MIksi tänään liputetaan?

Miksiköhän tänään liputetaan kun mun mielestä ei ole mikään liputuspäivä, ainakin täällä Espoossa on meidän pihalla ja naapuripihoissa liput salossa.
96779
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Kaatuneitten muistopäivä on toukokuun kolmas sunnuntai.

Äänestä

alavus

Äänestä

Ruotsalaisuuden päivä

Äänestä

Kansallinen veteraanipäivä

Äänestä

Aleksis Kiven päivä

Äänestä

Minulla semmonen kysymys jutusta mistä ihan kummissani ja hämmentynyt että miksihän ei aattoina liputuspäivät esim. juhannusaattona?

Äänestä

niin kun esim. sitten juhannusaattona?

Äänestä
  • Juhannusaattona klo 18 alkaa liputus ja lippu saa olla tangossa koko yön juhannuspäivään klo 20 saakka.
    Juhannus on ainoa liputuspäivä, jolloin liputusaika on yön yli.

Äänestä

Jos mitään yllättävää ei tapahdu niin vuoden 2022 osalta liputukset on ohi.

https://docdro.id/jOscFFt

Muistathan pestä lipun hyvän sään aikana ennen kuin uusi vuosi ja seuraava liputuspäivä viimeistään helmikuussa koittaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Meikkis kirjoitti:

Miksiköhän tänään liputetaan kun mun mielestä ei ole mikään liputuspäivä, ainakin täällä Espoossa on meidän pihalla ja naapuripihoissa liput salossa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu