Valo on täydellinen!!!

=)__________

Ville Valolla on mahtava ääni ja hän osaa laulaa todella hyvin.

18

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Walo

      Ulkonäön ja supliikin puheen ja karismaattisen maagisen persoonan ;)Love him :)

    • =)__________ (alkuperäine...

      Kaikki asiat Villessä on täydellistä!!!aivan kaikki!

      • Walo

        näin on.


      • boeje

        Noin hyvä laulaja;osaa vedota sanoituksillaan tunteisiin(mä oikein palelen kun kuulen äänen) ja mahtava soundi,matala äänessä( vaikka aina ei ihan nuotilleen laulaisikaan varsinkaan konserteissa) ja tommonen karisma ja ulkonäkö niin se riittänee täydelliseen ja pienet rosot vaan parantaa pakettia !. Viisas kundi,määrätietoinen ja rokkipiireihin kuuluu tietynlainen hm......."villittely" ;).
        Lisää.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Borje
        boeje kirjoitti:

        Noin hyvä laulaja;osaa vedota sanoituksillaan tunteisiin(mä oikein palelen kun kuulen äänen) ja mahtava soundi,matala äänessä( vaikka aina ei ihan nuotilleen laulaisikaan varsinkaan konserteissa) ja tommonen karisma ja ulkonäkö niin se riittänee täydelliseen ja pienet rosot vaan parantaa pakettia !. Viisas kundi,määrätietoinen ja rokkipiireihin kuuluu tietynlainen hm......."villittely" ;).
        Lisää.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        borje eikä boeje...............


    • --->

      vaikka hän hyperventiloi "laulaessaan"...

    • Myrskykatti

      Kukaan ei ole täydellinen.

      • alkuperäinenkirjoittaja

        Minäkin ajattelin joskus ettei kukaan ole täydellinen Mutta Valo on!!!


    • borje

      ainoastaan vahvuuksia :)

      • alkup.

        olen etsimällä etsinyt Villestä virheitä, mutta en onnistunut löytämään ainuttakaan...


      • Elyce
        alkup. kirjoitti:

        olen etsimällä etsinyt Villestä virheitä, mutta en onnistunut löytämään ainuttakaan...

        Eli ympäriinsä kuseskelu, oksentelu, palosammuttimen tunkeminen kaverin takapuoleen ja fanien päälle räkiminen on mielestäsi arvostettavaa ja astma tavoiteltavaa? :D Vaikka olisikin, niin kuolematon ei hänkään ole.

        Mietin ensin että "joku vähän välkyttää kuinka ihana Ville on" mutta kun aletaan väittämään tosissaan, että joku on täydellinen, se menee jo vähän yli, jopa Villenkin kohdalla.


      • Borje
        Elyce kirjoitti:

        Eli ympäriinsä kuseskelu, oksentelu, palosammuttimen tunkeminen kaverin takapuoleen ja fanien päälle räkiminen on mielestäsi arvostettavaa ja astma tavoiteltavaa? :D Vaikka olisikin, niin kuolematon ei hänkään ole.

        Mietin ensin että "joku vähän välkyttää kuinka ihana Ville on" mutta kun aletaan väittämään tosissaan, että joku on täydellinen, se menee jo vähän yli, jopa Villenkin kohdalla.

        sokea ;)


      • tehny noin??
        Elyce kirjoitti:

        Eli ympäriinsä kuseskelu, oksentelu, palosammuttimen tunkeminen kaverin takapuoleen ja fanien päälle räkiminen on mielestäsi arvostettavaa ja astma tavoiteltavaa? :D Vaikka olisikin, niin kuolematon ei hänkään ole.

        Mietin ensin että "joku vähän välkyttää kuinka ihana Ville on" mutta kun aletaan väittämään tosissaan, että joku on täydellinen, se menee jo vähän yli, jopa Villenkin kohdalla.

        "palosammuttimen tunkeminen kaverin takapuoleen "

        Hauskaa.... ONko totta??


      • ja sokaistut silmät takaisin
        alkup. kirjoitti:

        olen etsimällä etsinyt Villestä virheitä, mutta en onnistunut löytämään ainuttakaan...

        Kyllä siitäkin omat puolensa löytyy.Vai väitätkö, että olet töissä samanlainen kuin kotonasi?


      • Elyce
        tehny noin?? kirjoitti:

        "palosammuttimen tunkeminen kaverin takapuoleen "

        Hauskaa.... ONko totta??

        ei välttämättä ollut juuri Ville joka kyseisen "kepposen" suoritti, mutta yhtälailla mukana jupakassa jos yllyttää ja hekottaa vieressä.

        Ainahan voit tietysti toivoa että Ville sepitti koko jutun Synnin Viemää:tä kirjoitettaessa ;)


    • Heyasd

      Toisin on jos kysytään Wembleyllä olleilta Metallica faneilta, joiden käytös oli typerää Himin olessa Lämppäys vuorossa.

      • borje

        puolesta :(.Apinamaista ja lapsellista käytöstä.


    • VilleLove

      Näin on,aivan oikein villellä on ihana ääni,ja hän osaa laulaa..lisäksi hän on syötävän ihana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe