MUN (kauriin)

MIES...

   ...on kalat ja on kaikista miehistä ja merkeistä ollut miehekkäin, luotettavin, seksikkäin, romanttisin ja ihanin!! on saanut mun "hippulat vinkumaan"!! ymmärtäväinen, ahkera, tunteellinen ja suvaitsevainen ihminen. välillä vähän takertuvainen ja yli-mustasukkainen, mutta jos selittää kauniisti ja oikeassa tilanteessa sen häiritsevän, ymmärtää kyllä antaa periksi vähän.

tämä menee nyt vähän aiheen sivuun, mutta....oon todella rakastunut ja salaa mietin jo häitä!!!! iiiikkkkkkk!!!!!!! oon vasta 20!!! ja se 27!!! apuaaaaaa!!!!! auttakaa!!! pelottaa ja jännittää!!!!!! ollaan oltu 1 vuosi yhdessä...tosin etäsuhteessa...asutaan eri paikkakunnilla...on ihan epätodellinen tunne, en oo ikinä edes ajatellut, että voisin olla näin onnellinen!!!!! tiedän, että se rakastaa mua suunnattomasti ja niin myös minäkin, mutta...SILTI PELOTTAA!!! mulla on niin paljon toteuttamattomia haaveita ja kestääkö rakkaus ja meidän suhde ne, se pelottaa...oon fiksu, hyvännäköinen ja lämmin, joten ei olisi ongelmaa saada miestä ja maailmahan on miehiä täynnä, mutta ettäkö näin ihanaa?!?! en tiedä löytäisinkö enään samanlaista....mutta silti en tiedä, miten olla...omat tunteet ja järki on kovassa taistelussa keskenään ja joka päivä ajattelen eri tavalla...mutta silti se saa mun oloni niin hyväks joka kerta kun ollaan yhdessä...ehkä jonkun neuvo voisi antaa perspektiiviä?


MORE PISCES IN THE WORLD PLEASE!!!!!!!

4

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoohhh

      on miehiä joo ja vielä ihanampia – AINA tulee joku joka on ihanampi.

      Jäitä hattuun nyt molemmille vaan...ootte AIVAN liian nuoria sitoutumaan.

      • Vaakamimmi

        ...on raivostuttava tyyppi! Mutta ah niin ihana, rakas ja hyväntuoksuinen ja -näköinen. Aina myöhässä, viime tipassa, juopottelee, viivyttelee, on välillä hiljaa, välillä suuna päänä (hävettää!). Mutta viisas, lojaali ja uskollinen. Tekee puolestasi tarvittaessa kaiken - ja vielä enemmän lastesi ja anoppisi&äitisi puolesta. Sen parempaa, rakkaampaa ja raivostuttavampaa et löydä - eikä oikeasti ole tarviskaan!!!


    • Hauska sattuma

      Kuinka ollakaan, minulla oli sinun ikäisenäsi jokseenkin sama tilanne. Rakastuin elämäni ensimmäistä kertaa, samat taustatiedot, samat horrorskoopit. Täytyy kylläkin sanoa, että suvaitsevainen ja takertuvainen eivät soveltuneet exääni, mutta muuten näyttää kaikki samalta.

      Silloin olin lopulta ihan varma, että juttu kestää. Se kestikin monta vuotta. Luulimme kumpikin, että vanhenemme yhdessä. Lopulta kuitenkin oli selvää, että halusimme elämältä eri asioita ja elää ne asiat eri tavalla. Se kirkastui kummallekin vasta vuosien myötä, vaikka toki olimme erilaisia jo aluksi. Yhteiselo ei todellakaan onnistunut enää loppuvaiheessa.

      Olen nyt 32. Olen vanhempi ja viisaampi, tiedän itsekin, mitä haluan ja mikä ei sovi. Luulin tietäväni jo 20-vuotiaana, mutta en ihan tiennytkään. Tai ennemminkin en osannut lukea kumppaniani oikein enkä kuvitella tulevaisuutta.

      En silloin ajatellut olevani liian nuori, enkä oikeastaan ajattele niin nytkään. Meidän tapauksessamme se ei onnistunut, mutta olen varma, että monen muun tapauksessa se onnistuu. Nyt olen sen verran järkevämpi, että osaan lukea tietyt ennusmerkit. Tietyillä luonteill ei ole yhteistä tulevaisuutta. Näen sen nyt ja olen nähnyt jo pitkään, mutta ei se ollut ollenkaan selvää 11 vuotta sitten.

      Jälkiviisas ei voi oikeasti olla. Sillä hetkellä päätös löydä hynttyyt yhteen tuntui enemmän kuin oikealta. Naimisiin ei menty, mutta yhdessä asuttiin väliaikaisten etäsuhteilujen ohella oikeastaan tapaamispäivän yöstä lähtien eroon asti. Ei se kaduta, vaikka monesta muistosta tuleekin yhä vihaiseksi. Jos ei olisi aikoinaan ollut sitä suhdetta, olisi tapahtunut jotain ihan muuta. Mitä lie? En voi tietää. Loppu meni ihan löperiksi, mutta alussa oli paljon hyviä asioita, joita en kuitenkaan heti vaihtaisi pois.

    • IN THE WORLD PLEASE

      Kiitos kaikille vastanneille:) sain hieman helpotusta ongelmiini...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe