Olenko vaaka vai neitsyt?

tietämätön555

Olen syntynyt 24.9 n. 13.00-14.00 aikoihin

9

1226

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

neitsyt olet horoskoopiltas

• juupijoo

olet vaaka.

• oot

vaaka alkaa 24.9

• alkaa

päivää aiemmin..

Hiukan vaihtelee mitä lehtien horroskooppipalstoilla väitetään. Itsekin luulin olevani neitsyt, mutta kun yritin selvittää nousevaa merkkiäni, selvisi myös että aurinkomerkkini on vaaka. Olen syntynyt 23.9. klo 16:20

• Vaaka olet,vaakojen aika alkaa 23.9

• pöljä,,,

mikä mä sitte oon ku oon syntyny 23.9 klo 06.00

• selvää ottanut

Hei!

Selvittelin omalta kohdaltani samantyyppistä ongelmaa joskus aikoinaan. Olen syntynyt 23.10. illalla ja joissain lehdissä/kirjoissa tuo päivä on selvästi vaaka, toisissa jo skorpioni. Kysyin asiaa SoneraPlazan horoskooppikeskustelussa ja mulle vastattiin, että merkkini riippuu siitä, milloin syntymävuonnani aurinko on siirtynyt vaa'asta skorpioniin. Rajoilla olevissa päivissä heittoa voi olla kaiketi selvästikin, se ei mene tarkalleen päivämäärän vaihtumisen mukaan. Oma tarkka syntymäaikani osoitti minulle merkiksi vaa'an, kaksi tuntia myöhemmin olisin jo ollut skorpioni vaikka päivämäärä ei olisi vielä vaihtunutkaan... Lehdissähän tällaiseen tarkkuuteen ei tietenkään päästä.

Millainen merkitys sillä sitten on ja kuinka paljon horoskooppiin uskoo, se onkin jo toinen juttu ja jokaisen oma asia.

• ammmaaa

jeps, olet vaaka. olen itsekkin syntynyt samana päivänä kuin sinä ja vaaka olen itsekkin :)

• jeeeeeees

vaaka oot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      141
      1040
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      976
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      43
      858
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      755
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      717
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      60
      664
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      599
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      585
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      577
    Aihe