Mitenköhän on muilla haukut toipunut tuosta pienestä, ilkeästä operaatiosta?
Meidän tipsu poika leikattiin perjantaina ja vieläkään ei ole noussut neljälle tassulle. Välillä ottaa yhden tai kaksi askelta mutta sitten tippuu heti pyllylleen.
Nyt on kaksi yötä valvottu jo vallan...
Onko muilla ollut yhtä "mukavaa"?
Kastroinnista toipuminen
7
8879
Vastaukset
- tursia
Pistää miettimään, että onko siellä nyt enemmän kipua kuin pitäsi, vai jotain muuta...?
Olen leikkauttanut kolme koiraa ja kaksi kissaa, ja ne kaikki ovat toipuneet ihan parissa päivässä. Yleensä ensimmäinen päivä on mennyt ihan vaan lääketokkuran pois nukkumiseen. Toisena päivänä ne ovat olleet jo liikkeellä, tosin yleensä aika nolo ilme nassulla, ehkä osaksi pienestä kivusta, osaksi päässä olevan pöntön takia.
Mutta jalat ei ole mennyt alta keneltäkään. Ja yleensä ne ovat olleet iahn normaaleja jo paljon ennen tikkien poistoa.
Saihan hauvanne kipulääkettä muutamaksi päiväksi?- Pipi
Sai lääkettä kolmeksi päiväksi. Nyt illalla meni viimeinen...
Lisäksi on antibiootti menossa koska on esinahan tulehduskin pikkuisella :(
Lääkäri mietti että voi olla jonkinlaista "ahdistusta" että tekee ehkä kivusta pahemman mitä oikeasti on, mutta tuntuu kummalta kumminkin... Tänään otti pari kertaa pari, kolme askelta kun tuli tuttu lelu vastaan mutta siinä se sitten on ollutkin....
Huomenna soitetaan lääkärille koska halusi tietää miten menee. Selvitellään sitten jos jotain on... - Markus
Pipi kirjoitti:
Sai lääkettä kolmeksi päiväksi. Nyt illalla meni viimeinen...
Lisäksi on antibiootti menossa koska on esinahan tulehduskin pikkuisella :(
Lääkäri mietti että voi olla jonkinlaista "ahdistusta" että tekee ehkä kivusta pahemman mitä oikeasti on, mutta tuntuu kummalta kumminkin... Tänään otti pari kertaa pari, kolme askelta kun tuli tuttu lelu vastaan mutta siinä se sitten on ollutkin....
Huomenna soitetaan lääkärille koska halusi tietää miten menee. Selvitellään sitten jos jotain on...Soita lääkärille, mutta jos turvottaa tyhjiä pusseja, kylmällä vedellä huuhtelu auttaa.
- Huiti
Markus kirjoitti:
Soita lääkärille, mutta jos turvottaa tyhjiä pusseja, kylmällä vedellä huuhtelu auttaa.
leikattiin narttu viime elokuussa ja uros nyt tammikuussa. Ja molemmilla oli kauluri se ahdistuksen kohde etteivät voineet liikkua. Joten tekaisin housut molemmille ja piristyivät hetikohta. Vaikka uros mökötti selvästi pitempää, mutta liikku kuitenkin.
- Toipilas
... meidän 12 vuotias (!) koiramme kastroitiin viime perjantaina (18.5.), ja jo samana iltana käytiin pisuilla ja kakitkin tuli! Samalla leikattiin myös anaaliadenooma ja patti selästä, eli tikkejä on jopa kolmessa eri paikassa! Kipuja ei ole koiramme valittanut yhtään. Kipulääkettä määrättiin 4-5 päiväksi ja antibiootti kuuri myös meneillään.
Meillä siis ollaan ihan pirteitä ja hyvässä kunnossa, hyvä niin ja kiitos hyvän lääkärimme : ) !!! - Pipi
Eilen illalla kanssa oli poika saanut kovan paniikin ja oli potkinut jollain konstilla kaulurin pois... Siihen sitten asenneltiin sellainen housu systeemin.
Pikkuisen oli sentään jo parempaakin koska poitsu oli vähän jo nukkunutkin. Mutta oli myös paljon vain istunut, ja aamulla sama on jatkunut. Istuu...
Yöllä oli myös tullut isot pissat, täysin istualtaan.
Tänään illalla mennään taas käymään lääkärissä jos jotain selviäisi...- jkvgfolk
kuulostaa huolestuttavalle minulla uroksella 5pv kastraatiosta takana ja el pikkusen jo käveltiin kotiin 2pv vähä tokkuras mut silti tarpeet tehny ym. nyt iha normaali koiruus ja kipulääke ja antibiootit viikoksi vähä päälle pojalle.käännyppä toisen el puoleen jos ottaisi asian vakavemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497