Hei.. Kun kaikki nyt sanoo et jousimies ja kalat ei sovi yhteen.. Niin mulla nyt ainakin tällä hetkellä menee hyvin jousimiehen kanssa. Ja eikös jousimies ole ilma? Vai tuli? Kumppanini väittää olevansa ilma :DDD Ei meillä kyllä ole ikinä mitään ruusulla tanssimista ollut. :D Ennen olin toisen kalat horoskooppimerkin kanssa. Se MENI HYVIN!!! Suolsittelen kaloille Kaloja, rapua., härkää.. ja skorppioonia:D Kommentoikaa tähän jotain!!!
KUULKAAS! Kommentoikaa tähän jotain:D:D
8
1736
Vastaukset
- hmm...
Joo mut jos ei ole noin paljon itsestä kiinnostuneita miehiä, joista valita. Oon huomannut, että en voi tuijottaa vain horoskooppiin...jäisin taatusti yksin loppuelämäksi :).
- hauki on kala
Totta kalalle käy ihan hyvin rapu! Mut toisaalta mun mielestä parisuhteen onnistuminen ei oikeestaan perustu mihinkään horoskooppeihin. tarvitaan ripaus rakkautta ja monta saavillista kärsivällisyyttä. mun mielestä pitää pystyä ottamaan toinen huomioon ja pystyä puhumaan asioista. Jos keskinäinen kommunikaatio on hukassa, niin ei se suhdekaan toimi.
- fisuU
jousimies on tulen merkki. itse olen myös kala ja seurustellut kahden jousimiehen kanssa, ja oltiin kyllä aivan eri maailmoista. jousimies ei pysy yhtään paikoillaan ja antaa kaiken tulla mitä sylki suuhun tuo (mitä en voi sietää). eikä ymmärrä meidän kalojen herkkyyttä :) mutta tsemppiä teille, ei se ota jos ei annakaan!
- Piisami^^
Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.
- kala.m
Piisami^^ kirjoitti:
Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.
mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen
- Niin...
kala.m kirjoitti:
mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen
No siis. Mul ois tälläne kyssä.. Ku siis Mä oon kalat ja ihastus kaksone.. Onnaako?? Meil onn Kyl ollui hauskaa :D
- kala nainen 33
heips: kokemuksestani olen ollut naimisissa 15v. jousimiehen kanssa ei todella ole helppo sen kanssa, on monta kerta erottu ja palanut yhteen mutta olen aina joutunut kärsiä sen takia enkä ollut onnellinen, loppujen lopuksi kalat jättävät jousimiestä koska jousimiestä ei saa kiini koskaan turha yrittää:-) hyvää kesää
Kalat ja rapu natsaa mahtavasti =) Todella henk.kohtaista kokemusta asiasta =) Ja ollaan hyvin rakastuneita, 2 vuotta jo takana =) ja kohta 2 lastaki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244042Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35688
- 104647
- 134635