KUULKAAS! Kommentoikaa tähän jotain:D:D

Hihhuli*

Hei.. Kun kaikki nyt sanoo et jousimies ja kalat ei sovi yhteen.. Niin mulla nyt ainakin tällä hetkellä menee hyvin jousimiehen kanssa. Ja eikös jousimies ole ilma? Vai tuli? Kumppanini väittää olevansa ilma :DDD Ei meillä kyllä ole ikinä mitään ruusulla tanssimista ollut. :D Ennen olin toisen kalat horoskooppimerkin kanssa. Se MENI HYVIN!!! Suolsittelen kaloille Kaloja, rapua., härkää.. ja skorppioonia:D Kommentoikaa tähän jotain!!!

8

1819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

Joo mut jos ei ole noin paljon itsestä kiinnostuneita miehiä, joista valita. Oon huomannut, että en voi tuijottaa vain horoskooppiin...jäisin taatusti yksin loppuelämäksi :).

• hauki on kala

Totta kalalle käy ihan hyvin rapu! Mut toisaalta mun mielestä parisuhteen onnistuminen ei oikeestaan perustu mihinkään horoskooppeihin. tarvitaan ripaus rakkautta ja monta saavillista kärsivällisyyttä. mun mielestä pitää pystyä ottamaan toinen huomioon ja pystyä puhumaan asioista. Jos keskinäinen kommunikaatio on hukassa, niin ei se suhdekaan toimi.

• fisuU

jousimies on tulen merkki. itse olen myös kala ja seurustellut kahden jousimiehen kanssa, ja oltiin kyllä aivan eri maailmoista. jousimies ei pysy yhtään paikoillaan ja antaa kaiken tulla mitä sylki suuhun tuo (mitä en voi sietää). eikä ymmärrä meidän kalojen herkkyyttä :) mutta tsemppiä teille, ei se ota jos ei annakaan!

• Piisami^^

Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.

• kala.m
        Piisami^^ kirjoitti:

Kiitos :) Tällä hetkellä meillä kyllä menee surkeasti.. :(( Tämä minun poikäystäväni ei luota muhun ollenkaan ;( Heti oon kuulemma pettäny sitä jos en oo sen luona kiehnäämäs.. Ärgh.

mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen

• Niin...
        kala.m kirjoitti:

mä kala juu rakas härkä..sanoisin näin...aivan ihanasti sopii yhteen. on ollut kyl riitoi mut nehän kuuluupi liittoon kuin liittoon. jaksaa kuunnella toista ja antaa anteeksi virheensä jos on ollut vääräs?? pitää vain hyväksyä toinen sellaisena kuin on ja rakastaa ja kunnioittaa koko sydämmestään. et silleen

No siis. Mul ois tälläne kyssä.. Ku siis Mä oon kalat ja ihastus kaksone.. Onnaako?? Meil onn Kyl ollui hauskaa :D

• kala nainen 33

heips: kokemuksestani olen ollut naimisissa 15v. jousimiehen kanssa ei todella ole helppo sen kanssa, on monta kerta erottu ja palanut yhteen mutta olen aina joutunut kärsiä sen takia enkä ollut onnellinen, loppujen lopuksi kalat jättävät jousimiestä koska jousimiestä ei saa kiini koskaan turha yrittää:-) hyvää kesää

• Kalat ja rapu natsaa mahtavasti =) Todella henk.kohtaista kokemusta asiasta =) Ja ollaan hyvin rakastuneita, 2 vuotta jo takana =) ja kohta 2 lastaki :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe