pohjoisnavalta tai etelänavalta toiselle? haluu faktaa???Pliis?
onko joku
3
2018
Vastaukset
- toki
nimittäin minä
- mietiskeljä vaan
miten kukaan voi kävellä / juosta yhtä mittaa navalta toiselle. vai onko siihen väliin viime yönä ilmestynyt joku uusi harjanne tai silta?
- henkilöä löytyy
tällä hetkellä elossa, joka on käynyt sekä etelänavalla, että pohjoisnavalla. Jos vielä rajataan pois ne, jotka ovat nimenomaan napatutkijoita sekä sotilaallisten retkikuntien/alusten jäseniä, niin vähiin jää joukko. Minä tunnen yhden, joka on siviilinä käynyt etelänavalla ja voin sanoa, että tunnen (olen ainakin kätellyt) erästä toista joka on julkisuuden henkilönä käynyt pohjoisnavalla. Repiikö joku paremmaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454107- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154988Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 90913
- 80788
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782