voin leikata nurmikon kun olen käyttänyt voikukkiin myrkkyä? Voinko leikata myrkytetyn alueen esim jo seuraavana päivänä kun myrkky on kuivanut ja imeytynyt?
Tietääkö
3
411
Vastaukset
- myrkkyä?
Yleensä myrkyn pitäisi antaa vaikuttaa ja tappaa kasvi,joten jos olet nurmikollesi myrkyt levitellyt sen teho ei kovin hyvä ole jos jo seuraavana päivänä ajelet kaiken pois.
Kannattaisi sijoittaa myrkyn sijasta kunnon voikukkarautaan,jonka käyttö menee jo mukavasta (?) ajanvietteestä. Myrkyllä tapat myös muutakin eloperäistä, joten itse kyseenalaistan niiden käytön paikoissa joissa ihmiset tai eläimet oleilevat.Eri juttu, jos taistelet aidanvierustojen voikukkia vastaan, jossa myrkky saa rauhassa tehota.
Lue myös purki kylki, mutta ainakin RoundUp vaatii sen että kasvi kuolee ja rapisee pois.- "ei voi kukkia...
nurmikossa" ainetta jota laitoin voikukille. Siinä pirun pullossa ei lue mitään vaikutusaikoja (totta kai olen sen lukenut ihan ensimmäisenä ennen kuin edes ostin sen pullon!) eikä niitten kotisivujen kautta saa kysyttyä niiltäkään! Pihallani on voikukkia niin paljon ettei se voikukkarauta ole yhtään hyvä idea!
- pms68
kyllä se myrkky vaikuttaa tovin ennen kuin tehoa aeli vasta kun kasvi on kuollut tai ainakin selvästi nuupallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757