Minulla on tällä hetkellä kaksi Kavat mallista merikajakkia työn alla. Teen ne rimaepoksimenetelmällä. Puuna käytän kuusta. Aion myydä toisen kajakin. Hintaa sillä 1200 euroa. Kajakki valmistuu syksyksi. Onko kiinnostuneita? Ota yhteyttä partanenjuho at haukivuorelainen piste com
Olen seurannut netissä käsityönä tehtyjen kajakkien hintoja. Ne pyörivät 2500 euron hujakoissa. Siispä 1200 euroa ei ole mitään!
Myydään merikajakki
kajakinrakentaja
4
901
Vastaukset
- Epoxi
Ei varmaankaan kun tarvikkeet maksaa 300-400 euroo.
- kajakinrakentaja
Mitä meinaat? Luuletko, että porukka tekee huvikseen kanootteja ja jättää oman työnsä hinnoittelematta?
- Epoxi
kajakinrakentaja kirjoitti:
Mitä meinaat? Luuletko, että porukka tekee huvikseen kanootteja ja jättää oman työnsä hinnoittelematta?
No en tietenkään.Kateuttani vinoilen.Vituttaa se viikon hiominen.
- sanoa?
Ossatko muuten sanoa voiko petsata tai vahata jos päälle tulee epoksi/lasikuitu?
Joku väitti että epoksi sotkee petsauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261