Olen syntynyt 24.9 n. 13.00-14.00 aikoihin
Olenko vaaka vai neitsyt?
9
1222
Vastaukset
- olet
neitsyt olet horoskoopiltas
- juupijoo
olet vaaka.
- oot
vaaka alkaa 24.9
- alkaa
päivää aiemmin..
Hiukan vaihtelee mitä lehtien horroskooppipalstoilla väitetään. Itsekin luulin olevani neitsyt, mutta kun yritin selvittää nousevaa merkkiäni, selvisi myös että aurinkomerkkini on vaaka. Olen syntynyt 23.9. klo 16:20- pöljä,,,
mikä mä sitte oon ku oon syntyny 23.9 klo 06.00
- selvää ottanut
Hei!
Selvittelin omalta kohdaltani samantyyppistä ongelmaa joskus aikoinaan. Olen syntynyt 23.10. illalla ja joissain lehdissä/kirjoissa tuo päivä on selvästi vaaka, toisissa jo skorpioni. Kysyin asiaa SoneraPlazan horoskooppikeskustelussa ja mulle vastattiin, että merkkini riippuu siitä, milloin syntymävuonnani aurinko on siirtynyt vaa'asta skorpioniin. Rajoilla olevissa päivissä heittoa voi olla kaiketi selvästikin, se ei mene tarkalleen päivämäärän vaihtumisen mukaan. Oma tarkka syntymäaikani osoitti minulle merkiksi vaa'an, kaksi tuntia myöhemmin olisin jo ollut skorpioni vaikka päivämäärä ei olisi vielä vaihtunutkaan... Lehdissähän tällaiseen tarkkuuteen ei tietenkään päästä.
Millainen merkitys sillä sitten on ja kuinka paljon horoskooppiin uskoo, se onkin jo toinen juttu ja jokaisen oma asia. - ammmaaa
jeps, olet vaaka. olen itsekkin syntynyt samana päivänä kuin sinä ja vaaka olen itsekkin :)
- jeeeeeees
vaaka oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938