KUULKAAS! Kommentoikaa tähän jotain:D:D

Hihhuli*

Hei.. Kun kaikki nyt sanoo et jousimies ja kalat ei sovi yhteen.. Niin mulla nyt ainakin tällä hetkellä menee hyvin jousimiehen kanssa. Ja eikös jousimies ole ilma? Vai tuli? Kumppanini väittää olevansa ilma :DDD Ei meillä kyllä ole ikinä mitään ruusulla tanssimista ollut. :D Ennen olin toisen kalat horoskooppimerkin kanssa. Se MENI HYVIN!!! Suolsittelen kaloille Kaloja, rapua., härkää.. ja skorppioonia:D Kommentoikaa tähän jotain!!!

8

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      Joo mut jos ei ole noin paljon itsestä kiinnostuneita miehiä, joista valita. Oon huomannut, että en voi tuijottaa vain horoskooppiin...jäisin taatusti yksin loppuelämäksi :).

    • hauki on kala

      Totta kalalle käy ihan hyvin rapu! Mut toisaalta mun mielestä parisuhteen onnistuminen ei oikeestaan perustu mihinkään horoskooppeihin. tarvitaan ripaus rakkautta ja monta saavillista kärsivällisyyttä. mun mielestä pitää pystyä ottamaan toinen huomioon ja pystyä puhumaan asioista. Jos keskinäinen kommunikaatio on hukassa, niin ei se suhdekaan toimi.

    • fisuU

      jousimies on tulen merkki. itse olen myös kala ja seurustellut kahden jousimiehen kanssa, ja oltiin kyllä aivan eri maailmoista. jousimies ei pysy yhtään paikoillaan ja antaa kaiken tulla mitä sylki suuhun tuo (mitä en voi sietää). eikä ymmärrä meidän kalojen herkkyyttä :) mutta tsemppiä teille, ei se ota jos ei annakaan!

      • Piisami^^

        Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.


      • kala.m
        Piisami^^ kirjoitti:

        Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.

        mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen


      • Niin...
        kala.m kirjoitti:

        mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen

        No siis. Mul ois tälläne kyssä.. Ku siis Mä oon kalat ja ihastus kaksone.. Onnaako?? Meil onn Kyl ollui hauskaa :D


    • kala nainen 33

      heips: kokemuksestani olen ollut naimisissa 15v. jousimiehen kanssa ei todella ole helppo sen kanssa, on monta kerta erottu ja palanut yhteen mutta olen aina joutunut kärsiä sen takia enkä ollut onnellinen, loppujen lopuksi kalat jättävät jousimiestä koska jousimiestä ei saa kiini koskaan turha yrittää:-) hyvää kesää

    • Kalat ja rapu natsaa mahtavasti =) Todella henk.kohtaista kokemusta asiasta =) Ja ollaan hyvin rakastuneita, 2 vuotta jo takana =) ja kohta 2 lastaki :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe