Löysin vihdoin ja viimein Hong Kongin puutarhapuolelta pienen suihkulähteen (jollaista olin etsinyt vaikkas mistä...) ja kun kotona avasin paketin, ohjessa luki "VAIN SISÄKÄYTTÖÖN".
Olin siis ajatellut laittaa sen ulos katetulle terassille.
Ajattelin paluattaa koko hökötyksen ja mainita heille muutaman sanasen kun sitten mieheni kuuli kiroamiseni ja tuli katsomaan suihkulähteen pumppua ja johtosysteemiä.
Hän tuli siihen tuloskseen että sen voi kuitenkin laittaa ulos.
Mitä eroa on noilla sisä ja ulkokäyttöön tarkoitetuilla pulputtimilla?
Mitä nyt voi tapahtua kun se sisäkäyttöön tarkoitettu on ulkona?
Vesi kylläkin roiskuu sen verran paljon että en kyllä sisälle tuota uskaltaisi laittaa!
Mitä voi tapahtua
sisäallas ulos?
1
381
Vastaukset
- pms68
itse ostin joskus prismasta terassille pienen ihanan pulputtimen ja sama juttu. Meilläkin useampikin hemmo katseli ja ihmettli miksei sopisi ulos. Pumppuhan on aina vedenkestävä joten siitä ei voi ola kiinni joten jäljelle jää materiaali. Ilmeisesti ei ole varmaa sen kestosta vaikka meillä se on ollut monta vuotta jo pihavajassa säilössä ja ehjänä edelleen. Kuitenkin senverran kahjo ja varovainen ajattelin olla, että laitoin vikavirtasuojan pumpun j apistorasian väliin varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841726- 431369
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191160Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831068Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2431052- 54910
- 62904
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890- 34834
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!35814