Tyyny ja rypyt

Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta ihan samanlaiset vekit naamassa kuin tavallisellakin tyynyllä.

5

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannie

Ystävättärelläni (39v) on sama "ongelma", mutta se johtuu kuulemma siitä, että hän nukkuu paljon kyljellään ja mahallaan, jolloin kasvojen iho venyy ja menee ryppyyn mm. juuri silmäkulmista. Välttääkseen täysin ihon rypistymisen nukkumisen aikana, hänen pitäisi opetella nukkumaan vain selällään.
      Ehkä sulla on sama juttu, tai jos rypyt näyttää tulevan kankaasta, niin ei sekään ole tyynyn vika vaan tyynyliinan.

• 46464646464646

Jouduin lopettamaan mahallaan nukkumisen kun naamassa oli hiihtolatu aamulla, ja ei muuten heti palaudu... Harmittavaa, kun mahallaan nukkuminen on niin ihanaa.

Minulla on tullut mahallaan ja kyljellään nukkumisesta urat dekolteealueelle. Varmasti johtuu siitä, että tuli otettua kesäisin aurinkoa ja kimmoisuus on vähentynyt myös iän myötä. Ei muuta kuin lehmänkello kaulaan niin rypyt ei näy jos on avoinaisempi pusero.

Ei kai kukaan jaksa selällään nukkua koko yötä, tulee paikat kipeiksi?

Ei saa syödä hyvää, ei saa juoda alkoholia, ei saa nukkua mahallaan, ei saa ja ei saa

• Juormunaama

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

• 46464646464646
        Juormunaama kirjoitti:

Miten onnistuit tuossa nukkuma-asennon muuttamisessa? Minä myös olen koko "pienen" ikäni nukkunut parhaiten mahallani ja olen kyllä oppinut NUKAHTAMAAN selälläni, mutta herään aina mahaltani naama juormuisena.

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

• 46464646464646
        46464646464646 kirjoitti:

Hei

Täytyy tehdä totaalinen päätös niin, että se jää alitajuntaan. Vaikka olen rakastanut mahallaan nukkumista, en enää yöllä edes käänny mahalleni.

Olen aikanaan joutunut muutamia kertoja hyödyntämään alitajuntaani, kun tehtiin leikkauksia, joissa ei voinut kääntyä mahalleen.

tuota kirjoitusasua. Täytyisi hyödyntää esikatselua. Eli tehtiin leikkauksia joidenka jälkeen ei saanut kääntyä mahalleen.

Noin se piti mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2533
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1788
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1618
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1613
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      7
      1111
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      978
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      965
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      945
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      867
    Aihe