Hei, olen vähän taitamattomampi(?) ennustaja, mutta ennustukseni ovat menneet ihmeen usein varsin oikeaan. En ole ennustanut taroteilla kuin kerran itselleni kun taas tavallisella korttipakalla minulla on monen vuoden kokemus, mutta ikäväkseni hävitin tavallisten korttien tulkinnat, joilla valtaosa ennustuksista meni oikein. Olen myöskin käsittänyt tarotien olevan hiukan voimallisemmat.
Ystäväni on nyt sydämmen asioissa eksyksissä. Tiedän, etten oikeastaan saisi sekaantua asiaan tällaisella hömpällä, mutta ennustin nykyisen tilanteen koittavan täsmälleen samanlaisena kolmisen vuotta sitten ja jos kaikki menee edelleenkin kaavojen mukaan ratkaisun hetki on lähellä. En muistanut ennustusta kuin vasta viime päivinä ja taannoin kerroin sen hänelle erittäin lyhyesti ja tulkinnanvaraisesti, sillä en todellakaan halunut kertoa, että hänellä tulee olemaan vastaisuudessa isoja ongelmia miesten kanssa.
Nyt kun muistutin moisesta emme kumpikaan muista mitä ratkaisuksi neuvottiin ja sen verran kun ystävääni tunnen, hän haluaa minulta "uusinnan". Mikä siis olisi paras mahdollinen kuvio rakkauden asioissa?
Tietyt ennustustekniikat
CrystalTear
1
663
Vastaukset
- kortteihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982