...on kalat ja on kaikista miehistä ja merkeistä ollut miehekkäin, luotettavin, seksikkäin, romanttisin ja ihanin!! on saanut mun "hippulat vinkumaan"!! ymmärtäväinen, ahkera, tunteellinen ja suvaitsevainen ihminen. välillä vähän takertuvainen ja yli-mustasukkainen, mutta jos selittää kauniisti ja oikeassa tilanteessa sen häiritsevän, ymmärtää kyllä antaa periksi vähän.
tämä menee nyt vähän aiheen sivuun, mutta....oon todella rakastunut ja salaa mietin jo häitä!!!! iiiikkkkkkk!!!!!!! oon vasta 20!!! ja se 27!!! apuaaaaaa!!!!! auttakaa!!! pelottaa ja jännittää!!!!!! ollaan oltu 1 vuosi yhdessä...tosin etäsuhteessa...asutaan eri paikkakunnilla...on ihan epätodellinen tunne, en oo ikinä edes ajatellut, että voisin olla näin onnellinen!!!!! tiedän, että se rakastaa mua suunnattomasti ja niin myös minäkin, mutta...SILTI PELOTTAA!!! mulla on niin paljon toteuttamattomia haaveita ja kestääkö rakkaus ja meidän suhde ne, se pelottaa...oon fiksu, hyvännäköinen ja lämmin, joten ei olisi ongelmaa saada miestä ja maailmahan on miehiä täynnä, mutta ettäkö näin ihanaa?!?! en tiedä löytäisinkö enään samanlaista....mutta silti en tiedä, miten olla...omat tunteet ja järki on kovassa taistelussa keskenään ja joka päivä ajattelen eri tavalla...mutta silti se saa mun oloni niin hyväks joka kerta kun ollaan yhdessä...ehkä jonkun neuvo voisi antaa perspektiiviä?
MORE PISCES IN THE WORLD PLEASE!!!!!!!
MUN (kauriin)
2
724
Vastaukset
- minullakin
Itsekin seurustelin kalat-miehen kanssa n. 3 v.
Nykyisin olemme kavereita! Minunkin mieheni "oli" herkkä, romanttinen, luotettava, seksikäs... lisäksi meitä yhdisti yksi tärkeä asia elämässä: MUSIIKKI.
Mutta ajan kuluessa ahdistuin mustasukkaisuuteen (jopa omalle pienelle pojalleni!) ja siihen, etten
saanut juurikaan omaa aikaa - hän oli koko ajan kiinni minussa, jos ei muuten
- niin soitellen ja tekstaillen "all the time".
Moninkertaisena kauris-naisena (itselläni mm: venus vesimies/kuu kaloissa) AHDISTUIN!
Yhteiselämämme meni siihen, että hän "kuulusteli, nipotti ja motkotti"...
Venus-vesimiehenä ahdistuin lisää.
(Meillä oli kylläkin 350 km:n välimatka viikolla, näimme vain viikonloppuisin ja lomilla).
Tiedän, ettei ns. kauko-rakkaus sovi kaikille, mutta itse olin tyytyväinen, kun sain
hoitaa viikolla oman yritykseni asioita sekä olla pienen poikani kanssa).
Tulin siihen tulokseen, että ko. kalat-mies (en yleistä!) OLI MINULLE liian feminiininen persoona.
Kaipaan edelleenkin itsenäistä/miehekästä/herkkää/luottavaista ja luotettavaa miestä! Näköjään tällaisen itsenäisen moninkertaisen kauris-naisen tällaisten lisä-höysteiden kera on vaikea löytää sopivaa miestä itselleen... (toisin sanoen jokaisella omat heikkoudet ja vahvuudet ja jos ei toimi, niin ei toimi ;).
Tämä oli vain meidän tarinamme. On otettava huomioon, että kaikilla meillä on erilaiset lähtökohdat, elämän kokemukset ym:t.
TEILLE TOIVON KAIKKEA HYVÄÄ: RAKASTAKAA TOISIANNE TÄYSILLÄ, KUN SILTÄ TUNTUU, EI KANNATA PELÄTÄ JA MIETTIÄ ENEMPIÄ...- myös kauris, kuu kalat, ven...
Mulla myös oli kalatmies, meitä yhdisti aluksi monikin ihana asia, mutta ajan mittaa se mustasukkaisuus jne. alkoi ahdistamaan. Välillä tuli myös tunne, että olen jokin näyttelyesine, niin kauan kun olin siisti ja puunattu ja pidin suoraan sanottuna turpani kiinni kaikesta negatiivisesta. Kun tuli riitoja, ne oli hirveitä ja heijastelivat kaikkeen elämäämme, myös makuuhuoneessa, vaikka pari ensimmäistä vuotta suhteestamme olivat seksuaalisesti todella aktiivisia. Lopulta hermot petti siinä suhteessa, oltiin oltu yli 4 vuotta yhdessä. Minäkin toki toivon alkuperäiselle kaikkea ihanaa suhteeseen:) En halua maalata piruja seinille.
Nykyiseni on härkä ja olen ollut hänen kanssaan pidemmän aikaa kuin ensimmäisessä suhteessa (lähes 5 vuotta). Löysin nykyisestä kosolti samoja piirteitä, mutta enemmän niitä hyviä puolia. Härkä on itsevarmempi ja itsenäisempi, mutta kuitenkin haluaa viettää aikaa yhdessä ja ilmoittelee miten menee, muistaa ja kunnioittaa minua. Ehkäpä sinäkin voisit löytää samanmerkkisenä (kauris, kuu-kalat, venus-vesimies-tyyppinä) härästä elämänkumppanin?;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728