Tyyny ja rypyt

Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta ihan samanlaiset vekit naamassa kuin tavallisellakin tyynyllä.

5

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannie

Ystävättärelläni (39v) on sama "ongelma", mutta se johtuu kuulemma siitä, että hän nukkuu paljon kyljellään ja mahallaan, jolloin kasvojen iho venyy ja menee ryppyyn mm. juuri silmäkulmista. Välttääkseen täysin ihon rypistymisen nukkumisen aikana, hänen pitäisi opetella nukkumaan vain selällään.
      Ehkä sulla on sama juttu, tai jos rypyt näyttää tulevan kankaasta, niin ei sekään ole tyynyn vika vaan tyynyliinan.

• 46464646464646

Jouduin lopettamaan mahallaan nukkumisen kun naamassa oli hiihtolatu aamulla, ja ei muuten heti palaudu... Harmittavaa, kun mahallaan nukkuminen on niin ihanaa.

Minulla on tullut mahallaan ja kyljellään nukkumisesta urat dekolteealueelle. Varmasti johtuu siitä, että tuli otettua kesäisin aurinkoa ja kimmoisuus on vähentynyt myös iän myötä. Ei muuta kuin lehmänkello kaulaan niin rypyt ei näy jos on avoinaisempi pusero.

Ei kai kukaan jaksa selällään nukkua koko yötä, tulee paikat kipeiksi?

Ei saa syödä hyvää, ei saa juoda alkoholia, ei saa nukkua mahallaan, ei saa ja ei saa

• Juormunaama

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

• 46464646464646
        Juormunaama kirjoitti:

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

• 46464646464646
        46464646464646 kirjoitti:

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

tuota kirjoitusasua. Täytyisi hyödyntää esikatselua. Eli tehtiin leikkauksia joidenka jälkeen ei saanut kääntyä mahalleen.

Noin se piti mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      132
      3093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2104
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1795
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      22
      1682
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      120
      1655
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1335
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1129
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1035
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      47
      995
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      917
    Aihe