Siivoojatäti

Kiihottaa

Meidän metalliverstaalla on eräs vanhempi todella isorintainen siistijä ,Riitta. Uskomattoman seksikäs. Sitä vahdataan kilpaa. Silloin tällöin hän jää toimihenkilöiden työtilaa siivoamaan illaksi. Mietin suunnitelmaa, miten pääsis liiveihin. Ajattelin, et suoraan asiaan vaan. Seuraavalla kerralla kun hän oli siivoamassa. menin kopioimaan paprerita. Keräsin rohkeutta ja menin siivoajan luo ja suutelin häntä. Riitta työnsi mut pois ja sanoi"mitä ihmettä sä oikein teet mähän voisin olla sun äitis". Vittu, et hävetti. Mä sanoin, et " oot hirmu seksikäs ja mä haluaisin rakastella sua". Riitta vaan sano et "höpö höpö". Mä lähin häpeissäni pois ja kirosin, et ny vasta mokasin. Olin hetken koneellani ja puhelimeni soi. Vastasin.
- Riitta täällä hei. Anteeksi et olin niin tyly. Tuu tänne toimiston vessaan, niin mä hyvitän sen sulle.
Mähän lähin viivana, pääsin vessaan sisään ja siellä riitta oli. Riitta kysyi, et mitä sä haluaisit? Mä en sanonu mitään, aloin vaan suudella riittaa. Riisuin hänet alasti ja samoin itseni. Riitta laskeutui pöntölle istumaan ja alkoi imeä munaani. Hän runkkasi ja imi. Mä sanoin et kohta tulee jos jatkat. Hän sanoi, et anna tulla vaan. Mä otan sen suuhun. Mä sanoin, et haluaisin mieluummin rakastella. Riitta sanoi, et hän ei oo koskaan ollu uskoton miehelleen, et sopiiko et panisin häntä vaikka peppuun. Mä olin seota onnesta. Siis hemmetti. Mä pääsin panemaan uskomattoman seksikästä vähän alle viisikymppistä naista anaaliin työmaan vessassa. Pistin käsirasvaa reirusti kulliini ja aloin lykätä sitä peräaukkoon. Riitta ähkäisi, kun kulli muljahti sisään. Aloitin lyjjimään munaa sisään ja puristelin samalla niitä mahtavia tissejä. Kohta mälli lensi perseen perukoille ja orkku oli mahtava. Vedin kullin pois ja riitta halusi vielä pestä sen. Siinä kun riitta sitä huolella pesi, alkoi muna taas seistä. Riitta sanoi, et sullahan terhakas muna on ja alkoi runkata sitä. hän runkkas todella hyvin eri tahteja pitäen. hetken päästä sanoin et kohta tulee. juuri ennen laukeamista Riitta lykkäsi yllättäen rasvaisen sormensa anaaliini sain valtavan orkun ja huusin nautinnosta. Polveni oikein tärisi, kun muna sykkien ruiskin spermaa lavuaariin. Riitta hyväili peräaukosta samalla eturauhasta. Sit jo pelkäsin et toivottavasti ketään ei ollu toimistossa. Riitta veti hiljaa sormensa ulos ja pesi munani uudelleen. Riitta sanoi, et "nyt pitäs olla tyydytetty". Mä sanoin heti, et saanko tuon vielä myöhemminkin. Riitta vastasi salaperäisesti, et "katsotaan jos olet kiltisti". Mä menin jatkaan työtäni. Kyllä oon runkannu usein, ajatellen sitä iltaa. En ole sen jälkeen vielä uutta kertaa saanut, mutta oon saanu niitä rintoja kyllä hyväillä.

0

15284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1757
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1567
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1273
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        745
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        727
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        688
      Aihe