odotanko vielä??

jalokärhö

Laitoin viime kesänä 4 jalokärhöä kukkapenkkiin. Leikkasin ne kaikki keväällä alas kun olivat nii rumia..
Noin 3 viikkoa sitten yhdessä aloi näkyä elämää ja seuraavassa n.2 viikkoa sitten.

Vieläkö on toivoa että loput 2 lähtisi kasvamaan?

Ostin valmiiksi 3 uutta jalokärhöä, jotka laitan kuolleiden tilalle tai jos ne lähtee vielä kasvuun ni uusille on kyllä toinenkin paikka :)

Voiko jostain olla "lähes varma" mistä tiedän että voin kaivaa vanhat pois?

3

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flamini

      Nuo kärhöt ovat siitä ihmeellisiä, että samassa paikassa kasvavat kaksi samanlaista voivat joko selvitä tai sitten ei.Tai toinen talvehtii ja toinen ei.
      Vaihda vaan uudet jos ei yhtään näy silmuja, todennäköisesti talvi vei nuo taimet.
      Voit tietenkin vähän rapsia multaa niiden juurilta ja katsoa onko siellä silmuja.
      Onneksi nuo ovat halpoja taimia.

      • ellit

        Jalokärhöt tulevat kyllä aikas myöhään pintaan, minä vielä katselisin,nythän on vasta toukokuu. ´Voit tehdä niinkuin flamini sanoi,rapsuta multaa juurelta,näet onko minkäänlaista itua tulemassa, mutta varovasti, etteivät mene poikki,jos siellä jotain on.


    • jalokärhö

      Kiitos neuvoista!
      Ehkä sitten maltan vielä odottaa.. vähäsen ainaki.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe