Millainen on tämä auto käyttöautoksi / harrasteautoksi? Kertokaa mallista ja sen hyvät ja huonot puolet. Onko jotain nettipalstoja tuolle mallille?
Dodge Aries
2
757
Vastaukset
- jaaa-a
eli kansanauto.etuvetoinen ja 2,2l aneemisella 4lla tai vähän miehekkäämmällä 2,6l kutosella.käyttöautoksi varmaan ihan ollut usa:ssa käytännöllinen.nyt vanha,janoinen ja yksilöstä kunto kiinni..korimalleja 2d,4d ja farmari sekä avomallejakin tehty!siis jos harrasteautoo tommoisesta haluat niin avo!tai edes 2d.eivät edes avot minkäänarvoisia jenkkilässä, että tiedä sitten paljonko noihin muihin karvalakkimalleihin kannattaa investoida koska pikuautoja ,antaako ruosteinen suomi-sedan vastinetta ja ihan metrimitoituksella jo...jopa aspen ja volare ihan eri luokkaa kyydeiltään ja koneiltaan 3,8l 6-nen-5,2 v8-5,9 v8.valitettavasti yhteenvetona vois sanoa että huonolaatuinen perusauto ilman näköä ,kokoa tai tehoa poislukien nätti avomalli!toki mopar performancelta palikkaa löytyy jos tommoisesta aikoo kulkevaisen saada...euroja vaan tiskiin aikalailla=(
- jerkkuli
Minun täytyy olla masokisti ,koska olen omistanut kaksi ariesta -81 2.2manuaali ja 88 2.2le autom molemmat oli tunteella ajatellen maailman parhaita autoja mutta todellisuudessa aivan paskoja huoltamattomia ruosteisia "kasoja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951