KUULKAAS! Kommentoikaa tähän jotain:D:D

Hihhuli*

Hei.. Kun kaikki nyt sanoo et jousimies ja kalat ei sovi yhteen.. Niin mulla nyt ainakin tällä hetkellä menee hyvin jousimiehen kanssa. Ja eikös jousimies ole ilma? Vai tuli? Kumppanini väittää olevansa ilma :DDD Ei meillä kyllä ole ikinä mitään ruusulla tanssimista ollut. :D Ennen olin toisen kalat horoskooppimerkin kanssa. Se MENI HYVIN!!! Suolsittelen kaloille Kaloja, rapua., härkää.. ja skorppioonia:D Kommentoikaa tähän jotain!!!

8

1754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

Joo mut jos ei ole noin paljon itsestä kiinnostuneita miehiä, joista valita. Oon huomannut, että en voi tuijottaa vain horoskooppiin...jäisin taatusti yksin loppuelämäksi :).

• hauki on kala

Totta kalalle käy ihan hyvin rapu! Mut toisaalta mun mielestä parisuhteen onnistuminen ei oikeestaan perustu mihinkään horoskooppeihin. tarvitaan ripaus rakkautta ja monta saavillista kärsivällisyyttä. mun mielestä pitää pystyä ottamaan toinen huomioon ja pystyä puhumaan asioista. Jos keskinäinen kommunikaatio on hukassa, niin ei se suhdekaan toimi.

• fisuU

jousimies on tulen merkki. itse olen myös kala ja seurustellut kahden jousimiehen kanssa, ja oltiin kyllä aivan eri maailmoista. jousimies ei pysy yhtään paikoillaan ja antaa kaiken tulla mitä sylki suuhun tuo (mitä en voi sietää). eikä ymmärrä meidän kalojen herkkyyttä :) mutta tsemppiä teille, ei se ota jos ei annakaan!

• Piisami^^

Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.

• kala.m
        Piisami^^ kirjoitti:

Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.

mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen

• Niin...
        kala.m kirjoitti:

mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen

No siis. Mul ois tälläne kyssä.. Ku siis Mä oon kalat ja ihastus kaksone.. Onnaako?? Meil onn Kyl ollui hauskaa :D

• kala nainen 33

heips: kokemuksestani olen ollut naimisissa 15v. jousimiehen kanssa ei todella ole helppo sen kanssa, on monta kerta erottu ja palanut yhteen mutta olen aina joutunut kärsiä sen takia enkä ollut onnellinen, loppujen lopuksi kalat jättävät jousimiestä koska jousimiestä ei saa kiini koskaan turha yrittää:-) hyvää kesää

• Kalat ja rapu natsaa mahtavasti =) Todella henk.kohtaista kokemusta asiasta =) Ja ollaan hyvin rakastuneita, 2 vuotta jo takana =) ja kohta 2 lastaki :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      208
      2575
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      96
      1804
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1621
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1475
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1328
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1098
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      977
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe