Miksiköhän tänään liputetaan kun mun mielestä ei ole mikään liputuspäivä, ainakin täällä Espoossa on meidän pihalla ja naapuripihoissa liput salossa.
MIksi tänään liputetaan?
9
6633
Vastaukset
- on kaatuneitten
Kaatuneitten muistopäivä on toukokuun kolmas sunnuntai.
- rikuio
alavus
- juuso s
Ruotsalaisuuden päivä
- mäkin
Kansallinen veteraanipäivä
- minä
Aleksis Kiven päivä
- Anonyymi
Minulla semmonen kysymys jutusta mistä ihan kummissani ja hämmentynyt että miksihän ei aattoina liputuspäivät esim. juhannusaattona?
- Anonyymi
niin kun esim. sitten juhannusaattona?
- Anonyymi
Juhannusaattona klo 18 alkaa liputus ja lippu saa olla tangossa koko yön juhannuspäivään klo 20 saakka.
Juhannus on ainoa liputuspäivä, jolloin liputusaika on yön yli.
- Anonyymi
Jos mitään yllättävää ei tapahdu niin vuoden 2022 osalta liputukset on ohi.
https://docdro.id/jOscFFt
Muistathan pestä lipun hyvän sään aikana ennen kuin uusi vuosi ja seuraava liputuspäivä viimeistään helmikuussa koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314204
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344027- 583634
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans253481- 823460
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542795
- 212556
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294