Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta ihan samanlaiset vekit naamassa kuin tavallisellakin tyynyllä.
Tyyny ja rypyt
9
1125
Vastaukset
- -???-
En ymmärrä? Onks tää jokin herja? Ei mulle ainakaan tuu minkäänlaisia ryppyjä nukkuessa. Päin vastoin. Nekin vähät on oikenee yön aikana.
Jospa koklaisit nukkua iliman tyynyy, sillon ei ainakaa tule potkurinurrii pitkittäin ei poikittain :))) Ja se Lehmäntissivoije Tummeli...soon hyvvee ryppyvoijetta ;))))))
Mukavoo alakanutta viikkoosellainen tyyny löytyy, mistä ei jää ryppyjä silmän ympärille, niin laittakaa heti viestiä tänne, sillä sellainen on saatava :O
- Alma Naakka
Kerää "tyynyä" tasaisesti ympäri rapistuvaa roppaa, ryppyjä ei huomaa ....... hehetystä :D
Miul on vieruskaverina semmonen jättityyny...ja iha omatekemä...se kyl sua aikaseks jo isoja monttuja ko ei kohikllee satu...Mut sitten kiireesti aamul Tummelpurkil ja joha rypyt ja montut suoristuu...On entistä ehomp ja komiamp ;)))))
Terveisin Tummelfani :)))))
esitteli kerran erään naikkosen jolla oli ryppyongelma.Hän oli päätynyt siihen tulokseen,että kun ei hymyile ei tule ryppyjäkään.
Sulla on liian mukavaa nukkuessasi,siitä ne rypyt tulee.Tukka kireälle ponnarille ja selälleen nukkumaan ;D
Eikös silmän sivuviikset monesti nopeuta ilmestymistään silmien siristelemisestä (likinäkö), nauramisesta, liiasta auringon palvonnasta ja tupakan käryttämisestä...
Ihon kimmoisuutta voi lisätä kosmetiikan keinoin.
Ryppyjä tulee varmasti ihan yksilölliseen "perimätahtiinkin"...tyynyn aiheuttamat pysty ym. painanteet katoavat itsestään päivän mittaan, mikäli kimmoisuutta löytyy.- pippur-liisa
...ei olisi ryppyisiä ihmisiä!
No, itse olen todennut, että mahallaan nukkuminen ja salmiakin syönti kyllä aiheuttavat ikävyyksiä seuraavana aamuna peiliin katsoessa. Turvotus toki lähtee, kun juo vettä ja lähtee ulos ulkoilemaan.
Luoja on ollut viisas: 40 iässä lähinäkö onneksi heikkenee sen verran ettei kaikkea huomaa. Ei kannata laittaa lukulaseja päähän heti kylpyhuoneessa.
Ja muuten: minä en ole koskaan tavannut ihmistä, jonka mukavuus tai fiksuus olisi ryppyjen takia tuntunut pienemmältä. Hymyä huuleen, ei niitä sun ryppyjä niin monet tuijota! - ojentaja
Ainoa keino on oppia nukkumaan selällään. Jollei se onnistu, pitää olla tyyny, johon voi kädellään tehdä silmän kohdalle kuopan aina kun kääntyy, niin että silmänympärysiho ei kosketa tyynyä. Olen oppinut tuollaiseen ihan alitajuisesti. Ei tosin auta sataprosenttisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801788
- 921618
- 691613
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k71111- 80978
- 94965
- 71945
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65867