Tyyny ja rypyt

Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta ihan samanlaiset vekit naamassa kuin tavallisellakin tyynyllä.

5

1659

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannie

Ystävättärelläni (39v) on sama "ongelma", mutta se johtuu kuulemma siitä, että hän nukkuu paljon kyljellään ja mahallaan, jolloin kasvojen iho venyy ja menee ryppyyn mm. juuri silmäkulmista. Välttääkseen täysin ihon rypistymisen nukkumisen aikana, hänen pitäisi opetella nukkumaan vain selällään.
      Ehkä sulla on sama juttu, tai jos rypyt näyttää tulevan kankaasta, niin ei sekään ole tyynyn vika vaan tyynyliinan.

• 46464646464646

Jouduin lopettamaan mahallaan nukkumisen kun naamassa oli hiihtolatu aamulla, ja ei muuten heti palaudu... Harmittavaa, kun mahallaan nukkuminen on niin ihanaa.

Minulla on tullut mahallaan ja kyljellään nukkumisesta urat dekolteealueelle. Varmasti johtuu siitä, että tuli otettua kesäisin aurinkoa ja kimmoisuus on vähentynyt myös iän myötä. Ei muuta kuin lehmänkello kaulaan niin rypyt ei näy jos on avoinaisempi pusero.

Ei kai kukaan jaksa selällään nukkua koko yötä, tulee paikat kipeiksi?

Ei saa syödä hyvää, ei saa juoda alkoholia, ei saa nukkua mahallaan, ei saa ja ei saa

• Juormunaama

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

• 46464646464646
        Juormunaama kirjoitti:

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

• 46464646464646
        46464646464646 kirjoitti:

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

tuota kirjoitusasua. Täytyisi hyödyntää esikatselua. Eli tehtiin leikkauksia joidenka jälkeen ei saanut kääntyä mahalleen.

Noin se piti mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1822
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      966
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      864
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      98
      834
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe