinä suhteessa, oltiin oltu yli 4 vuotta yhdessä. Minäkin toki toivon alkuperäiselle kaikkea ihanaa suhteeseen:) En halua maalata piruja seinille.

        Nykyiseni on härkä ja olen ollut hänen kanssaan pidemmän aikaa kuin ensimmäisessä suhteessa (lähes 5 vuotta). Löysin nykyisestä kosolti samoja piirteitä, mutta enemmän niitä hyviä puolia. Härkä on itsevarmempi ja itsenäisempi, mutta kuitenkin haluaa viettää aikaa yhdessä ja ilmoittelee miten menee, muistaa ja kunnioittaa minua. Ehkäpä sinäkin voisit löytää samanmerkkisenä (kauris, kuu-kalat, venus-vesimies-tyyppinä) härästä elämänkumppanin?;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe