minkä arvoinen mahtaisi olla tälläinen vatikaanin joku nuorten kolikko? Niitä ei ilmeisesti liiku ihan hirveesti Suomessa?
vatikaanin 2e
5
2918
Vastaukset
- voi merkitä jotain
jos on sellainen lyöntivuosi jolloin niitä on tehty vähän niin ne lienee aikaa myöten aina arvokkaampia keräilijöille.
Itselle napsahti tänään kohdalle Italian 2e kolikko jonka laitoin kokoelman täytteeksi, aikomuksena kerätä joka eu maan 2e kolikko, ainakin tavallinen mutta jos erikoiseurojakin sattuu kohdalle niin ne olisivat ehdottomia kokoelman helmiä :) - Kolikko-
Tarkoitatko tätä: http://www.kolikot.com/index.php?p=coins_show&id=831
Kyseessä erikoisraha ja uutena (alunperin myyty omassa pahvikansiossaan) siitä voi saada noin 50-70 euroa. Kuluneena luonnollisestikin vähemmän.
Tässä tavalliset Vatikaanin eurokolikot: http://www.kolikot.com/eurokolikot/vat- qinqa
joo oli toi ekassa linkissä ollut 2e.Onko suomalainen rooman sopimus (2e) kolikko tai sit suomalainen finland un kolikko minkään arvoisia.Mulla ois myös se vuoden 2006 "virhekolikko" jossa on vuoden 2007 kartta.Millanen arvo sillä ois?Mulla ois kaikkia ainaki kaks ni vois pistää myyntiin jos osais pyytää oikeen verran rahaa.
qinqa kirjoitti:
joo oli toi ekassa linkissä ollut 2e.Onko suomalainen rooman sopimus (2e) kolikko tai sit suomalainen finland un kolikko minkään arvoisia.Mulla ois myös se vuoden 2006 "virhekolikko" jossa on vuoden 2007 kartta.Millanen arvo sillä ois?Mulla ois kaikkia ainaki kaks ni vois pistää myyntiin jos osais pyytää oikeen verran rahaa.
Hei
Seuraavassa vähän hintoja joita alan kauppiaat kiertämättömistä (UNC) kolikoista pyytävät.
Vatikaani 2005 Maailman Nuorisopäivä
Hinta n. 80€
Suomi 2006 virhekolikko kunnosta riipuen alkaa olemaan n. 100€ luokkaa.
Rooman sopimus ja un 2€ Suomi molemmat n. 4€
Kiertäneistä käytössä olleista kolikoista ei samanlaista hintaa saa. Varsinkin Suomen Rooman Sopimus ja UN raha ovat kiertäneinä suunnilleen vain nimellisarvonsa eli kahden euron hintaisia kappaleelta. Virhe lyönti on sitten oma lukunsa mutta hinta tuntuis olevan koko ajan hienoisessa laskussa.
Toivottavasti tästä on apua.
- euroharrastaja
täällä vähän noita vatikaanin euroraha hintoja:
http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981